Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alles is van jou begrijp ik? Run je dan een eigen (prive) stal?
Hij komt echt al lekker van de grond, hij wordt steeds sterker of niet? 
. Mooie bloemen hoor!
). Maar ik rij er dan doorheen, gewoon doorgaan, en goed te zien afsluiten.. Maarja, ik weet niet precies hoe of wat bij Heike.. Dus ff aan je lesgeefster vragen, succes!
Doet me echt denken aan mezelf en Chico... Ik vind je 1e filmpje ook echt briljant haha. Als jij gaat zitten, moet je die kop van hem eens zien.. Helemaal van 'heh? Wat doe je nou allemaal'? Die oren zijn straks op jou gericht! En dan stap je af, en dan meteen helemaal naar je kijken, van "hehe, je staat weer, ik kan je weer zien!". Lekkerding is het ook. Goed dat je het zo rustig aan doet! Dat zwabberige hou je nog wel even, voelt heel gek (vond ik
).
. Sinds de laatste 3 a 4 keer longeer ik niet meer te voor.. Meteen erop! En dat doet ie altijd braaf. Gister ook wel, maar meneer deed even het staartje in de lucht, dat betekend: frisjes! Dus ik lette wel goed op.. Hij zat flink de grenzen op te zoeken, extreem naar putten/brievenbussen/verkeersborden te kijken, terwijl ie er normaal zo langs loopt.. Eerst even genegeerd, maar toen toch even "EH!" gezegd, en dat werkte wel..
. Want hij zat te k.loten bij een verkeersbord, en hij gaat al opzij, maar die aso's met auto's hier (grrr
) haalt gewoon in! En Chico springt net opzij
. Ik schrok me rot. Gelukkig niet er tegenaan, maar scheelde niet heel veel. Ik heb Chico wel even op zn kop gegeven, want hij zat echt te miepen bij die verkeersborden!! Loopt ie altijd gewoon langs.. Toen we eenmaal lekker gingen draven werdt ie wat rustiger, en liep die weer heerlijk
. Hij is ook heel braaf geweest, want toen we nét het strand opgingen, voelde ik hem zakken van achter, hij wou er vandoor gaan! En dat andere paardje ook. Gelukkig bleef die héél goed bij me. Wat bleek? Een hond die heel hard van achter op ons af kwam stormen
. Gelukkig bleven beide heren heel goed bij ons, en was het daarna meteen over! Toen een heerlijk drafje en galopje gemaakt bij zonsondergang
. Zo lekker is dat he! Toen we bijna thuis waren, ging de kudde fjorden die vrij in de duinen staan even aan de kletter
. Gelukkig ging die alleen stilstaan en kijken, en liep toen zo verder!
Braaaave knol

Wel heel anders, maar ik merkte ook dat het werkte en daar gaat het om! 
? Enrique is gaaaaf. Kan je niet eerst met een ander paard starten? En ik geloof dat je met Barokke wedstrijden wél B mag starten met een hengst, en zo je punten voor de officiele wedstrijden kan krijgen
sorrie
maar gaat lekker zo te lezen alleen jammer dat je hem even op ''zijn plek'' moest zetten maarja dat hoort erbij
krijg een telefoontje hoelaat ik morgen les heb om kwart voor 8 sochtends dat wordt vroeg me bed uit op zaterdag
Katie1989 schreef:Heeeeerlijk gelest gister bij PietWel heel anders, maar ik merkte ook dat het werkte en daar gaat het om!
Ik zit er ook steeds aan te denken om te gaan starten, het lijkt me zo ontzettend leuk met Enrique... Maar als je een hengst wil starten moet je eerst L2 zijn geweest en aangezien ik dat nooit ben geweest... grrrr....

Komt met dit mooie weer zeker wel binnenkort
.