Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.spokie79 schreef:Saida, wat goed dat je dat allemaal al kan. Is best snel gegaan toch? Wanneer zou je weer mogen rijden van de ortopeed? Heerlijk dat je straks weer lekker zelf naar je Diva kan.
. Chico is meer een paardenpaard..
. Die vindt zijn vriendjes altijd leuker dan mij hihi. Al is die soms ook wel heel lief en attent hoor
!
.
. En toetsen weer begonnen.. jammer moet je afkicken! Maar t is voor goed doel. Succes!
Heb dr zin in! Chico heeft afgelopen 2 dagen weer lekker zn klierdagen. Lijkt wel of die eens in de zoveel weken last heeft van een maandelijks feestje van ong. een week
. Dan is hij echt strontvervelend! Gisteren tijdens mn les aardig zn aandacht erbij kunnen houden en we gaan nog steeds vooruit
. Toch wel weer leuke afsluiting dat ie nu eindelijk voor mn linkerbeen ook heel goed gaat wijken en nu ook echt mooi over de benen gaat en schaart! We komen dr wel..

haha chico en zn maandelijkse periode! Volgens mij is die gewoon opgewonden voor zn date morgen!
.
!
. Oh en oppassen op je neefje, sweet! Kan die al een beetje lopen? Zo rond de 1 jr worden ze écht super leuk
. Waarom via pb. Dat ga ik niet zo op internet zetten.
. Scheelt dat ik zondag mijn verjaardag vier. Heb ik vandaag en morgen even de tijd om het een beetje te verwerken. Maar echt een fijne verjaardag is het niet.