[Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:07

Lusitano schreef:
Hey Daniele, Ik zag jou en Jauke op holland got talent. Cool hoor!
Wat onwijs gaaf dat Jauke zo rustig bleef, en stoer dat je gewoon hebt meegedaan.

Wat maakt die Nikki toch geweldige foto's !!! Ik had er ook nog een paar van haar ontvangen.
Kan het dus ook niet laten.............
Afbeelding
Afbeelding

Heee Danielle wat TOPPIE dat je meegedaan hebt met Holland Got Talent. Samen met Jauke ???? Ik kijk nooit TV dus dat heb ik dan weer gemist...... ;(

Mioux, Is dat te zien op YOUTUBE ???
Laatst bijgewerkt door andamoon op 28-07-11 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Mioux

Re: [Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:09

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:17

Jauke!!! deed het geweldig! _/-\o_ wat een knapperd is het toch! <3
Grafito!tja....wat moet ik zeggen!!!knappe man!!!Precioso caballo!! <3

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:27

En ik kan het ook niet laten!!hihi!
Afbeelding
Afbeelding

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:38

Panchosil, MEER MEER !!!! <3

Mioux schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=ACSNn5T3ANY hier het filmpje :D Erg leuk gedaan hoor !

Mioux dank je wel voor de link. Ik heb net gekeken !!!
Leuk hoor Danielle je act op het podium !!! +:)+ heel erg knap _/-\o_
Succes bij je volgende optreden. Leuk dat je nog een keer terug mag komen.....

IK vind het helemaal geweldig wat je hebt gedaan !!! :j
Jauke en Grafito zijn dus beide bekend met publiek en camera's !!!!

Ik weet wat het is om voor publiek met je paard op te treden. Ik heb met Grafito in 2004 in de Amsterdam Arena opgetreden in het voorprogramma van de eerste concerten die Rene Froger daar gaf in 2004. We deden een promotie voor Gabrielle Sabatini. We zijn toen al rijdend, onder de ogen van 50.000 man publiek, het podium opgegaan om daar 3,5 M boven de grond op een 1 M breed prodium met Grafito een soort vanb Tango show op te voeren.
Hieronder zie je de footo's van de training
Afbeelding
Afbeelding
en hieronder NET voordat we opkwamen....
http://img.photobucket.com/albums/v253/ ... to2JPG.jpg
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 28-07-11 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's ter illustratie. Derde in link geplaatst.

danaderese

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:45

dat van danielle en jauke was echt fantastisch

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:47

danaderese schreef:
dat van danielle en jauke was echt fantastisch

Helemaal mee eens, ze doet het toch maar mooi even _/-\o_ :j +:)+

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:04

lakshmi schreef:
Rivano, Knappe Vreule! Enne over die hakken van 20 cm, ik ben al dik 1.80 (volgens mij ben jij ook vrij lang?) en kan al niet op hakken van 5 cm lopen dus euuuh dat gaat 'm toch niet worden denk ik

Probeer in een winkel wel eens voorzichtig te vragen of ze in het magazijn misschien iets hebben met een blok-hak van 5cm...
"U wilt wàt hebben?!?" :oo Zelfde voor een bikini met boxer broekje. Alsof ik om een 'plintenladder' kom vragen... :=

lakshmi schreef:
maareeuuh verder klinkt het als een goed plan :D we moeten het buitenland topic maar weer actief maken om daar verder te organiseren ;)

Bokt on Tour!

andamoon schreef:
WAUW die galopfoto van Vreule, ziet er allemaal heel netjes uit Rivano !!!

Alle credits voor Marcio! Dat is zo´n super ruiter. Hele aardige bescheiden jongen ook (met z´n baseball petjes en tattoo´s, :D ). Hij was geselecteerd voor ons social talentplan (leiden we grooms/ruiters op om daarna een baan voor ze te zoeken), maar al snel bleek dat hij over zoveel capaciteit beschikt dat we hem zelf een baan aangeboden hebben. Toen hij kwam kon hij nog niet zoveel, maar ik denk dat hij ondertussen mij er met een wedstrijd zwaar uitrijdt! :j

Haha, Lusitano, die foto met dat wilde haar. Net een pokemon. Heel gaaf.

lovelance schreef:
Passage

Wat kunnen veel mensen hier toch fantastische dingen op de grond (en erop). Heb een clicker gekocht en een boek... Het begin is er!

