Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
heikedenise schreef:Jolijn - lekker je eigen ding doen en dan komt het helemaal goed
Ilona - ik geef je daar groot gelijk in want ik ga ook zeker niet meer als 2x in de maand op concours (zeg maar 1x in de 2 weken) anders is het niet te doen want het kost een hoop geld maar wat je zeg misschien zien we jou ook nog wel eens in de dressuur ring
Maus - de zing die je net schrijft klopt precies en ik heb het van de week zelf ondervonden ik had het ook hier in het topic gezet alleen toen was jij er nog niet want ik had afgelopen zondag wedstrijd en ik reed en super proef (al zeg ik het zelf) en de paarden die voor mij en na mij moesten die stijgerde of rende weg (want er was ook echt veel lawaai op die manege dus die vanmij was ook wel schrikachtig) en toen kwam de uitslag ik was 1x 5de en 1x 4de met bijde keren 179 punten (net geenwinst dus) en toen ik om uitleg vroeg zij die ook letterlijk van je had 1ste kunnen zijn en WP kunnen rijden maar ik hou niet van friezen dus vandaar dat je net geen winst heb
mauss schreef:Utixo schreef:Mauss, welkom. Wat een ontzettend lekker ding is die bruine! Wat is de afstamming?
Hier had ik eigenlijk geen antwoord op gegeven. Welke bruine bedoel je? Beautimes is een Goodtimes x Faust en Rheinbaldi die ik had, was een Gribaldi x Itaxerxes