[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:49

Regine: Wat heeft Capriola trouwens bij haar oog?

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:50

jee jullie gaan snel hahah Haha! ga morgen wel ff bijlezen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:56

Seraphim schreef:
zasread schreef:
Joepie!!! Nederland heeft met 3-0 van Italie gewonnen!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ik moest het toch even kwijt Knipoog

Jaaa Haha! Haha! Haha!

Er zit een Italiaanse jongen bij mij in de klas; ooh die ga ik pesten morgen Whoosh!

ach gewoon doen anders om had hij het ook vast gedaan hihihihi

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:58

Leef je goed uit het morgen tegen de Italiaanse jongen!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:59

Haha bedankt, dat gaat helemaal goedkomen Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:59

Mijn zusje gaat vrijdag naar Rome met school, ben benieuwd of ze nog hartelijk ontvangen worden...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:07

Esmée -> Leuk dat je er weer 'full-time' bij bent! Haha!
Fijn gevoel is dat hè als je paardje naar je hinnikt!
Ik vind dat zó geweldig!

Ilona -> Ja heb ik het ook al eens met haar over gehad, maar dit ligt niet zover bij haar vandaan, is relatief niet zo duur omdat ze een buitenstal heeft, én niet iedereen zit op een hengst te wachten.
Nu moet ik zeggen dat Bo een heel handzame hengst is, mits hij maar elke dag zijn aandacht en beweging krijgt, en dat geeft ze hem.
Maar ik ben het met je eens dat het eerst goed fout moet gaan voordat er wordt ingegrepen.
De eigenaar/boer is een lieve man, ik kan het prima met hem vinden, maar hij zorgt voor zijn paarden alsof het koeien zijn. (hij is ooit begonnen als koeienboer)
En ja, die zijn nou eenmaal simpeler te onderhouden en leven soberder dan paarden.
Dat las je met Grytsje haar oog; het moet eerst echt erg worden en dan wordt er pas ingegrepen.
Nu ben ik het eens met hem dat er ook mensen zijn die om elk wissewasje bij een VA aan de bel trekken, maar ik vind ook dat hij zo onderhand ook wel weet welke mensen dat doen en welke mensen niet.
Als die laatste categorie dan eens aan de bel trekt dan lijkt het mij dat het ook menens is en de moeite waard om te luisteren en in te grijpen.
Rintske gaat echt lekker!
Vandaag liep ze ook weer tot 2x aan toe netjes mee zonder te stoppen.
Ze probeerde het 1x bij Lisanne en die zei meteen van 'Èh!' en toen liep ze verder mee.
Zo leuk te zien hoe zij op elkaar reageren!
Ze reageert op haar ook anders dan op mij, Lisanne is leuk om mee te spelen, en naar mij moet ze luisteren, hahaha!

Petra -> Wat leuk dat de strandrit zo geslaagd was!
Ja sorry dat ik er niet was, maar de rosé smaakte zo lekker bij de bbq! hihi! Bloos
Enne, we gaan zeker een keertje samen, maar dan kom je met Tsjillert een paar dagen logeren, hè! Pling
Volgens mij bedoelde jij die andere links op de foto? Cool

Jasmijn -> Leuke foto's van je bijrijdpaardjes!
Ik vind die Oxbow een leukerd!
Ik zou als ik jou was gewoon even een poosje rust nemen om goed na te denken welke richting je op wilt met school.
Straks neem je overhaast een beslissing, en daar zit je dacht ik ook niet echt op te wachten, toch? Ach gut

Madelief -> Je wil niet weten hoe onwijs gelukkig ik ben met Rintske!
Ze is echt helemaal mijn droompaardje!
Ik kan haast niet wachten tot ik met haar aan het werk kan, eerst vanaf de grond en daarna erop.
Lijkt me zo geweldig om op haar rug te zitten en echt te rijden!
Ik vind het idd erg moeilijk om afstand te nemen van Grytsje.
Het lukt wel iets, in zoverre dat ik me kan bedwingen om iets met haar te doen, maar als ik haar dan zo zie lopen met die zwakke achterhand en haar oogontsteking, dan doet het me behoorlijk zeer.
Ik ga er nu nog maar 2x in de week heen, ik wil toch meer afstand kweken, haar nog meer los kunnen laten, maar ik kan haar nog niet helemaal loslaten.
Als ik kom en ik roep haar dan schiet haar hoofd de lucht in en is ze altijd blij om me te zien.
Ook Cipke begint dan meteen te hinniken, de lieverd.
Volgens mij had je met een jury te maken die absoluut niet van barokke paarden houdt en veel liever zo'n KWPN-er ziet.
Dat hoor ik zo vaak, of juist andersom.
En misschien was ie met z'n verkeerde been uit bed gestapt, of mocht ie niet van zijn vrouw, weet jij veel. Haha!
Jullie zijn iig een ervaring rijker en dat telt ook.

