Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kun je dr in een longeercirkel longeren of in een stuk afgezette bak? Probeer echt goed op dr achterhand te blijven lopen..en met een longeerlijn of zweep kun je dr wat van je af houden en in de goede richting houden...al heb ik ook nog een paard wat af en toe gewoon te snel voor me is en draait
en precies weet wanneer ik niet oplet!
die 1000 euro zal wel dekgeld zijn.

Poeh, er zijn wel een hoop mensen in dit topic zeg
Essssss schreef:EL4a1990 schreef:ik ook af en toe : maar heb nooit zoveel te vertellen!!!!
Zit je ook bij 't Spanje topic (Daar hebben we 't nu over)?
Yenneke schreef:Sanne Gaaf hoor dat je een paard mag ervaren waar zo ongeveer alle knopjes al op zitten. Het zwaar op de hand zijn ligt niet alleen aan het paard, maar is ook een rijtechnisch mankement. Maar desondanks wel super gaaf dat je veel van hem zult leren!
Seraphim schreef:HoiPoeh, er zijn wel een hoop mensen in dit topic zeg
Daarin staat een groot deel van de mensen al vermeld, met wat info leer je iedereen alvast kennen
Echt super mooi!!
Maar de enige 7 was voor mijn verzorging...
Hahaha, lol zo denk ik er ook een beetje over..
Wel balen dat ie zo bangig is geworden voor de wei etc... Hoop dat ie het wel weer leuk gaat vinden!
! Leuk dat je weer internet hebt, gezellig
Zien we jou ook weer vaker!

Nee die jury ging duidelijk voor de knappe kwpn-tjes...EL4a1990 schreef:ow nee sorry dat had ik niet helemaal begrepen
.
..
en het kon nog pijnlijk zijn als ik iets warms, kouds of hards eet
Mies_Apollo schreef:regine: lekker is dat ja, zo'n snooze liefhebber! Mijn vriend heeft geloof ik ook wel 5 wekkers, maar als ik er ben is hij na de 2e het bed uitgeschopt:P

Zoë_Iris schreef:
)
.
! 
Ik moest het toch even kwijt
zasread schreef:Joepie!!! Nederland heeft met 3-0 van Italie gewonnen!!!!!!!!!![]()
Ik moest het toch even kwijt

arme jongen