[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ryanne_

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:05

Ik vind het jammer om te zeggen, maar ik ga uit het topic. Ik heb het erg druk met school en daarnaast met de paarden, en ik zit nu in 4 topics. En in deze worden zulke lange verhalen getypt dat ik de tijd niet heb om alles bij te lezen en dan krijg je van die kleine korte berichtjes van mij af, dus dat is niet wat! Jullie allemaal nog veel plezier in dit erg leuke topic. Misschien als ik het niet zo druk meer heb ik een keer nog wel wat post,
groetjes!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:07

regine: lekker is dat ja, zo'n snooze liefhebber! Mijn vriend heeft geloof ik ook wel 5 wekkers, maar als ik er ben is hij na de 2e het bed uitgeschopt:P

lindy: Als het niet meer gaat kun je altijd nog zien, maar het is wel een erg mooie baby hoor! Appart van je eigen baby, had nog nooit zoiets gehoord!

Ilona: nog even volhouden, bijna vakantie!

Iris: mooie foto! en paard, als je nog is paard modellen zoekt!

saida: het lijkt erger dan het is, maar pierre had de bak opgetrokken terwijl er regen voorspelt was, maarja binnen 1 dag is hij dan weer goed. Zo kon ze wel even wat aan dr beenspieren doen..en die spatjes die rondvlogen door het door de plassen hobbelen was meteen een schriktraining Knipoog
Het wordt je niet makkelijk gemaakt om grytske los te laten, gelukkig wordt je nog wat op de hoogte gehouden.
Kan me voorstellen dat die eigenaresse van die hengst kwaad is, ik heb daar zo'n hekel aan..even kijken of die hengstig is..maar ondertussen niet nadenken hoe zo'n hengst zich dan voelt!
Het omdraaien van rintske klinkt herkenbaar Knipoog Kun je dr in een longeercirkel longeren of in een stuk afgezette bak? Probeer echt goed op dr achterhand te blijven lopen..en met een longeerlijn of zweep kun je dr wat van je af houden en in de goede richting houden...al heb ik ook nog een paard wat af en toe gewoon te snel voor me is en draait Knipoog en precies weet wanneer ik niet oplet!

ess: Dat paard is erg mooi! Kwijl die 1000 euro zal wel dekgeld zijn.
Wat is fuego toch een schatje, die verhuizingen zullen jullie band ook wel goed gedaan hebben, jij bent nu wel een constante factor voor hem. dus hij houdt je goed in de gaten! Lekker dat het rijden zo goed ging!

peet: Deze rit is dus beter geslaagd dan de vorige! Ik hoop binnenkort toch ook nog een dagje naar het strand te kunnen.

madelief: Het gaat heel goed met de veulentjes, ze spelen en slapen lekker samen. Binnenkort komen meer foto's mn batterij was leeg Vork
Wat jammer van je proef, de jury zal niet van knappe anda's houden. Logisch dat het met zoveel rijden even teveel wordt, Gewoon weer lekker tijd voor jou en furia nemen!
Gaat die paardenschool niet meer door? Het is wel beter even te blijven werken tot je echt iets leuks vind!

sanne: Klinkt als een droompaard! Is het nu officieel Knipoog

Seraphim: Welkom!!!! *hoe heet je normaal?* leest in post van ess. Hoi eline!

yenneke: Wie weet bied over een tijdje zich wel iemand aan. Als je niet meer zoekt komt er ineens vanalles!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:10

Hoi Lachen Poeh, er zijn wel een hoop mensen in dit topic zeg Huilen van het lachen

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:12

Essssss schreef:
EL4a1990 schreef:
ik ook af en toe : maar heb nooit zoveel te vertellen!!!!

Zit je ook bij 't Spanje topic (Daar hebben we 't nu over Huilen van het lachen )?

ow nee sorry dat had ik niet helemaal begrepen Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:22

Yenneke schreef:
Sanne Gaaf hoor dat je een paard mag ervaren waar zo ongeveer alle knopjes al op zitten. Het zwaar op de hand zijn ligt niet alleen aan het paard, maar is ook een rijtechnisch mankement. Maar desondanks wel super gaaf dat je veel van hem zult leren!

Het paard is in Portugal altijd met stang en trens gereden. En Lisa en ik dus ook rijdt hem op een trensje. Daardoor is hij zo zwaar op de hand, maar Lisa zei dat er al wel verbetering in zat. En er moet gewoon veel op getraind worden en dat ga ik ook zeker de komende tijd doen.