Suzanne -> Dat er nu serieus met Grytsje wordt getraind en gewerkt geeft mij idd al veel meer rust.
En de personen die het doen zijn ook hele lieve mensen, dat scheelt ook zekers!

Sanne -> Dat klinkt super enthousiast, blij en goed in de oren!
Hoe reageerden de mensen zelf?
En was jij de enige die ze op het oog hadden als bijrijdster/verzorgster, of kwamen er nog meer?
Ja met Rintske gaat het super naar mijn idee!
Iedereen op stal is zeer over haar te spreken, vinden haar een lieve knuffel en kunnen goed met haar overweg.
Ook de andere paarden daar lijken het prima met haar te kunnen vinden.
Ze staan dan niet samen op een landje, maar kunnen elkaar wel horen, zien, ruiken en soms aanraken.

Iris -> Het doet mij ook erg goed te weten dat Grytsje in goede handen is en dat ze aan het werk gezet wordt.
Dat is echt veel beter voor haar.
Het zorgt ervoor dat ik wat gemakkelijker afstand kan nemen van haar nu ik weet dat het goed komt.
Mooie foto van Regine met Cap!

Eline -> Doei! Welkom hier!
Wat een gaaf kwijlpaard rij je daar!

Ryanne -> Jammer! Maar wel begrijpelijk.
Je kan je tijd beter gebruiken.
Tuurlijk mag je hier evengoed komen buurten, hoor!
Altijd gezellig als je weer eens om het hoekje komt gluren. Knipoog

Michelle -> De longeerring is in de maak, maar kunnen we nog niet gebruiken jammer genoeg.
Ik longeer haar nu in een kleine binnenbak, maar die is rechthoekig en ik kan er niet een stukje afzetten.
Maar ik hoop dat volgende week de longeerring klaar is, kunnen we daarin aan het werk.

Debby -> Stoer hoor, zo zonder zadel!
Ik heb vorige week op Gemelo zonder zadel gereden, maar alleen stap.
Gemelo is zo rond dat je er binnen notime vanaf glijdt, hahaha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:08

wow wat een leesvoer weer hier zeg!! zie nu dat ik nog 2 blz. te gaan heb.
saida: wat een l*l is die manegeboer zeg! volgens mij gebruikt ie alle dieren van iedereen om maar wat uit te proberen. ik neem aan dat het pensionstalling is, dan moet dat toch niet kunnen?
peet: ik heb ff gemist waar je bent geweest met de strandrit. ik ben eens in Hoek van Holland geweest, errug weinig duinen daar. In Schoorl juist weer heel veel.
Soeske: geen galante heren die ff stoppen om je te helpen?
Eline: leeeuuukk ook hier welkom. Dat spanje-topic mag niet doodbloeden. Enne denk erom he: jongens plagen is kusjes vragen....
Ryanne: auf wiedersehen, wel jammer hoor.
Ess: voordeel van het voetballen is de rust die in nederland op dat moment heerst: hier ook lekker weinig auto's die langsscheuren. heb eerst Des op me gemak gelongeerd en daarna dus lekker buiten gelaptopperd met een ijsje en een pilsje na. Ik ben dus anti-voetbal. Lekker gegeten?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:12

frank ik ben in schoorl geweest was echt heerlijk en saida ik ben idd aan de andere linkerkant te zien hihihi

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:33

@ Elvira: Hihi, ben ik gelukkig niet de enigste Clown!

@ Sanne: Zo is me stiefvader dus ook Nagelbijten / Gniffelen.

@ Regine: Ja super! Fuego heeft er totaal geen moeite mee, en ik zou ook niet meer terug willen! Haha, jammer genoeg kwam ik er niet onderuit.

@ Petra: Meer foto's! Haha!

