Geen idee, ik heb hem gekocht met witte manen. Ik denk genen? Het is wel apart, want op zijn rug/kont zitten allemaal al witte vlekken. Het lijkt er echt op alsof iemand een fles bleek over hem heeft uitgeknepen.
Heb jij geluk! Wij denken dat Islera onderin haar staart ook gedeeltelijk nog wat voskleur van haar veulenperiode heeft zitten, maar het is ook veel viezigheid van bij de vorige eigenaren.
Whow, Limonade! Jij hebt je knappert op stal begrijp ik Gefeliciteerd en het is echt een plaatje
Limonade
Geplaatst: 27-03-12 12:02
Nog niet Over een paar weken.
En bedankt! Voel me echt een trotse moeke.
lovelance
Geplaatst: 27-03-12 13:30
Wat een prachtige foto van een prachtig paard Alenteja, ik ben benieuwd naar meer foto's van hem!
Capote is echt mooi. Ik vind vooral het brede hoofd erg mooi.
Wat krijg je Modesta steeds fijner aan het lopen, leuk om jullie vooruitgang zo te zien
Net wilde ik de hoeven vijlen van de paarden. Begonnen met die van Jordy de shet, ondertussen stond Jabato te wachten naast mij. Door het zonnetje hield hij dit niet lang vol en is hij er maar bij gaan liggen. Best fijn om zo de hoeven te doen moet ik zeggen De snurkgeluiden erbij maakte het nog verschrikkelijk lachwekkend ook.
Gisteren heeft Jabato voor het eerst wat gelopen met een bitje in. Erg vreemd vond hij dit. Voorlopig gaan we het nog even zo doen. Ik heb een appelbitje voor hem om te wennen. Een ongebroken kneveltrens. Aangezien hij niet goed reageerde op een ijzer bitje toen ik die wilde passen.
Prachtige foto's zijn er weer geplaatst, Capote wordt toch wel een favorietje van mij, hij is écht geweldig! En lovelance, geweldig hahaha, een hele nieuwe techniek, stuk minder vermoeiend
Wat zijn er toch een boel schimmeltjes hier De friezen zijn ook heel leuk en natuurlijk de rest ook Even een bewerkte foto i.v.m. mestbult op de achtergrond
lovelance
Geplaatst: 27-03-12 22:14
Alenteja schreef:
Nou vooruit dan Lovelance, nog eentje...
Feest! Hij is heel erg mooi! Wat heeft hij ook een mooi rastypisch hoofd.
Ilonab
Geplaatst: 28-03-12 08:57
Ik moet zeggen een zwarte is toch wel stukken makkelijker schoon te houden dan een schimmeltje hoor even afspuiten glansspray en hoppakee!!
Zie het resultaat oh wat ben ik toch verliefd op mijn ventje
Alenteja
Geplaatst: 28-03-12 09:06
lovelance schreef:
Alenteja schreef:
Nou vooruit dan Lovelance, nog eentje...
Feest! Hij is heel erg mooi! Wat heeft hij ook een mooi rastypisch hoofd.
Als een spiegel Ilonab. Mooi paard. Inderdaad veel handiger dan een schimmel. Mijn schimmels zijn bovendien enorme strontrollers. Als ze schoon zijn dan is het heel mooi, maar dat is ongeveer 2x per jaar. Op momenten dat het heel erg is noem ik ze gewoon palomino.
Ik vind zwarte inderdaad ook veel onderhoud, wat een stof komt er altijd vanaf (en soms komt het er niet eens vanaf). Maar schimmels zijn ook wel werk idd
onley
Geplaatst: 28-03-12 11:09
zo heb een oude foto gevonden van Dessy damm haha wat zag ze uit!