Hoe is het met iedereen??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cloris schreef:Ja zijn voeten lijken wel enigzins redelijk te gaan, ze slijten niet meer zo heel raar en ik moet zelfs echt elke week even met de vijl erover, de ene voet is iets minder mooi dan de andere maar die moet ik intensiever bijhouden zeg maar, dan blijft het ook mooi
ze hebben dus wel internetbankieren? Mo heeft het volgens mij wel nu, ik moet het ook maar eens gaan navragen. 
fijn dat ie nu ook al goed gaat
hoe gaat het met je studie? Fijn dat je waarschijnlijk al een zadelmaker hebt gevonden voor opleiding
wat een leuk veulen zeg!
leuk dat je wedstrijd zo goed ging! Helaas kan ik je filmpje niet kijken 
Flaafje zag me met hem weglopen, hij stond buiten aangebonden maar werd er nogal onrustig van, altijd zo jaloers! Trekt die mafkees het touw kapot! 
doet hij altijd, de pionnen pikken en ze dan de hele bak doorslingeren..

en lekker voorwaarts op rit.
Ga denk ik lekker in de buitenbak.. nu is t nog licht.
Al met al was ik 'maar' 5 minuten te laat om de kids van school te halen, maar gelukkig was die schat van een schoonzus zo lief om ze in te laaien!
Maar ik heb mijn leeradres hopelijk echt gevonden!cloris schreef:8 november pas weer, ja ben wel benieuwd zullen wel weer even in het ritme komen moeten maar wie weet, ik wil eigenlijk deze winter die 4 punten halen en dan begin van het nieuwe groene seizoen mijn entree in het Z maken
_Saida_ schreef:cloris schreef:8 november pas weer, ja ben wel benieuwd zullen wel weer even in het ritme komen moeten maar wie weet, ik wil eigenlijk deze winter die 4 punten halen en dan begin van het nieuwe groene seizoen mijn entree in het Z maken
Dat sjieke hoedje ga jij echt wel halen deze winter!![]()

spokie79 schreef:Hallo, ik kom ook weer even dag zeggen. Ik zie dat er een hoop gebeurd is. Kijken of ik dat vandeweek terug kan lezen. Ben erg druk met werk, papa ik het ziekenhuis gelegen en ben zelf ook een beetje aan het kwakkelen.