Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lauke schreef:Hier verschilt het best wel. Volgens mij krijgen ze nu weer kuil, terwijl ze vorige week nog hooi kregen. En ze staan bij ons alweer even binnen.
Goh Verna was vandaag weer een echte merrie![]()
Wel heel snel op der teentjes getrapt. Weet niet of het kwam doordat ze nu dus binnen staan en ze twee dagen niks gedaan had, of dat dit nog steeds met hengstigheid te maken had. Opzich was ze niet echt heel druk ofzo, maar blijkbaar kropte ze t op, want kreeg bij het aanspringen in galop wel een paar bokkenEn Verna die bokt echt nooit! bij mij niet iig, een vreemde gooit ze er wel op die manier af
en vervolgens zette ze t op een racen. Dus ik direct op de rem en ze was me toch verontwaardigd
Nouja, zo gingen de galoprondjes dus vandaag![]()
Heb haar na het rijden nog even in de bak gezet. Toen we naar de bak liepen wou ze meteen eten, maar nee dat mocht niet van mij en ik geef haar dus een klopje op der kont, zo van "hee loop eens door". nohhh je had die blik moeten zienen vervolgens bokkend de bak in rennen en weer op mij af komen, van "Ik deed toch niks
"
mafkees
Laura1982 schreef:Fijne plek zo te lezen Caro Hoe is het met de medicatie?
Caro_MarjaH schreef:Laura1982 schreef:Fijne plek zo te lezen Caro Hoe is het met de medicatie?
Gaat goed! Ik heb gisteren gewerkt en toen alleen paracetamol genomen en veel uitstralingspijn gehad. Vannacht op de tramadol wel goed geslapen gelukkig en vanmorgen toen ik op het werk kwam meteen maar een tramadol genomen. In de loop van de ochtend verdween de uitstralingspijn grotendeels en is nog steeds grotendeels weg. Ik heb eind van de middag de binnenbak uitgeprobeerd bij de nieuwe stal en ook op het paard geen probleem gehad. Wel een zeurende rugpijn, maar geen pijnscheuten en daar valt wel mee te leven. Dus als het zo blijft en hopelijk nog verder verbeterd dan ben ik helemaal blij!
L_Vie schreef:Als je het met paracetamol af kunt zou ik je dat echt aanraden! Tramadol is echt troep
Ik werk in de zorg.. Zodoende :p
Gelukkig gaat het wel beter