Jammer zeg.. Fuego uiteindelijke 6e, iedereen na hem heeft hoger gereden. Vond hem toch de meest vriendelijke ruiter (en uiteraard paard ), vond hem echt in de top 3 thuishoren.
Ga nu hier even weer bijlezen
madelief88
Geplaatst: 21-08-11 16:30
Iloon: Ik had jouw berichtje helemaal gemist! Ja, ben ook idd bang dat Fuur zijn kleur toch een soort aantrekkingskracht heeft Had al wel verwacht dat ik mijn uitslag van mijn toets zou hebben, heeft maar 3 toetsen om na te kijken, maar is nog vakantie aan het vieren denk ik haha Ooh, wil je toch wel? Gezellig En strandrit heerlijk, toppie hoor. Klinkt ook super! Snel hoor Ik moet ook maar eens zo'n meetdingetje hebben. En leuke foto's!! Esther: Lekker springles gehad, gaaf hoor, klinkt top! Denise: Jij dus ook een probleem met Heike met andere paarden, en het is zo sneu als ze idd wel vriendjes willen zijn.. Michelle: Gelukkig is alles goed met de baby, schrik je toch even! Mies: Ja eerste dag met Limo ging het ook goed, kwam waarsch door de merrie's ernaast. Lekker joh zo'n lekkere strandrit. Debby: Klinkt als een leerzaam avondje! Gefeliciteerd met je zoon. San: Zie nu pas je berichtje, gewoon NOS hoor, in de pauze was er hockey maar om 14.50 gingen ze gewoon weer verder met dressuur
Lijkt iets rustiger te zijn in de kudde nu, althans niks meer gezien en Furia heeft er geen wondjes bij gekregen. Stalgenoot zei dat ie het nog wel had zien gebeuren. Maar Furia ging weer onwijs lekker, was alleen echt plots heel warm! Dus hem lekker gedoucht erna. Gister tijdens de les met mijn bijrijdster deed hij heel erg zijn best, knap paard. Elise had er zelf ook even op gezeten (had ik alleen helaas gemist) en ze was heeul blij verrast haha, kon ook niet anders hij gaat zo TOP ineens. Mijn laatste weekje vakantie dit... Laatste week van aug. begint de studie weer.
En net heerlijk kur gekeken, vond Fuego en Juan super, heel erg jammer dat ze geen plek bij de beste 3 hadden. Fuego was volgens mij wel wat moe, zo oogde hij wat in het begin. Maar wat een show, heb echt tranen in mijn ogen gehad, zo ontzetten genoten en trots op de P.R.E.
Zitouna
Geplaatst: 21-08-11 17:09
Denise je hebt pb!
Ilona lekkere strandrit gemaakt, super!
Anita welkom terug!
Angela je hebt ook pb
Wat wordt MiniPi een knapperd
Saida ja idd helemaal op de roze wolk! Met jou alles goed?
Mies ga ff je topic kijken!
Michelle wat een poepie je hondje, echt een schatje! Oh wat een ellende zeg, je bent je zeker wel rotgeschrokken? Ik duim voor je morgenl! En al ontsluiting?? Is dat niet wat erg vroeg? Ik ga zo weer ff aan de pb zitten
Madelief wat balen dat het nou nog niet lekker loopt in de groep, hoop dat het rustig blijft zoals vandaag, wat is dat toch zielig als hij zo de pispaal is dan steeds die ruinen kunnen er dus ook nog wat van qua macho gedrag!
Mies en Ilona wat een gave foto's, ze zien er goed uit, zal een lekker ritje zijn geweest!
Hier alles goed, kan zo langzaam aan weer een beetje bewegen hoewel de buik wel pijn blijft doen. Maar ben helemaal verliefd op ons kleintje dus vergeet alle ellende ook weer heel makkelijk gisteren ben ik weer bij de paarden geweest, begon ze de laatste dagen wel een beetje te missen hoor, maar alles gaat harstikke goed met ze. Darius wordt een echte vent ineens!
zasread
Geplaatst: 21-08-11 21:16
madelief88 schreef:
San: Zie nu pas je berichtje, gewoon NOS hoor, in de pauze was er hockey maar om 14.50 gingen ze gewoon weer verder met dressuur
Heb hem net in de herhaling toch nog gezien Toch maf hoe vrolijk je kan worden van zo'n combinatie! Zat gewoon te glimlachen.
