Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Als hij niet stuk is wel ja...
nombrado schreef:Suelza schreef:Als hij niet stuk is wel ja...
hmmm...das ook vaak het probleem!
meestal zijn diegene die langer meegaan in de koersen, en inmiddels 10, wel sterk....
misschien wel later mee begonnen, kweet niet.
als endurance zijn ze altijd wel super geschikt en vinden ze ook nog geweldig (de sterke dan)
Suelza schreef:Tikkels waren op
Nu maar cola, twix en schoolkruitjes gehaald... Je moet toch wat...
madelief88 schreef:Bullymonster schreef:Bij van Iwaarden ja. De roddels hier in de buurt, zijn niet positief (woon op hetzelfde dorp), maar een vriendin van een lesklant rijdt het paard en er is niks mis mee. Hij is gaaf, alleen weten ze daar gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan helaas.
Ze weten inderdaad niet echt goed hoe ze paarden daar het beste kunnen voorbrengen of hoe ze er mee om moeten gaan.
Volgens mij hebben wij (Mies, Iloon, Sanne?) die zwarte toen op een open dag gezien, echt al ruim een jaar terug.
Hij ging behoorlijk uit zijn plaat toen, maar machtig beest om te zien.
Waarsch zakken ze behoorlijk in prijs, de reden dat ik Furia daar zo voordelig vandaan heb kunnen halen is omdat hij ook al een half jaar te koop stond.. Als je op zoek bent zou ik zeker even kijken!
Suelza schreef:@ Jellie, wat is hij knap! Voldoet hij aan al je verwachtingen!?
soeske schreef:Anouk, met Goya gaat het wisselend.. Ik heb van de week een klein stapritje buiten gemaakt en hij voelde nog wel wat stijf...
Suelza schreef:Pffff... krijg ik een vent aan de balie (komt een auto halen die inbeslag genomen was) zegt ie: "Nou ik zag dat jullie hem niet gewassen hebben!"GRMBLLL!!! Ik zeg: "Meneer, u mag blij zijn dat uw banden er nog onder zitten!"
Zot! Dacht even grappig te zijn tegen de hoofdagent
_Saida_ schreef:Marielle -> Rints d'r blessure is zo goed als over, ze loopt er goed op, ook in draf.
Ze is alleen een stuk slapper geworden, dus we moeten nu weer rustig aan gaan opbouwen.
_Saida_ schreef:Beda -> Goede berichten over Piep!
Hoe gaat het nu met die ene hoef?
Suelza schreef:MI? Zo dat is netjes! Heb ze in de sport nog nooit gezien, maar leuk om te horen dat je ze toch mondjesmaat ziet komen...
Elk paard heeft dressuur nodig om goed te blijven en als dat goed gaat, waarom dan niet op concours! Vind het wel gaaf! Zou helemaal mooi zijn als je er dan een dure WPNer uitrijdt