@ Jolyn: Wat super zeg, je hebt vast ongelovelijk veel geleerd. Zou ik ook ooit is graag willen doen. Leuk om meegemaakt te hebben. Hihi, die ordinaire centebakke lip heeft Fuego dus nou ook altijd Nagelbijten / Gniffelen.

@ Sanne: Ja, ik heb meegekeken, ben stiekem wel blij hoor! Haha! Heb wel ff met spanning gekeken.

@ Eline: Hahah, zou precies 't zelfde doen.

@ Saida: Jep Haha!. Ja echt een gevoel wat niet te omschrijven is.

@ Frank: Oh my god... Je lijkt precies op me vader! Echt, je haalt zijn woorden uit z'n mond. Serieus, dat is wat hij precies hetzelfde tegen mij zei. Alleen dan niet paardrijden, maar op z'n gemak vissen met een pilsje, in alle rust Nagelbijten / Gniffelen..

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 07:42

Seraphim schreef:
Doei!

Ik kom me hier ook maar eens melden na een berichtje van Prinslover Lachen Mijn naam is Eline en woon sinds een paar jaar in Spanje. Sinds augustus rijd ik een PRE-hengst, genaamd Benisero.
Mijn stiefzus heeft een Friezen-fokkerij in NL, en zodoende ben ik helemaal verliefd op alles wat Barok is Lachen

Welkom

volgens mij ken ik jou stiefzus Tong uitsteken
als het goed is had zij toch een friese fokkerij in Mierlo waar paarden die ik gereden heb naar toe zijn gegaan toch ??

iig Gezellig dat je mee komt kletsen

Michelle: is start volgend jaar pas officieel.

Lindy: superr leuke foto's en wat staat dat rode halstertje sexy Haha! Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 09:20

Frank -> De boer was vroeger koeienboer, en behandeld zijn paarden ook min of meer alsof het koeien zijn.
Verder is hij een hele lieve man hoor, daar niets van, ik mag hem graag.
Maar wat paarden betreft denk ik nogal eens dat hij daar te gemakkelijk mee omgaat.
De paarden waarbij het anders gaat zijn allemaal óf eigen paarden óf iemand huurt deze.
En hij heeft eigenlijk té veel paarden om ze allemaal datgene te geven wat ze nodig hebben, inclusief een goede (lichamelijke) controle.
Rintske staat daar niet in pension, maar ik kom er nog wel 2x in de week vanwege verschillende personen daar waar ik het leuk mee kan vinden en omdat Lisanne er les krijgt.
De pensionstal waar Rintske staat is ook van een voormalig koeienboer (en schapen), maar deze gaat toch heel anders met ze om.
Zo kan het ook dacht ik meteen toen ik er de eerste keer kwam.
Rintske staat er goed en blijft lekker daar staan, en ik heb het er ook prima naar mijn zin!
Nouja, het is rustig tijdens het voetbal.......????
Ik was op stal wat op zo'n 700 mtr. van een dorpje ligt maar kon duidelijk horen dat Nederland had gescoort omstreeks 21.15! Haha!
Toen het derde en laatste doelpunt viel was ik thuis en dat was ook best te horen hier in de omtrek.
Geschreeuw, gejoel, toeters, bellen, verzin het maar en je kon het horen, hahaha!
Ik geef ook niks om voetbal, maar als ik dat dan hoor moet ik toch wel even glimlachen.
Frits zat bij de buurman te kijken gelukkig, anders had ik denk ik nu bijna doof geweest..... Knipoog

Gisteravond lekker bij Rintske geweest en Lisanne was mee.
Zij heeft Rintske uit het land gehaald, gepoetst, hoeven gedaan (behalve haar achterhoeven want daar wil ze nog wel eens een beetje moeilijk mee doen) en daarna hebben ze samen gespeeld in de binnenbak.
Ik kan zo genieten als ik zie hoe die twee op elkaar reageren!

Heel braaf blijven staan.
Afbeelding

Bespeur ik hier een stukje bruin?
Afbeelding

Op de poetsplaats buiten.
Afbeelding

Lekker genieten van het borstelen.
Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 09:51

Nou heel Nederland is weer vrolijk Go jij! Go jij!
Leuke wedstrijd gisteren! Ik volg ook haast alle wedstrijden, tot nu toe alleen Duitsland-Polen gemist.. Ben een echte voetbalfan Haha!
Moet zeggen dat ze me wel verrast hebben, is ook weer eens leuk Haha!

