Super TessJazz!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EdkingEnzo schreef:Heee Plukje (Laura toch?) Wat leuk, toch wel weer een PRE dus!

Plukje schreef:Ik las een tijdje geleden in het paard (ver)kopen-topic dat je een 6 tot 11-jarige zocht. Ben je daarvan af?Nu ben ik op zoek naar een nieuwe (jonge) kanjer! Ik zoek een PRE van 0, 1 of 2 jaar. Ik heb geen haast, dus wellicht wacht ik het veulen seizoen af.
Dorien66 schreef:Ik las een tijdje geleden in het paard (ver)kopen-topic dat je een 6 tot 11-jarige zocht. Ben je daarvan af?
. Ja kopt, ik zie teveel puinzooi, slecht gereden, niet echt gezond, andere gekkigheidjes. Voordat ik Ovide had, had ik ook een veulen en ik merk toch dat ik het fijn vond haar hele geschiedenis echt te kennen en zelf verantwoordelijk te zijn voor het inrijden. Als er dan iets niet ok is, dan is het in ieder geval mijn eigen schuld. 

) enorm aanspreekt. Leuk!
) maar zodra hij doorheeft dat ik het ben denkt hij 'O, [i]mensen[i], ja die zijn oké' en dan loopt hij meteen naar de eerste de beste fruitplukker toe om zich voor te stellen en sta ik weer in mijn eentje in de bak. Zo'n sneu beest. 
_Zsazsa_ schreef:Ik herken je verhaal wel. Mijn lusitano is heel lief maar wel heeel gereserveerd en terughoudend, mijn 4 Pre merries zijn ook terughoudend maar als je er mee bezig bent met poetsen longeren of rijden zijn ze weer heel enthousiast en aanwezig.
ken ik meer van Andalusierhengsten/ruinen dan van Lusitano's.