Sjolvir schreef:
Vreule wel knappe dame hoor, waren eigenlijk trouwens op die ene foto niet de kleurtjes die opvielen, maar de goal.

Klopt, is een multifuntioneel veld.
Er staan 2 goals, het is een 'helicopterplatform', is 1 van de 5 hengstenweides (omzoomt met hekken en hoge bomen/struiken), en ik vind het een handige wei om te foto´s te maken omdat hij niet zo megagroot is als de andere weides en ik steeds uitgeput achter het paard aanren met de camera. KOM TERUGGGGG!!!
1x per jaar wordt er een grote voetbalwedstrijd georganiseerd met BBQ en muziek.

Amable schreef:
Zit op vakantie even achter de pc en kan gewoon niet laten

Vooral niet laten! Die eerste foto is meer dan prachtig.

Mioux schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=ACSNn5T3ANY hier het filmpje :D Erg leuk gedaan hoor !

Filmpje is nu aan het laden, dan ga ik het ook kijken.
Kijk altijd wel naar America Got Talent. (dat was eerst met David Hasselhof in de jury... :') ) Zie het graag want zijn echte talenten die ze (soms) daar vinden. Ze winnen dan een flink geldbedrag en een optreden in Las Vegas.

Andamoon schreef:

Bestaat daar een filmpje van? Zou het zo graag willen zien. Op de foto ziet het er al prachtig uit. Wat deden jullie precies? Een tango op muziek met nog dansers erbij?

Nog wat spam foto´s:

Zo ziet Tijs eruit close up aan de voorkant. (vind op hem stappen al leuk.. Je zit echt op een paaaard. Alleen past mijn wintec niet op zijn rug. Zit hier op mijn instructeurs zijn zadel, dat helpt vast. :P )
Afbeelding

En het is natuurlijk een heerlijke slijmjurk.
Kussen en knuffen. <3
Afbeelding

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:49

zo ik heb vandaag moeders en kind uit mekaar gehaald
wat een Herrie maakt mams pfff
hahaha
Adana boeide het vrij weinig en ging in haar box lekker staan eten :o

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:21

Rivano wat lief de laaste foto!!die oogjes.......mooi....

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:25

Wat zijn er weer een prachtige foto's geplaatst! En nog wat 'bekende' fokproducten van Jan en Lisenka :j

Ik heb er zelf nog wel wat van schriktraining gisteren, wat was ie weer braaf:

Afbeelding

Voorbeeldfunctie haha :D

Afbeelding

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:07

Mooie Grafito weer. Superknap ook! Heel gaaf wat je met hem gedaan hebt.

Pancho staat er weer prachtig op zo met jou!!

Knappe Jauke, echt gaaf wat je doet Danielle.

Furia doet het braaf zeg.

Tijs is prachtig Rivano. Leuk dat je op de grond wat gaat doen ook. Ik moet zelf zeggen dat ik nooit met clicker heb gewerkt, echt vanuit het eerst Parelli stuk en toen meer richting Pigon en Honza.

Nog een paar grondwerkdingetjes met Aliso.

Naar voren springen uit het stijgeren
Afbeelding

Spaanse pas in draf
Afbeelding

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:12

madelief88 wat een mooierd!en wat braaf!!
Aliso ik vind hem zo mooi!!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:37

<3 Andamoon, wat een gave foto's van Nikki.
Heb natuurlijk al veel gave foto's van haar gezien maar Grafito <3

Ga even naar het filmpje kijken.... *\o/* *\o/*

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:04

Bullymonster schreef:
Leuk dat je op de grond wat gaat doen ook. Ik moet zelf zeggen dat ik nooit met clicker heb gewerkt, echt vanuit het eerst Parelli stuk en toen meer richting Pigon en Honza.

Heb je voor Parelli eerst een cursus gevolgd of uit zijn boek begonnen?