Oja, nog even over die Jury, ik sprak gisteren nog even de staleigenaresse (ook voorzitter van de rijvereniging), er was serieus zelfs iemand met 136 punten naar huis gestuurd... Iedereen spreekt er schande van, van deze jury dat die B-proeven zo durft te beoordelen En het verschil dus tussen die punten en de eerste plek van diezelfde jury!! 71 punten, het is gewoon echt van de gekke.

Esmee: Lekker uit eten geweest? Haha, dus geen voetbalfan.. Knipoog Echt niet stiekem een beetje gekeken?
El4a1990: oei nog sterkte met je gaatjes! Ik moet donderdag ook weer even langs, gelukkig (hopelijk!) niet voor gaatjes maar moet dat dingetje in mijn mond laten vast zetten (draadje dat je krijgt nadat je een beugel hebt gehad).
Regine: Whaha, das wel irritant zo'n snoozer... Ik word echt chagerijnig als die wekker vaker dan 1 keer afgaat Tong uitsteken Leuek foto's van Capriola! Furia heeft ook een beetje een centebakje haha Tong uitsteken
Peet: Leuke foto!! Had je niet even kunnen zeggen dat je in Schoorl was Tong uitsteken Had ik ook meegekund, daar rij ik ook vaak Knipoog
Maarre... Tenzij je met manege Poelenburgh daar was maar je daar helemaal niet komen he na 1 mei Bloos
Jolynn: Dat klinkt echt leuk!! Lekker aan het werk geweest dus, met je ogen dichtrijden is zeker een goede oefening Ja
Ellis: Ja, zeker ik was gewoon erg tevreden met Furia. Dat ik geen winstpunt haal oke, maar deze jurt was dus gewoon echt niet helemaal lekker, klinkt echt stom en alsof ik niet tegen kritiek kan maar dit was geen B-jurering
Zoe_iris: Goed werk die foto's, die jij hebt geplaats van regine en capriola spreekt mij erg aan! Waar woon je ergens, Furia schijnt ook een goed fotomodel te zijn Tong uitsteken
Seraphim: Hahahaha, ja goedzo doen, pas je wel op ze hebben wel temparement die Italianen Tong uitsteken ik heb ook een Turkse collega, die ging ik ook ff pesten na de nederlaag van Turkije zaterdag Tong uitsteken
Sanne: oeei, ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Zou zelf nu niet zo graag in Italie zitten haha!
Saida: Echt leuk, enthousaisme springt ook echt van je af wat betreft Rintske, ik vind het altijd erg leuk om te horen hoe blij mensen zijn met hun paard, gezien er ook zat mensen zijn die hun paard niet echt als maatje voor het leven zien en er makkelijk van verwisselen
De jury was een vrouw haha Tong uitsteken En ik vond haar al chagerijing kijken, maar mijn voorleester zij dat ze wel aardig was toen ze even ging zeggen wie de ring in kwam, maar had ik toch gelijk haha Tong uitsteken
Mooie foto's weer van je knappe merrie!!! Ze heeft ook echt mooi lange manen volgens mij... echt een droompaardje.
Haha, was wel grappig, zondag op weg naar concours, met Furia's mooie, sprankelende witte staart, zei zo'n moeder tegen haar dochtertje: "Kijk eens, een echt Barbiepaard!":D
Frank: Ja, haha ik liep ook nogal achter met bijlezen dus gisteren 10 bladzijdes!! Tong uitsteken Had ik weer ff wat te doen Knipoog

Zo, nog even een ochtendje werken en denk dat ik vanmiddag even een ommetje ga maken met Furia, lekker buitenrijden!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:08

Nou madelief, weet je iig dat je het niet serieus moet nemen, je punten bij die jury!
Haha Furia barbiepaard Haha! dat wil ik wel geloven!
En dat het een goed fotomodel is heb ik al stiekem een paar keer gezien in je supertopics van paolinefotografie(?).
Ik woon zelf in Nijmegen, niet echt in buurt van de meeste barokkepaardenliefhebbers volgens mij hahaha.
Als ik even deze fotodingen heb geordend en verstuurd en wat tijd heb zal ik hier zeker opzoek gaan naar modellen Haha! !