Michelle: Oei, das idd schrikken zeg . Beterschap en wel rustig aan doen hoor.
Mies: Dankjewel . Super dat de strandrit leuk was .
Ilona: Heerlijke foto's .
Debby: Nog gefeliciteerd met Mike . Super dat Xantha er zo goed op reageert en fijn dat het een gezellige en leerzame avond was .
Madelief: Fijn dat het wat rustiger lijkt in de kudde . Heerlijk dat Furia nu zo lekker te rijden is . Ik heb ook deze week nog vrij. De 29ste moet ik ook weer beginnen met school.
Michelle – gelukkig is alles goed met de baby en 1cm onsluiting en lichte weeën, spannend hoor. Hoe ging de echo vandaag?
Debby – fijn dat de meiden avond geslaagd was. En alsnog gefeliciteerd met je zoon
Mies – heerlijk dat shannon zo relax was op het strand altijd lekker om zo ontspannen te rijden
Iloon – super foto’s echt heerlijk om naar te kijken
Madelief – hij reed idd een mooie kur, maar toch heb ik ook respect voor adelinde zij doet het ook maar mooi even En heike is bij ons de enige zwarte de rest is bruin/vos dus die heeft ook zijn kleur niet mee
Martine – heel mooi kindje Fijn dat je de paarden weer hebt gezien
Prinslover
Geplaatst: 22-08-11 20:19
Martine, aahh trotse mama ! Maakt ze het verder goed? Heeft ze nog steeds zoveel haar? Snap dat t nog best pijn doet, maar zo'n kleintje maakt een hoop goed he. En paardjes geknuffeld, die zullen jou ook wel gemist hebben!
Madelief, fijn dat t beter gaat in de kudde, soms heeft t ff tijd nodig! Bij Chico heeft t ook tijdje geduurd maar gaat nu prima!
Denise, spannend, bijna de operatie.. sterkte alvast!
Angela, alweer beetje over de 1e klap heen dat je nieuwe paardje weg is?
Is alweer twee weken geleden, dit weekend wil ik echt wel weer gaan! Heerlijk altijd het strand! Sta er praktisch naast maar het is niet zo handig om alleen te gaan , dus moet altijd op zoek naar rijmaatje .
Nouvel
Geplaatst: 23-08-11 07:06
goeiemorgen, zal vanavond weer eens proberen goed bij te reageren...
gave foto's van chico!
madelief, sterkte met fuur in de kudde! hopen dat het nu steeds beter blijft gaan!
heb ook kur gekeken, gaaf, fuego blijft enorm stoer!
ga nu gauw verder, harde leven van 't werken is weer begonnen...
heb zondag trouwens nog een leuke update in het topic van fifi geplaatst, zal vanavond even hier neer zetten...
Goeiemorgen! El en Fifi weer lekker op pad Iloon weer mooie fotos met haar knappe Chic Fuur gelukkig weer rustiger in de kudde en Martine kan weer bij de paardjes kijken.
Even snel bijgelezen. Net een weekend lowlands erop zitten, wat was het weer geweldig!
zasread
Geplaatst: 23-08-11 10:05
Martine: Ik kan me voorstellen dat zo'n kleintje alle pijn en vervelende dingen van een bevalling doet vergeten. Ze is ook echt een prachtig babytje! Voor het eerst weer even bij de paardjes gaan kijken, kan me voorstellen dat je die opgegeven moment wel gaat missen. En Darius is ook niet echt, je hebt nu een ander kleintje om voor te zorgen, dus voor hem de roeping om volwassen te worden
Mies en Ilona: Gezellig samen naar het strand geweest, heerlijk joh!! En ook nog leuke foto's gemaakt
Anita: Welkom terug, gezellig dat je ook weer mee komt kletsen
Denise: Sterkte morgen Ik hoop voor je dat de operatie slaagt en je spoedig herstelt.
Beda: ja, het kriebelde zo ontzettend, dacht ik ga vast digitaal op hem zitten Wat is mini-Pi knap, echt een mooi veulentje, ben heel benieuwd hoe hij uit gaat groeien. Fijn dat Piropo langzaam maar zeker toch weer steeds dichterbij volledig herstel komt, hoe lang verwacht je dat het nog gaat duren voor je weer echt aan de slag kunt? Iig lekker dat je weer wat met hem kunt werken. Haha, tja en dat gek doen, helaas kunnen we niet aan ons paard uitleggen dat ie voorlopig beter even wat rustiger aan kan doen. Dat was toch een stuk makkelijker geweest.
