[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:21

heikedenise schreef:
Jolijn - lekker je eigen ding doen en dan komt het helemaal goed

Ilona - ik geef je daar groot gelijk in want ik ga ook zeker niet meer als 2x in de maand op concours (zeg maar 1x in de 2 weken) anders is het niet te doen want het kost een hoop geld maar wat je zeg misschien zien we jou ook nog wel eens in de dressuur ring

Maus - de zing die je net schrijft klopt precies en ik heb het van de week zelf ondervonden ik had het ook hier in het topic gezet alleen toen was jij er nog niet want ik had afgelopen zondag wedstrijd en ik reed en super proef (al zeg ik het zelf) en de paarden die voor mij en na mij moesten die stijgerde of rende weg (want er was ook echt veel lawaai op die manege dus die vanmij was ook wel schrikachtig) en toen kwam de uitslag ik was 1x 5de en 1x 4de met bijde keren 179 punten (net geenwinst dus) en toen ik om uitleg vroeg zij die ook letterlijk van je had 1ste kunnen zijn en WP kunnen rijden maar ik hou niet van friezen dus vandaar dat je net geen winst heb

Ik heb ook zo iets mee gemaakt met mijn fries :o
op mijn protecol stond echt friezen zijn boeren knollen en ze horen thuis voor de kar en niet tussen de echte paarden.
oooh wat was ik boos :(
en zo had ik hele lage punten terwijl hij toppie reed voor mij :o
een week later bij een ander jury had ik winst en de eerste prijs en zelfs heb ik toen in de paard en sport gestaan met mijn friesje
alleen geen foto erbij maar werd wel leuk bescheven :o
dus wat nou friezen kunnen niet dressuren :(

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:46

Iemand zei het ooit tegen mij: Kijk haar met die karreknol!
Vervolgens was ik 4e ofzo, en zij laatste _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:47

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:06

over 9 weken ga ik alles weer bijhouden:P dan begint mijn zomervakántie!!!!!!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 18:11

Mies_Apollo schreef:
over 9 weken ga ik alles weer bijhouden:P dan begint mijn zomervakántie!!!!!!

Over 9 weken al :O

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 18:15

heidi dat ze dat zo op je protocol schrijven!!! Ik zou ze écht uit hun jury hokje trekken :o

Mauss
Kan je hier in het topic niet eens een rijtje foto's plaatsen met de namen van je paarden erbij?
Of zijn álle paarden die op je website staan jouw paarden? Ik kom er nml niet helemaal uit,ha ha...(blont met bruin haar :+ )

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 18:18

trouwens vanmiddag even bij karina en Veludo wezen kijken....mèèèn,wat gaat die lopen :wow: Veludo gaat echt hard vooruit!
Ik heb even genoten van zijn fijn gevoeligheid,hij zet me meteen lekker op mn nummer als ik iets scheef zit of gewicht verplaats :P En hij dráááááááft lekker,je denkt er niet eens over om licht te gaan rijden 8-) !

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 18:28

Ik heb gister western gereden... ECHT NIETS VOOR MIJ!! t is leuk om te zien maar k flipte bijna.. Vroeg ik hebben jullie ook n fries? nee die hadde ze niet.. xD

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 18:36

Heey
Ik vind af en toe een wedstrijd rijden wel leuk maar met moppie gaat dat niet maar dat vind ik niet erg.

