. Heb hier weer veel voorbij zien komen! Maar kan helaas niet zover terug scrollen
Ik ga maar een poging wagen.. 
Evelien: Jeetje, wat vervelend dat je Enno moet verkopen
Echt balen voor je zeg..
Vind Enno echt een prachtdier om te zien! En je bent er zo gek op.. Maar snap dat het zo niet verder kan gaan... Ik hoop dat je een passend baasje voor m vind! *Misschien een brutale vraag hoor; maar ga je nog wel opzoek naar iets anders, of stop je (een tijdje) ?Jasmijn: Yeeeh, bandiet zn hoefjes gedaan! Fijn dat ie braaf was, het valt allemaal niet mee zo'n hoefsmid
. En een gerbil dood las ik
Ag gos... Hoe was de Efteling btw
Vast wel leuk of niet? En ik moet idd hoognodig foto's maken, moet alleen ff iemand zien te regelen haha 
Sanne: Goed nieuws las ik!!
Wat een geluk zou het zijn zeg als je daar mag verzorgen. Die ruin klinkt echt onwijs gaaf! Ik heb principe gereden (kan ook heel veel) en was ook echt een super leerpaard! Hoe vond je de paarden zo op stal overkomen? En wie weet zie ik je wel in een showteam
! Hou ons op de hoogte! wat betreft die massage, die heb ik nog lekker gehad gehehehe! Was wel lekker hoor
, en jij ook nog verwend vrijdagavond?Mies: Wat ga jij goeeeeeeeeed met Shannon! Ik zag alweer 2 prachtige foto's voorbij komen! Ga zo door hoor meis!
Patries: Bailando!!
Wat een lekker koppie heeft ie toch! Fanny: Jij en Janske gaan vooruit, mooie foto's hoor!

Saida: Wauw, die 1e foto
. Echt super mooi! Wat glimt dat paard van jou toch
!! Frank: Haha, lekker aan het stoeien geweest met Desperado! Ben benieuwd naar de foto's van de LL!
Peet: Wat een baalweek zeg, ook niet leuk. Arme caafjes
Haha, wel grappig dat die vrouw toch maar dr man had mee gestuurd
. Yenneke: Super dat Xje het zo goed doet!! En hopen dat het een beetje wil lukken me je nieuwe verzorgster..! (Sta jij trouwens vlakbij Mr. Ed? Amanda gaat daar vlakbij op het land namelijk
Wie weet een keer meet & greet
?Nouvel: Jeeh, weer foto's! Leuk, ik ga meteen even kijken! Wel balen van Tulp zeg..
Niewkomer; Welkom hier!
Elvira: Cool die spring foto's! Best pittige hoogte met je friesje, ze doet het goed hoor!
Sorry als ik iemand vergeten ben
maar heb mn best gedaan
nu nog 22 juni onze wedstrijd rijden ben benieuwd

Kunnen we de paardjes van elkaar is zien! En kan ik Xje een keertje IRL bewonderen
Pff, echt geen zin in, ik wil gaan rijden!! 
)
wát een paard zeg!! 
Haha, nee grapje, maar ik gebruik hyves eigenlijk puur en alleen voor vrienden, en bokt voor de gezelligheid en adviezen