Michelle: Het is nu redelijk officieel ja!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:47

Seraphim schreef:
Hoi Lachen Poeh, er zijn wel een hoop mensen in dit topic zeg Huilen van het lachen

Tip: lees de openingspost Clown Daarin staat een groot deel van de mensen al vermeld, met wat info leer je iedereen alvast kennen Vork

Ten eerste, welkom! Ik heb al wat van je topics gezien op bokt, en vind die Benisero altijd errug gaaf Pling Echt super mooi!!
Zoe_iris: ja echt alleen maar 4 en 5en he... Een enkele 6 en een enkele 3 Huilen van het lachen Maar de enige 7 was voor mijn verzorging... Tong uitsteken Hahaha, lol zo denk ik er ook een beetje over..
Esmee: aaah lieve Fuego dat hij zo hinnekte!! Lovers Wel balen dat ie zo bangig is geworden voor de wei etc... Hoop dat ie het wel weer leuk gaat vinden!
Iedereen zei al tegen me: Bij die jury moet je nooit meer starten! Nou ben ik niet echt een type dat bij 1 specifieke jury wegblijft, en ik zou ze maar wat graag een keer op hun nummer zetten Vork
Nou lekker gaan hoor naar Egypte Haha! ! Leuk dat je weer internet hebt, gezellig Haha! Zien we jou ook weer vaker!
Soeske: Succes met leren met dit weer en t voetbal Tong uitsteken
Ryanne_: Ja tis een druk topic he Haha!
Mies: Leuk, ben echt benieuwd naar die veulentjes, vond ze zo schattig Lovers Nee die jury ging duidelijk voor de knappe kwpn-tjes...

Zo nu ff eten!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:52

@ Ryanna_: Wat jammer zeg, maar ik begrijp het wel.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:53

EL4a1990 schreef:
ow nee sorry dat had ik niet helemaal begrepen Tong uitsteken

Hahhah, dat dacht ik al Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:54

Eetse Madelief Lachen.

Ik ga nu lekker uiteten. Zijn jullie ook allemaal zo gefocust op het EK voetbal? Ik dus echt niet, sterker nog, het liefst hoef ik 't niet te kijken maar ik kan er niet omheen met me stiefvader Nagelbijten / Gniffelen..

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:58

haha dat heb ik dus ook essssss van mij mag er wel iets anders op maar dat zit er niet in vandaag denk ik!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:58

Ik vind het echt heel erg leuk, ik kijk echt alle EK wedstrijden.. Roemenië - Frankrijk staat nu ook aan!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:02

ja hier ook wij zitten met: moeder, vader en ik met zijn 3en op een rijtje met onze laptop op scoot en het voetballen aan!

en vriendlief ligt boven te pitten..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:04

Ik zit met een zak oranje m&m's opschoot
Ik ben verslaafd Tong uitsteken

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:09

haha lekker he!! voor mij nog ff geen m&m's heb vandaag al 3 gaatjes laten vullen Tong uitsteken en het kon nog pijnlijk zijn als ik iets warms, kouds of hards eet Tong uitsteken

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:16

Mies_Apollo schreef:
regine: lekker is dat ja, zo'n snooze liefhebber! Mijn vriend heeft geloof ik ook wel 5 wekkers, maar als ik er ben is hij na de 2e het bed uitgeschopt:P

5 wekkers ja, dat is volgens mij man eigen, want dat is hier niet anders. De eerste nachten logeren lag ik smorgens gestrekt in bed, eerst gaat de wekker radio aan het hoofdeind op maximaal daar schrik je je al lam van, vervolgens gaat de tv aan op tmf standje 110, dan nog een gewone wekker en zijn telefoon en alles gaat dus op standje snoooozzzzzz Dromen
Men dat hij daar dan tusendoor ook gewoon weer verder slaapt, ik ben bij de eerste takke herrie al klaar wakker!

Vandaag lekker paardendagje gehad, met Iris bij Capriola geweest en mooie foto's laten maken. Iris helemaal top, wat ik al zag op de camera werd ik al helemaal blij van!!
Cappie liep lekker en Iris moest haar even uitproberen natuurlijk. Ik vond het erg gezellig!

Welkom Seraphim, erg mooi paard heb je daar onder je kont zeg!!! wauw!