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:27

Saida: Volgens mij vonden ze me zondag wel een gezellige meid en gisteren was alleen Lisa er en ze zei dat ze me een hele rustige fijne ruiter vond en dat ik netjes reed, dus toen voelde ik me wel even vereerd Haha! Dat vind ik zelf namelijk nooit van mezelf.
Ze hadden verder ook nog meer reacties gehad op de advertentie, maar van allemaal meisjes die op de manege reden en ze wilde wel graag iemand die ook veel ervaring had met privé-paarden. En sinds zondagmiddag staat de advertentie niet meer op Marktplaats en de vervolgafspraak is al gemaakt, dus ik neem aan dat ik mag zeggen dan ik als bijrijdpaard een Lusitano heb met alle knopjes Go jij! Go jij! *ineens komt het besef bij mij ook*
Wat heerlijk dat Rintske het zo goed doet en zo populair is! Dat is altijd fijn om te horen! Maar blijft ze dan altijd alleen in het land staan, of mag ze later wel bij de anderen in?
Ook leuk trouwens dat Rintske en Lisanne zo goed met elkaar over weg kunnen en die eerste foto is zo lief Lovers

Esmee: Tja, als je eenmaal voetbalfan ben Tong uitsteken Wil je ook alles zien, haha.
Heb je al een ander fototoestel kunnen regelen, ik ben echt zo benieuwd hoe Fuego er hier in dit koude kikkerlandje uit ziet!

Madelief: Jij bent dus net zo'n gek als ik, alle wedstrijden kijken Tong uitsteken Ik heb de wedstrijden van zaterdag gemist, want toen had ik een tennis toernooi, maar voor de rest heb ik ook alles gezien en ga ik alles kijken. Ik vind het zo leuk!
136pnt Wow! dahm! Dan voel je je echt een mislukkeling!
En wat betreft mijn zusje, die had eerst zelfs gehoopt dat Nederland moest spelen als ze in Rome zat, maar ze is nu toch wel blij dat ze hier gewoon thuis op de bank zat Tong uitsteken De Italianen hebben nog een paar dagen om af te koelen Tong uitsteken

Mmm, ik moet maar een t-shirts gaan knutselen. Morgen hebben we de finale van het project, een beurs en ik zou de t-shirt met opdruk maken, maar daar ben ik nog wel even mee bezig.
Vanavond gezellig met de hele klas eten in de stad en ik moet tussendoor ook nog maar even naar Otje en Fifty, want ik voel dat ze aandacht nodig hebben Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:39

Madelief: Het veulen van de zwarte merrie is enorm!! Ze zijn nu wel wat donkerder aan het worden, maar nog steeds erg schattig! Het blijft een jury sport, soms kun je echt versteld staan van de punten. Ik reed een keer 2 proeven. de 2e ging veel beter dan de eerste..maar toch had ik bij de eerste meer punten Tong uitsteken dat de jury 2 jongens van een jaar of 20 waren en valerie heel charmant stond voor te lezen had vast geen invloed op mijn punten Vork

ess: Ik kijk dr eigenlijk helemaal niet naar! Alleen hangt op mn werk een flat screen dus de dagen dat ik moet werken zal ik er wel het een en ander van meekrijgen.

regine: Dat snap ik dus ook niet, ik heb na 1 wekker al zoiets van oke mn bed uit voor ik nog een keer wakker wordt van die herrie.... En dan zeggen ze: dan slaap ik langer...ja zet je wekker dan gewoon later!
Mooie foto inderdaad!

debby: Je ego berichtje is je vergeven door de mooie foto's!

iris: Modellen heb je vast snel gevonden Knipoog Roosendaal is goed te bereiken hoor met de trein...Tong uitsteken heb je en ov?

saida: Dan zal het longeren vast makkelijker gaan, ik zette altijd een stuk in de bak af.maar juist die rechte hoeken gebruiken ze om om te draaien.
Mooie foto's van rintske....begint de paardenliefde van lisanne toch te groeien!

sanne: Gaat je otje en fifty alarm af Tong uitsteken leuk he, zo voor de vakantie nog vanalles moeten doen...