Mioux schreef:

Heb het nu ook gezien! Echt leuk opgezet door er een soort van sketch van te maken. Enige minpuntje: Het duurde veels te kort! :P
Heb erg gelachen om het voor-interview. Zeg maar tegen je moeder dat er nog hoop is ;) , in Brazilie is paardrijden alleen een mannensport. Op de stallen werken 100% alleen mannen, en ook de ruiters zijn vrijwel alleen mannen. Heb ter illustratie even op de startlijst van aanstaande zaterdag gekeken: daar doen op de gehele dag maar liefst 6 vrouwen aan mee! :oo

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:08

Amable, gaaf met die zandstofjes onder zijn voeten.
Had je optreden op tv gezien, was aan het zappen zag een paard en dacht even kijken..
En toen hoorde ik Jauke.. en dacht huh?? da's toch een bokker??

Rivano, wel handig zo'n multifunctioneel veldje.

Oef, zo'n smal podiumpje Andamoon.. maar wel gaaf, dat Grafito daar mee mocht doen.

Ik vergeet nu vast van alles, maar het is al laat...

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:20

@ Rivano: Ik heb in het verleden veel cursussen gedaan bij Nederlandse buitenlandse instructeurs. Ik heb alle levelpakketten doorgewerkt en ik ben working student bij parelli Nederland geweest. Ik was er heel fanatiek mee. Nu ik klaar ben met de te verkrijgen levels gebruik ik die basis op klassiek liberty te doen en doen we lekker een beetje ons eigen ding.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:29

Goed, hier paar foto's van gisteravond..
Waarbij ik Toobs door de patatsnijder heb gewenst..
Niet te zien op de foto's overigens, hier was ie nog braaf, soort van....

Ere rondje, zou ik de ring uit gaan, was bijna.. bij de uitgang.. moest nog 2 m... denk ik..
Toen was ie pleite.. de ring 4 x rond.... zonder ijzers, op gras... dus geen stiften.. 2 x op een (te hoge) hindernis af (in een rotvaart).
Ondertussen stonden verenigings genoten klaar met de telefoon om 112 te bellen.
Smerige zwarte rat.....kon hem wel wurgen... dit was levensgevaarlijk...
(dat is dus de reden van die b.p. soms gaat ie rennen.... onbestuurbaar... )

Afbeelding

Afbeelding

Ja, echte babyhindernisjes!! Daarom durfden we ook vrolijk mee te doen.
Bij het inrijden was hij maar 1 x stout en met springen zelf is ie er ook paar keer vandoor gegaan, maar steeds maar stukje
en dan kon je hem gewoon terug krijgen en weer hindernis springen.
Bij de prijsuitrijking, was ik kansloos.. Hij was al weg voor ik kon knipperen...

Normaal kreeg iedereen prijsje en lintje... (voor de leuk en het meedoen) dus had nog niet verwacht dat ereronde al zou beginnen,
maar nu kregen alleen de 1e x een beker en lintje.. Was dus net niet op tijd foetsie...

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 01:49

Jeetje zeg!dat is me nog al wat!gelukkig goed afgelopen!
Je schrik je dood man!!vooral als ze ineens vandoor gaan
pffffff ik ken dat gevoel....grrrrrr
Maar op de foto's is het niet af te zien....

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:36

Madelief88, wat kanp die schriktraining, lijkt me heel leuk om te doen !!!

Kaotictjinta en Bullymonster, dank je wel !

Sjolvir. We hadden al eens vaker shows gegeven en degene die me had benaderd voor de Amsterdam Arena had een optreden van Grafito en mezelf gezien tijdens een hippisch evenement. Ze hadden daar ook opnames gemaakt voor het programma : "Als je van paarden houd" van RTL5 (misschien ken je dat nog ?) en toen ze dat hadden gezien, hebben ze mij gebelt en vroegen ze of ik die show wilde doen.....

Toobs was dus stout. Wat een verhaal, je zult wel vreselijk geschrokken zijn :j Gelukkig is het goed afgelopen !! Doet hij dit wel vaker dus ?? heb je een idee waar dat aan kan liggen ?

chantyyy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:57

dan moet ik mijn lieverd ook maar even showen, naar veel trainen begon ze hier mooi op te knappen

Afbeelding

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:58

andamoon schreef:
Madelief88, wat kanp die schriktraining, lijkt me heel leuk om te doen !!!

Kaotictjinta en Bullymonster, dank je wel !