Essssss, bevalt het al in Nederland? Of erg wennen?
Hier verder geen voetbal gelukkig, ik heb er helemaal niks mee en vriendlief gelukkig ook niet.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:59

Seraphim,welkom hier en idd ik ga met de rest mee wat een knappert heb je
alleen mag je nog veel meer foto`s plaatsen hoor van zo`n paard krijg je niet gauw genog

Afbeelding
hier een foto van het strand ik ben aan delinkse kant die zwarte stip met groene trui
heb jammer genoeg nog niet alle foto`s binnen komt wel
maar wat was het leuk

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:51

Ik heb gisteren samen met Sabine (vriendin) les gehad in de klassieke dressuur.
Het was zoooo gaaf, ik heb weer zo veel bevestiging gekregen dat we het goed doen
Eerst hebben we aan de hand gewerkt en daarna werd ik erop gezet, zonder zadel en met kaptoom en bit!!
Ikke dappere dodo
Maar het ging goed, stap draf galop, travers schouder binnenwaards.
Het was een super brave 6 jarige lusitano hengst, Mysterico, hij heeft mijn hart gestolen

Afbeelding

Afbeelding

Hier rij ik met mijn hand net onder mijn middenrif, dit is om te voelen hoe ik moet zitten.
Ik moet mijn buikspieren meer aanspannen en mijn rur langer maken.
Zo heb ik dus gereden, zelfs een heel stuk met mijn ogen dicht.
Dan voel je pas echt goed de bewegingen van je paard!
Afbeelding

Het was echt geweldig!!
Dit gaan we zeker vaker doen! Haha!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:52

Sorry voor mijn ego berichtje, ik lees wel mee maar ben op het moment erg druk! Bloos

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:10

Jolyn, klinkt ontzettend gaaf en leerzaam zeg, super! Pling

Ik kan het hier ook echt niet bijhouden, er zijn nu zoveel mensen, en er wordt zo ontzettend veel getypt...
ik lees wel mee, maar op alles reageren lukt echt niet...

Wel gave foto's voorbij zien komen en Peet op strand!
Mooie foto's van knappe nieuwe paardjes ook en lieve veulentjes!

Madelief, balen joh van je wedstrijd!
het is ook allemaal niet zo simpel met die kleine druktemakers van ons...
Gewoon doorzetten en elke keer als het voor jouw gevoel beter gaat is dat toch weer een stap in de goede richting!

regine, klinkt als een lekker dagje!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:14

Zoë_Iris schreef:
Afbeelding

Ik heb al een foto van Iris, ik plaats hem gewoon alvast, ben helemaal verliefd op deze foto.
Kon er zo een zijn uit de oude doos met die achtergrond.
En als je goed kijkt lijkt het net of Cap een beetje glimlacht... Knipoog

(eigenlijk heeft ze gewoon een ordinaire centebak lip hangen maar dat zeg ik gewoon niet erbij Haha! )

Jolynn ook mooie foto's, leuk werk om te doen! Enne mooie bruine laarzen zeg!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:26

Seraphim : welkom! Ik dacht al de je hier binnenkort ook wel te vinden zou zijn Haha!.
Ik kijk altijd met plezier naar foto’s van jou en Benisero!

Jolynn: prachtig! Zou ik ook wel willen. Jeetje wat een paard ook zeg. Super!

Ryanne: jammer maar ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb lekker vakantie dus voor mij is het wel te doen haha.
Ik vind het persoonlijk ook niet zo erg als mensen niet op iederéén reagereen maar zo gebeurt het wel al snel dat er ook wel eens helemaal niet wordt gereageerd en dat is natuurlijk jammer!

Ik ben nu nog druk bezig met de foto's van Cappie te bewerken etc maar er komt een moment dat het allemaal lukt hahaha!

Oh en als ik dalijk alle nu lopende fotodingetjes afgerond heb zal ik hier eens peilen of ik wat modellen kan strikken Haha! !

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:44

nou 1tje van regine en cappie dan:

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:45

Joepie!!! Nederland heeft met 3-0 van Italie gewonnen!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ik moest het toch even kwijt Knipoog

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:47

zasread schreef:
Joepie!!! Nederland heeft met 3-0 van Italie gewonnen!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ik moest het toch even kwijt Knipoog

Jaaa Haha! Haha! Haha!

Er zit een Italiaanse jongen bij mij in de klas; ooh die ga ik pesten morgen Whoosh!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:48

hahaha ROFL arme jongen Ach gut