Ik wou vanmiddag een lekker rustig stapritje maken ( ik heb geen passend zadel en vanwege mijn rug kan ik niet vaak zonder zadel rijden). Maar meneer dacht daar heel anders over :(. In het begin was ie nog wel braaf maar eenmaal op de dijk ging ie er knoer hard vandoor :(. Pas 3 afslagen later kreeg ik hem weer in stap. Toen ben ik maar afgestapt want zonder zadel ophol slaan is toch niet prettig ( ik scheet 7 kleuren stront).
Toen ben ik maar naar huis gelopen om hem daar even af te laten koelen. Daarna toch het zadel maar opgedaan en samen met mijn vader richting stal gegaan ( mijn vader had hem aan het halstertouw vast want ik was echt bang dat ie weer zou gaan) Hij was best braaf dus is mijn vader omgedraaid en naar huis gegaan. In het begin was ie nog wel te houden maar na 1 kilometer ofzo ging ie weer :(. Gelukkig had ik het zadel omgedaan waardoor ik dus beter kon blijven zitten en hem beter terug kreeg. Daarna was ie nog steeds hyper maar wel redelijk braaf.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:26

heb alleen ff bijgelezen ff gen tijd verder later wel weer tot dan
en niet te snel gaan hoor

en frank jammer he van je harem maar het zal wel goed komen he

:D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:45

borderjay schreef:
heidi dat ze dat zo op je protocol schrijven!!! Ik zou ze écht uit hun jury hokje trekken :o

Mauss
Kan je hier in het topic niet eens een rijtje foto's plaatsen met de namen van je paarden erbij?
Of zijn álle paarden die op je website staan jouw paarden? Ik kom er nml niet helemaal uit,ha ha...(blont met bruin haar :+ )

Dat durfde ik niet :o
ik hou de eer maar aan mij zelf :P

ach die man had toch zijn naam mee mr Kloot _O- zo heet ie echt :')

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:50

moppielover schreef:
Heey
Ik vind af en toe een wedstrijd rijden wel leuk maar met moppie gaat dat niet maar dat vind ik niet erg.

Ik wou vanmiddag een lekker rustig stapritje maken ( ik heb geen passend zadel en vanwege mijn rug kan ik niet vaak zonder zadel rijden). Maar meneer dacht daar heel anders over :(. In het begin was ie nog wel braaf maar eenmaal op de dijk ging ie er knoer hard vandoor :(. Pas 3 afslagen later kreeg ik hem weer in stap. Toen ben ik maar afgestapt want zonder zadel ophol slaan is toch niet prettig ( ik scheet 7 kleuren stront).
Toen ben ik maar naar huis gelopen om hem daar even af te laten koelen. Daarna toch het zadel maar opgedaan en samen met mijn vader richting stal gegaan ( mijn vader had hem aan het halstertouw vast want ik was echt bang dat ie weer zou gaan) Hij was best braaf dus is mijn vader omgedraaid en naar huis gegaan. In het begin was ie nog wel te houden maar na 1 kilometer ofzo ging ie weer :(. Gelukkig had ik het zadel omgedaan waardoor ik dus beter kon blijven zitten en hem beter terug kreeg. Daarna was ie nog steeds hyper maar wel redelijk braaf.

:= dat je bleef zitten ik was vast allang bij de eerste bocht gevallen :=
wel knap hoor dat je bleef zitten maar dat de schik erin zit kan ik heel goed begrijpen :(:)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:51

Prinslover schreef:
Lobke: Lekker he die zomertijd! *\o/* Ik kan nu ook nog lekker uit mn werk buitenrijden, heerlijk! Hoe pakt Licor de training op? En ik ben jaloers op je mega-buitenbak :D . Zijn er trouwens nog serieuze mensen voor Terosso op t moment? *Of merk je echt dat de economie op zn gat ligt?*

Licor gaat heel fijn, begin deze week was hij nog wat stijfjes in de rug en dus wat moeilijker in de aanleuning, maar verder is hij heel fanatiek en wil hij graag zijn best doen.
Nope, er is eigenlijk nog maar 1 iemand geweest die Terroso daadwerkelijk is komen bekijken en uitproberen, maar die kon maar de helft van de vraagprijs betalen, dus dat ging niet door. Het is inderdaad niet echt het moment vrees ik, maar ja, ooit zal er wel een geschikte baas voorbij komen?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:51

tsjillert schreef:

Frank en Maus gaan de harem maar delen :P of verloten :+
genoeg meiden :D
nou wie wil bij Maus aan sluiten :+
en wie wil bij frank blijfen plakken :P met zijn roze onder broekje :+

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:34

Dankje machonito :).
Ik ben nogal lang dus ik kon mijn benen een beetje om hem heen vouwen :P. Anders was ik ook niet blijven zitten hoor ;).
Ben ook heel blij dat ie niet gebokt heeft.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:18

borderjay schreef:
trouwens vanmiddag even bij karina en Veludo wezen kijken....mèèèn,wat gaat die lopen :wow: Veludo gaat echt hard vooruit!
Ik heb even genoten van zijn fijn gevoeligheid,hij zet me meteen lekker op mn nummer als ik iets scheef zit of gewicht verplaats :P En hij dráááááááft lekker,je denkt er niet eens over om licht te gaan rijden 8-) !

En nou vertel je helemaal niet dat je meteen een partij fantastische foto's hebt gemaakt!!!!

Daar komen ze hoor, Veludo vanmiddag, pictures by Gab met hier en daar wat achtergrondbewerking by me :+ ....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

I'm so proud op mijn lekkere ventje, en Gab zeeerrrr dankbaar!!
Heb voor de gelegenheid ook maar eens een nieuwe avatar :D .

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:23

:wave:

kom ook weer even langs waaien! :D

karina, onwijs gave foto's zeg!! *D

Fifi is weer goed opgeknapt volgens mij, ze is wakker zat! :D
Deze week nog even rustige ritjes aan het doen, omdat ze wat hoestte, maar de laatste dagen heb ik haar gelukkig niet meer gehoord...
Vanavond ben ik voor 't eerst weer een klein rondje naar buiten geweest, stukje door 't duin en langs 't pad waar we gevallen zijn...
Brr, moet zeggen dat ik er meer spanning van had zelf dan ik verwacht, heb er de hele weg wel een beetje shakerig op gezeten, was steeds maar bang dat als ze ergens naar keek, dat ze opzij zou schieten en we weer een slootje in zouden gaan of ergens tegenaan zouden klappen... :+
Zal vast slijten met de tijd, maar had eigenlijk niet verwacht dat ik er toch zoveel van zou hebben, stapte er zo makkelijk weer op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:29

Wauw mooie foto's zeg :D Wat ziet het er ontzettend goed uit!

Ellis: toch niet zo gek hoor, buiten is ook gewoon wat spannender, kan veel meer gebeuren :(:)

gewoon rustig aan weer af en toe proberen!

Nou, Robijn gaat echt GOEHOED!
Zul je zien dat als er zondag foto's gemaakt worden ze voor geen meter loopt :')

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:24

borderjay schreef:

Mauss

Alle paarden die op mijn site staan, zijn van ons. Ik zal morgen een rijtje foto's neerzetten met de namen erbij. Is voor iedereen denk ik wel makkelijk dan.
moet je dus tot morgen wachten

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:27

*blijft nog ff in meeleesmodus*

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:41

Hey Frankie,we gaan toch niet afhaken hè? :+

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:43

Machonito schreef:
tsjillert schreef:

Frank en Maus gaan de harem maar delen :P of verloten :+
genoeg meiden :D
nou wie wil bij Maus aan sluiten :+
en wie wil bij frank blijfen plakken :P met zijn roze onder broekje :+

euhhhhhhhh vindt je het goed dat ik dat ff overleg
:D jullie horen het wel
maar frank en ik hebben al gematch met elkaar irl en dat heb ik nog niet met maus hahaahhaha he franky was leuk he

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:46

zou je dat willen dan?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:47

Afbeelding

Even geshopt met me nicht eergister en dit is het resultaat 1 van de setjes haha.
Lijkt ze alweer zo groot he.

ga morgen alles bijlezen en reageren :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:50

Michelleecht schattig! Maaruh....die asbak := kettingroker?