Sjolvir. We hadden al eens vaker shows gegeven en degene die me had benaderd voor de Amsterdam Arena had een optreden van Grafito en mezelf gezien tijdens een hippisch evenement. Ze hadden daar ook opnames gemaakt voor het programma : "Als je van paarden houd" van RTL5 (misschien ken je dat nog ?) en toen ze dat hadden gezien, hebben ze mij gebelt en vroegen ze of ik die show wilde doen.....

Toobs was dus stout. Wat een verhaal, je zult wel vreselijk geschrokken zijn :j Gelukkig is het goed afgelopen !! Doet hij dit wel vaker dus ?? heb je een idee waar dat aan kan liggen ?

Programma ken ik nog.. maar kan me er verder weining van herinneren.
Maar ik zou zonder paard zo'n verhoogd podium al eng vinden, heb het ongekende talent overal vanaf te struikelen :+ .
Wel gaaf dat jij en je paard dat mochten gaan doen.

Ben er al achter waarom er geen foto's zijn van zijn renactie.. fotograaf stond zijn hart vast te houden......

Floepstroeper wel vaker heel stout, vandaar die b.p. anders reed ik echt wel zonder.
(niet vaak, maar ja, zolang hij dit nog 1 x per jaar doet, hou ik hem aan....aangezien je kansloos bent als hij recht op een hek afrent.)
Nu rende hij in de rondte.. echter 2 x op een hindernis af..
Hij ging er vandoor op het feit dat ineens de box waar we vlak bij stonden voluit aan ging met muziek voor de ereronde,
iedereen zij ook, zijn kop draaide om, je zag het aan zijn oren en hoofd en weg was ie...
Heb hem onderweg inwendig verrot gescholden... en daar zit je dan, hoooo, braaaafffff, hoooooooo, voor jan joker..
Stond achteraf wel te bibberen, malloot, als ie toch was uitgegeleden.......
of wel net die hindernis had geraakt of gepoogd te springen of precies daar te remmen... grrrrr.
Blijft een raard ding.. die Floepstroeper, maar hij is zo fijn te rijden, als ie niet Floept _-:( _-:( _-:( ...

@Chantyyy, ook aan de baby spring zie ik. Maar je moet ergens beginnen.

chantyyy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:35

@sjolvir ..,, ja hier waren we mee begonnen zijn geeindigd met 80 cm :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 07:56

Ik moest de DA laten komen omdat hij al sinds aankomst niet aan de vaste mest is...

Ben trots....hij had nog nooit een hengst mee gemaakt die zo rustig was, hij moest ook even onder kijken of het wel een hengst was.. :+

Normaal staat hij ook niet stil, bewegen, lopen...maar nu stokstijf.....met luisteren en met bloedmonsters.......helemaal trots!!

D00R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:19

Daniëlle, wat leuk dat je meegedaan hebt. En zelfs terug mag komen :D Ik had het er toevallig gisteren over, maar had niet door dat jij dat was.

Andamoon, wat een ontzettend mooi paard is het. Dat hij zo wit is, vind ik al zo mooi, maar hij is ook wel erg stoer <3

Panchosil, ik ben naar aanleiding van dit topic maar eens foto's gaan speuren van je. Ze zijn stuk voor stuk erg mooi. Kreeg door jou eindelijk een mooi idee voor de eindbestemming van mijn trouwjurk :j

Rivano, Thijs is duidelijk ook een verleider? Zo vol overgave een kus op die laatste foto. Smelt...

Madelief, doen jullie vaker schriktraining? Vooral op de laatste foto lijkt paardenlief niet te blikken of blozen.

Bullymonster, die eerste foto van het naar voren springen uit steigeren is erg mooi <3

Sjolvir, die foto met die babyhindernis... :D Het is niet alleen het lage wat je bedoelt met baby :D of wel? Die tekeningen op de hindernis zijn echt geweldig. Hahahaha.

Chanty, vind jouw lieverd die hindernis niet gewoon te laag :p?

Russel, die trots ken ik. Nu is de mijn wel hengstaf, maar de eerste keer dierenarts ging zo goed en toen was hij net 3 weken bij me en nog maar 3,5. Was toen ook zoooooooo trots.