Jammer zeg.. Fuego uiteindelijke 6e, iedereen na hem heeft hoger gereden.Vond hem toch de meest vriendelijke ruiter (en uiteraard paard
), vond hem echt in de top 3 thuishoren.Ga nu hier even weer bijlezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En strandrit heerlijk, toppie hoor. Klinkt ook super! Snel hoor
Ik moet ook maar eens zo'n meetdingetje hebben.

die ruinen kunnen er dus ook nog wat van qua macho gedrag!
dus vergeet alle ellende ook weer heel makkelijk
gisteren ben ik weer bij de paarden geweest, begon ze de laatste dagen wel een beetje te missen hoor, maar alles gaat harstikke goed met ze. Darius wordt een echte vent ineens!
.
. Beterschap en wel rustig aan doen hoor.
. Super dat de strandrit leuk was
.
.
. Super dat Xantha er zo goed op reageert en fijn dat het een gezellige en leerzame avond was
.
. Heerlijk dat Furia nu zo lekker te rijden is
.
! Maakt ze het verder goed? Heeft ze nog steeds zoveel haar? Snap dat t nog best pijn doet, maar zo'n kleintje maakt een hoop goed he. En paardjes geknuffeld, die zullen jou ook wel gemist hebben!
! Heerlijk zo op het strand hoor!
, dus moet altijd op zoek naar rijmaatje
.
. 

Ik hoop voor je dat de operatie slaagt en je spoedig herstelt.
Kan me voorstellen dat je het nu wel even hebt gehad met paardjes kijken. Zou je mij de reden misschien willen PB-en?

Heerlijk joh! Moet ik maar weer snel langs komen om te kijken (en dan zorgen dat het wel mooi weer is
)
dacht je eindelijk dat ie nu een maatje zou hebben, is het weer niet zo.
Dus ben benieuwd hoe donker hij deze winter weer gaat zijn, zo leuk zo'n toverbal. Verder lekker met hem geknuffeld, hij was gelukkig in een knuffelbui. Even gepoetst, want hij is behoorlijk aan het verharen en lekker gekriebeld, het is zo'n scheet!
Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent, het is ook een prachtig baby'tje!!

Je plaatst te weinig Noa foto's hoor!! Open eens een topic van je fotomodelletje
En super van je knie!

. Wat een heerlijk beest. Volg doet ze erg braaf, en vooral enthousiast hihi! Hup zo dat water in ook, gaaf dier! En Iggie aahh wat issie sweet. Hij is zeker weer donkerder! Die bruine op de achtergrond is ook leuk zeg
.
. Fietsen zou ik zeker niet doen nu hihi... Voorlopig ff geen wedstrijden. Met dit weer kan ik heel wisselend trainen, datums van de wedstrijden zijn voor mij nu ook ff niet gunstig, ga binnenkort natuurlijk ook op vakantie (volgende week) dus voorlopig ff laag pitje.. 

.
. En knappe Igs ook. Met die foto erbij zie ik inderdaad dat hij donkerder is. EN gelukkig dat het weer beter gaat met je knie.