Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ga morgen wel ff bijlezen Seraphim schreef:zasread schreef:Joepie!!! Nederland heeft met 3-0 van Italie gewonnen!!!!!!!!!![]()
Ik moest het toch even kwijt
Jaaa![]()
![]()
Er zit een Italiaanse jongen bij mij in de klas; ooh die ga ik pesten morgen
Welkom hier!
!
.
.
Heb wel ff met spanning gekeken.
. Ja echt een gevoel wat niet te omschrijven is.
.. Seraphim schreef:
Ik kom me hier ook maar eens melden na een berichtje van PrinsloverMijn naam is Eline en woon sinds een paar jaar in Spanje. Sinds augustus rijd ik een PRE-hengst, genaamd Benisero.
Mijn stiefzus heeft een Friezen-fokkerij in NL, en zodoende ben ik helemaal verliefd op alles wat Barok is

En het verschil dus tussen die punten en de eerste plek van diezelfde jury!! 71 punten, het is gewoon echt van de gekke.
Echt niet stiekem een beetje gekeken?
Leuek foto's van Capriola! Furia heeft ook een beetje een centebakje haha 
Had ik ook meegekund, daar rij ik ook vaak 

ik heb ook een Turkse collega, die ging ik ook ff pesten na de nederlaag van Turkije zaterdag 

En ik vond haar al chagerijing kijken, maar mijn voorleester zij dat ze wel aardig was toen ze even ging zeggen wie de ring in kwam, maar had ik toch gelijk haha 
Had ik weer ff wat te doen 

dat wil ik wel geloven!
!
Dat vind ik zelf namelijk nooit van mezelf.
*ineens komt het besef bij mij ook*
Wil je ook alles zien, haha.
Ik heb de wedstrijden van zaterdag gemist, want toen had ik een tennis toernooi, maar voor de rest heb ik ook alles gezien en ga ik alles kijken. Ik vind het zo leuk!
dahm! Dan voel je je echt een mislukkeling!
De Italianen hebben nog een paar dagen om af te koelen 
dat de jury 2 jongens van een jaar of 20 waren en valerie heel charmant stond voor te lezen had vast geen invloed op mijn punten
Roosendaal is goed te bereiken hoor met de trein...
heb je en ov?
leuk he, zo voor de vakantie nog vanalles moeten doen...
Kan ze hem zelf niet kopen?
aankomend jaar pas
.
.
Gelukkig heb ik dan even afleiding hihi. Ben wel vrolijk! Ik heb net me stage beoordeling gehad, en ik heb een VOLDOENDE
. Je kan een voldoende halen, of een onvoldoende. Aangezien het de eerste 2 maanden niet helemaal lekker ging, zat ik er een beetje over in. Geen voldoende betekend namelijk géén diploma! Maar gelukkig, ik heb een voldoende, en tot nu toe examens op school gaan ook redelijk
. Dus ben helemaal happy!
Maar ik merk wel dat ik niet veel meer train, ze doet er langer over om ontspannen te worden, terwijl dat juist beter ging. Maarja, na de vakantie van manda weer aan de slag
.
. Maar die is nog hengst, dus die hinnekt sowieso veel makkelijker
.
.
* . Ik moet echt hoog nodig foto's schieten. Maar iemand daarvoor vinden valt niet mee. Gister toevallig een vriendin mee, maar dat was heel onverwachts, dus had geen camera bij me.. Balen!
Vroeg of laat kom je er toch wel, en laat je ze een poepie ruiken haha
. Veel plezier buiten vanmiddag! Wegens tijd gebrek moet ik manda vandaag maar weer losgooien.. Baal er wel van, maar het is momenteel ff niet anders. Veel examens van school die ik moet voorbereiden en 4 dagen stage...
Geen goed plan dus haha 
Met die mooie anda van je!! Ik zou graag met je willen ruilen haha. 
Wat een mooie dame zo hoor! Ze ziet er erg sjiek uit zo op de foto
) en lekker land erbij! Wat betreft Gryts... tsja, ze heeft de pech dat ze van een boer is. Die zijn vaak een tikkie slordig met de paarden en vinden al snel iets best. Beetje jammer is dat wel, zeker omdat jij toe moet zien, maar zelf niks kan doen omdat ze niet van jou is. Ik ken dat wel helaas..... 
En balen dat jij oko niks kan doen.. Maar gelukkig heeft ze jou als vriendin met shannon, zodat ze niet helemaal zonder zit. En is Sita niks voor haar (tijdelijk eventueel?)
Wel goed van ze hoor ( Ik ben echt géén voetbalgek en heb dan ook niet gekeken hoor
) Hoorde het allemaal op het nieuws
Maar ben wel blij voor ze, wie had dat gedacht
Ik kan me herinneren dat ze hier nog in het topic heeft meegekletst.. Jasmijn & Madelief kennen haar IRL volgens mij?!
Wat jammer zeg, een erg leuk paardje om te zien!
.