Ik ben boos. Marc, de verzorgpony van valerie *beste vriendin* wordt verkocht. Ze zag hem ineens op internet staan met dr eigen foto. We hebben het hier wel met de eigenaren over gehad en ze hebben de excuses aangeboden. Maar het blijft Kl*te dat hij weg gaat. Ze reed hem 1,5 jaar...ik kan dr helemaal niks aan doen...Heb wel gezegd dat shannon ook haar paard is en dat we die gewoon delen en dat ze dr alles mee mag doen....maar voor de rest....ben zo machteloos en ik kan dr niet tegen. Het is wel logisch waarom ze hem verkopen en we snappen de reden wel, maar dan nog... Op zo'n moment ben ik ontzettend blij dat ik gewoon mn eigen paardje heb.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:49

Jups, het alarm loeit! Ik moet zo maar snel heen gaan, onee, t-shirts eerst

Kan ze niet op Sita komen rijden ofzo? Er staan toch heel veel paarden bij jou op stal.
Wel echt bagger dat dat paardje verkocht wordt, eerst al zonder het te zeggen... en het is sowieso balen als een beestje die je zo leuk vindt weg gaat. Ach gut Kan ze hem zelf niet kopen?
Wat is de link naar de advertentie?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:51

Hey,

Zelf kopen gaat niet..naja onderhouden niet...Maar ze gaat inderdaad lekker met sita rijden *alleen staat die dus ook te koop, maar dr is een kans dat die naar iemand 1 straat verder op gaat..* Alleen is ze 2 weken geleden in een spijker getrapt dus staat nog even kreupel....

Snel t shirs afmaken...mijn alarm staat ook roodgloeiend maar helaas zal dat nog blijven tot morgen...

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:57

mies: zo dat isb alen zeg, dat dat paardje verkocht wordt!
Wij reden op een manege waar een deel van de pony's ook altijd te koop was en dat was niet altijd fijn.
Idd heerlijk dat jij daar niet over na hoeft te denken!

Haha nee nog geen ov Haha! aankomend jaar pas Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:15

dan moeten de paarden hun spaarcentjes maar bijeen leggen Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:20

Hihi, jawel, ik wilde eigenlijk met me broer een film kijken. Maarja, met me stiefvader kan ik er niet omheen. Zaten we dus met ze alle op de bank te kijken, vond 't stiekem wel spannend, had ik niet verwacht Nagelbijten / Gniffelen.

@ Saida: Wat een heerlijk beesie is het toch Haha!.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:21

Wow, wat gaan we hard hier!! Clown Gelukkig heb ik dan even afleiding hihi. Ben wel vrolijk! Ik heb net me stage beoordeling gehad, en ik heb een VOLDOENDE Haha! . Je kan een voldoende halen, of een onvoldoende. Aangezien het de eerste 2 maanden niet helemaal lekker ging, zat ik er een beetje over in. Geen voldoende betekend namelijk géén diploma! Maar gelukkig, ik heb een voldoende, en tot nu toe examens op school gaan ook redelijk Pling . Dus ben helemaal happy!

Gister weer lekker gereden met amanda. Het was alweer een week geleden. Ben nu ook wel aan het afbouwen voor het land.. rijden ging opzich vrij lekker Ja Maar ik merk wel dat ik niet veel meer train, ze doet er langer over om ontspannen te worden, terwijl dat juist beter ging. Maarja, na de vakantie van manda weer aan de slag Clown .

Es; Aah, die Fuego! Leuk he, als ze naar je hinneken. Amanda doet het helaas ook niet.. Prins deed het wel Haha! . Maar die is nog hengst, dus die hinnekt sowieso veel makkelijker Clown .

Petra: Cool die foto! En wat leuk dat het je zo beviel! Strand is echt heeerlijk om op te rijden. Ik zit er gelukkig maar 10 min vandaan met Amanda Haha! .

Jasmijn: Cool je topic met Oxbow en Danny! *Ben even vergeten of ik al gereageerd had in je topic Bloos * . Ik moet echt hoog nodig foto's schieten. Maar iemand daarvoor vinden valt niet mee. Gister toevallig een vriendin mee, maar dat was heel onverwachts, dus had geen camera bij me.. Balen!

Madelief: Jeetje, wat enorm balen van je wedstrijd zeg!! Ik kan me bijna niet voorstellen dat je zó slecht hebt gereden om die score te halen. Het is nog maar in de B! Maar goed, ik denk dat het niet aan jou ligt, maar meer aan de jury Knipoog Vroeg of laat kom je er toch wel, en laat je ze een poepie ruiken haha Haha! . Veel plezier buiten vanmiddag! Wegens tijd gebrek moet ik manda vandaag maar weer losgooien.. Baal er wel van, maar het is momenteel ff niet anders. Veel examens van school die ik moet voorbereiden en 4 dagen stage...