Angela: Wat ontzettend balen dat jullie Caza weer terug hebben moeten brengen Kan me voorstellen dat je het nu wel even hebt gehad met paardjes kijken. Zou je mij de reden misschien willen PB-en? Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Saida: Wat betreft die inrijdfoto's... op het moment roep ik echt dagelijk, ik heb zo'n zin om op Igneo te gaan rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aan de ene kant omdat het me weer heerlijk lijkt om samen met een paard ergens naar toe te werken/te trainen. Ik mag nu natuurlijk ook bij Aline rijden, maar het is toch anders als met een eigen/vast bijrijdpaard. Daarnast ben ik zo benieuwd hoe het er uit ziet als ik op Igs zit. Dus op deze manier kon ik al even een klein voorproefje nemen Ah, weer een beetje back-on-track met je knie en nu zonder dat je weer een terugvalletje had. Lekker hoor! Hoe gaat het nu?
Michelle: Wat een vreselijk schattige foto van Nina. Bij ons op de cursus zit nu ook een Groenendaler, das ook zo'n lekker eigenwijs ding. Wat vervelend, nierbekkenontsteking is geen pretje, heb je al uitsluitsel of dat het echt is. En de bevalling komt nu ook wel steeds dichterbij. Wat kwam er gisteren uit in het ziekenhuis?
Karina: ja, ik had zo'n vertrouwen in hem, ik dacht, dat moet wel zonder hoofdstel kunnen
Madelief: haha, het begint echt saai te worden, die berichten over het rijden Heerlijk joh! Moet ik maar weer snel langs komen om te kijken (en dan zorgen dat het wel mooi weer is ) Vervelend dat Fuur nu weer het pispaaltje is in de groep, gelukkig lees ik ook al weer berichten dat het weer wat beter gaat. Arm beestje dacht je eindelijk dat ie nu een maatje zou hebben, is het weer niet zo.
Ellis: Ik zag het filmpje al op youtube! Dat had je toch niet durven dromen, echt super joh!
Zondag ben ik weer even langs Igs gegaan en hij begint weer donkerder te worden Dus ben benieuwd hoe donker hij deze winter weer gaat zijn, zo leuk zo'n toverbal. Verder lekker met hem geknuffeld, hij was gelukkig in een knuffelbui. Even gepoetst, want hij is behoorlijk aan het verharen en lekker gekriebeld, het is zo'n scheet! Daarna met Nootje naar een natuurgebied hier in de buurt gegaan, lekker gewandeld. Noot heeft nog lekker gezwommen en weer knap fotomodel gespeeld
Met mijn knie lijkt het nu echt de goede kant op te gaan, ik kan inmiddels weer fietsen, autorijden en eigenlijk weer aardig normaal functioneren, alleen echt kracht zetten met dat been is nog niet echt prettig. Deze week sta ik weer op de 'bellijst' voor werk en vanaf volgende week wordt ik weer gewoon ingeroosterd.
madelief88
Geplaatst: 23-08-11 10:26
Martine: Al weer lekker bij de paarden geweest, vind dat je dat snel doet hoor! Was de kleine mee? Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent, het is ook een prachtig baby'tje!! Sterkte nog met je buik San: Ja, echt he, ik word al helemaal happy als ik het over die combi met iemand heb, vond het echt prachtig Denise: Normaal gesproken met Anky was ik ook nog lichtelijk voor Nederland, maar moet eerlijk zeggen dat ik Adelinde niet fijn vind rijden en Parzival geen mooi paard vind Totilas vond ik wel weer prachtig, ondanks de fouten en iedereen die de nieuwe combinatie zo zit af te zeiken. Blijft gewoon een imponerend paard. Iloon: Leuke foto hoor, was ook lekker weer. Ga je binnenkort nog eens op wedstrijd? Ellis: Had je update al op FB gezien, super hoor! Suus: Leuk dat je zo hebt genoten op Lowlands, vond je het niet dubbel ivm Pukkelpop, of heb je daar niet echt bij stilgestaan? Ik hou al nooit zo van grote evenementen ivm als er paniek uitbreekt, maar dan zou ik helemaal niet meer kunnen genieten. San: Ja, je moet binnenkort maar eens langskomen idd, kan je hem zelf ook weer even voelen Maar dan moet het wel eens mooi weer zijn haha. Had idd echt gehoopt dat ze maatjes zouden worden... Dito en hij trekken nu wel wat meer naar elkaar toe, en hoorde van mijn bijrijdster dat ze gisteren met z'n 3tjes bij elkaar stonden, blijkbaar kan Limonero even in zijn eigen sop gaar koken denk ik. Haha, Iggie weer lekker aan het verkleuren, en lekker met hem geknuffeld Je plaatst te weinig Noa foto's hoor!! Open eens een topic van je fotomodelletje En super van je knie!