Sanne: Woehoe, ben echt blij voor je! Leuk hoor een verzorgpaard! En dan ook nog wel die ruin die alles kan! Ben heel benieuwd hoe zo'n combi eruit ziet! En over dat stang & trens verhaal. Prins is ook altijd met stang gereden, waardoor die nu dus niet meer te rijden is met normaal trensje. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar die pakt ie tussen de kiezen en gaat dan aan de haal Clown Geen goed plan dus haha Knipoog

Eline: Hey cool dat je ook komt kletsen! Ik ben jaloers op je hoor! Knipoog Met die mooie anda van je!! Ik zou graag met je willen ruilen haha.

Ryanne: Jammer hoor dat je weg gaat, maar ik snap het wel. Het is hier zowat niet bij te houden! Maar toch zou het leuk zijn als je ons eens tipt als je weer een topic hebt van die knappe zwarte Knipoog

Debby: Wauw, wat een gaaf beeld geeft dat zo!! Ik zou dat ook echt wel een keer willen doen. Volgens mij leer je daar echt onwijs veel van!! Doe je dat in Zoetermeer ergens?

Regine: Cappie!! Haha! Wat een mooie dame zo hoor! Ze ziet er erg sjiek uit zo op de foto Ja

Saida: Geweldige foto's weer van je knappe meid! Ze ziet er echt heel goed uit! Echt leuk dat Lysanne zo goed met dr kan omgaan. Ik vind je stalletje er trouwens uit leuk zien zo van de foto's!! Een tikkie rommelig (hou ik wel van Ja ) en lekker land erbij! Wat betreft Gryts... tsja, ze heeft de pech dat ze van een boer is. Die zijn vaak een tikkie slordig met de paarden en vinden al snel iets best. Beetje jammer is dat wel, zeker omdat jij toe moet zien, maar zelf niks kan doen omdat ze niet van jou is. Ik ken dat wel helaas..... Ach gut

Mies: Jeetje, wat een k.lote nieuws zeg!! Waarom word ie verkocht??? En is er geen mogelijkheid dat Valerie hem koopt? Het is toch die haf die ze rijd? Echt jammer voor dr Ach gut En balen dat jij oko niks kan doen.. Maar gelukkig heeft ze jou als vriendin met shannon, zodat ze niet helemaal zonder zit. En is Sita niks voor haar (tijdelijk eventueel?)
Edit: Zie dat Sanne al het zelfde zegt, haha Lachen

Voetbal! NL heeft gewonnen! Haha! Wel goed van ze hoor ( Ik ben echt géén voetbalgek en heb dan ook niet gekeken hoor Clown ) Hoorde het allemaal op het nieuws Huilen van het lachen Maar ben wel blij voor ze, wie had dat gedacht Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:44

http://link.marktplaats.nl/173817309

Deze kwam ik trouwens ook tegen om MP. Erg zonde dat ie weg moet, het is een erg leuk paard! Ja Ik kan me herinneren dat ze hier nog in het topic heeft meegekletst.. Jasmijn & Madelief kennen haar IRL volgens mij?!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:47

ilona: rijden is geen probleem, maar leuk is anders...

Ja die zag ik ook op bokt staan....leuke pony om te zien

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:08

@ Ilona: Ah, Fuego is ook geen hengst, maar stiekem denkt hij van wel.. Haha! Wat jammer zeg, een erg leuk paardje om te zien!

Een vrouw die op de manege werkt elke ochtend (behalve donderdag) zet Fuego aangezien hij nu nog niet in het weiland kan, elke ochtend een paar uurtjes in de bak en haalt hem er weer uit. Dat vind ik al een hele vooruitgang, ipv dat hij elke dag in zijn stal staat te wachten totdat ik kom. Zelfs in de bak probeert hij uit te breken, omdat hij gewoon niet alleen kan staan. Als ik erbij sta is er niets aan de hand, maar zodra ik weg ga maakt hij een greppel van het heen en weer rennen. Dus ik ga nu even naar hem toe, eventjes knuffelen en z'n eten geven, en vanavond les Haha!.