Lekker weer vandaag zeg... Wilde eigenlijk vandaag op de fiets (totaal 2 uur) naar Furia, maar met zulk weer doe ik dat niet, donderdags weer een kans. Dus ga zo maar weer bezig met huis opruimen/schoonmaken, doe ik tenminste nog iets nuttigs. En verder vol ongeduld wachten op mijn nieuwe rooster, lang leve de hogescholen, is al voor volg. week, zou het eigenlijk vorige week al krijgen, maar verrassend, heb het nu nog niet. En zit ook nog vol ongeduld op mijn cijfer te wachten
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 23-08-11 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Beetje lompe foto, maar je ziet wel goed dat hij donkerder aan het worden is
Prinslover
Geplaatst: 23-08-11 11:45
Aahh noot . Wat een heerlijk beest. Volg doet ze erg braaf, en vooral enthousiast hihi! Hup zo dat water in ook, gaaf dier! En Iggie aahh wat issie sweet. Hij is zeker weer donkerder! Die bruine op de achtergrond is ook leuk zeg .
Madelief, ja wat een rotweer he.. het houdt maar niet op . Fietsen zou ik zeker niet doen nu hihi... Voorlopig ff geen wedstrijden. Met dit weer kan ik heel wisselend trainen, datums van de wedstrijden zijn voor mij nu ook ff niet gunstig, ga binnenkort natuurlijk ook op vakantie (volgende week) dus voorlopig ff laag pitje..
madelief88
Geplaatst: 23-08-11 11:51
Sanne wat een prachtige foto's!! Ik vind vooral foto 4 van Noa erg aansprekend, heel schilderachtig!! En dat mooi zit is ook gaaf, en op foto 8 heeft ze nog een puppylook
Iggie ziet er ook goed uit! Valt me niet meteen op dat ie donkerder is, maar als ik idd terugdenk aan de vorige foto's was ie toen toch wel witter
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 23-08-11 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt
zasread
Geplaatst: 23-08-11 11:52
Zal even een vergelijk foto van Igs neerzetten wat betreft witheid, ik zie hem natuurlijk veel, dus dan valt het wat meer op.
Laatst bijgewerkt door zasread op 23-08-11 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Doe maar San Iloon, jammer dat je idd nu zo onregelmatig kan trainen, wordt de bak bij jullie zo slecht dan? Ik train altijd gewoon door, alleen met gladheid door vries/sneeuw niet of als de wind van de verkeerde kant komt, dan wilt Fuur niet meer lopen nl. Mijn redenatie is altijd, als ik me nu al door een regenbuitje laat tegenhouden, moet ik hem 's winters stilzetten en dat wil ik niet
spokie79
Geplaatst: 23-08-11 11:59
Iloon, jammer dat je voorlopig geen wedstrijden rijdt. Weer is inderdaad ruk. Ik wilde vandaag ook weer lekker rijden, maar dat wordt hem niet ben ik bang. En wat is Chic toch een heerlijk ding. Hij heeft nog steeds een puppie smoeltje .
Sanne, wat een prachtige foto's van Noa! Ze is echt enorm knap en wat een heerlijk bekkie . En knappe Igs ook. Met die foto erbij zie ik inderdaad dat hij donkerder is. EN gelukkig dat het weer beter gaat met je knie.
Madelief, fijn dat het nu wat rustiger is in de kudde. Kost altijd even tijd, maar komt meestal wel goed.
Hey Suuz, al een beetje bijgekomen van je weekendje? Is het weer meegevallen?
Ellis, wat goed dat Fifi al weer een beetje aan het werk is. Is best nog snel gegaan allemaal.