uhm meiden, wie gaat t volgende topic in mekaar flansen??? de tijd begint al te dringen zo haha. he verdorie, ik krijg concurrentie bij m'n harem...... naja welkom maurice ik las iets over een mini-strand-meeting... lijkt mij ook wel leuk. wanneer is het strandseizoen ilona? voor de rest laat ik het ff. ik had uitgebreid willen reageren vanaaf maar ben net pas klaar met werken
Ja, het is mij ook wat te hard gegaan vandaag, en het is even 1 grote chaos in mijn hoofdje
Dus dat wordt em ook niet!
Banditto
Geplaatst: 01-04-09 22:15
Jeetje.......4 dagen offline en meteen 14 paginas bijlezen. Ik heb veel mooie fotos en filmpjes gezien ziet er super uit.
Over 1 april ik ben in de zeik genomen vandaag. Mijn stalhouder had een brief opgehangen dat hij het stalgeld vanaf april met 25 euro verhoogd heeft en dat je 5 euro per uur moet betalen voor gebruik aan de binnenbak. Jeetje wat was ik kwaad!!!! zegt een meisje tegen me....het is een een april grapje hoor OEF!
Zondag Dito aangepakt en hij loopt weer als een zonnetje . Dus het is over met zijn puber week hahhaa ! Maandag les gehad en ging super! Ook proefje gedaan en dat ging ook veel beter. Dinsdag lekker stuk gewandeld met hem en langs de weg gegraast, over 2 weken gaan ze waarschijnlijk de zomerweide op! Woensdag heeft me vader gereden en dat ging wel aardig ennnnnnnn mn Zaldi zadel is binnen. Vrijdag wil ik nog een lange strandrit maken dus ik begin zaterdag pas met opbouwen (ze kunnen nogal spierpijn krijgen bij een ander zadel dus rustig opbouwen)
Mauss, welkom. Wat een ontzettend lekker ding is die bruine! Wat is de afstamming?
Machonito
Geplaatst: 02-04-09 00:59
Welkom Maus Wij kennen elkaar al
Barokke Dag in Aalsmeer hebben we met elkaar gesproken Jij deed mee en ook je zus jullie reden op mooie Lippizanners en ook in Nootdorp HCN met de wedstrijden
1 april is hier rustig verlopen, vind dat bokt wel is leukere grappen heeft gehad.. ik vond dit maar een beetje suf (al had ik niks in mn naam, dus had alleen het wiebel beeld!) Wel met een vaste klant een grap uitgehaald... die doet altijd zn schoenen uit als hij dr is...dus die hadden we verstopt Gelukkig kon hij er ook mee lachen
Ik weet inderdaad wie je bent Machonito. Aalsmeer en Nootdorp kan ik mij heel goed herinneren nog. Mede omdat Nootdorp voor mij gelijk ook de ZZ-L was.
uuuhm denk dat hij in de waan gelaten wordt of niet Frankiej Maarja ik ben hier ook pas nieuw dus weet niet hoe de langer hier zittende mensen er over denken..
Heidi - fantastisch bedacht die grap echt heel leuk zo met die kleine pony's
Frank - wat werk ja iedere dag lang zeg heb je een eigen bedrijf of heb ik daar al een keer over heen gelezen
Jolijn - fijn dat robijn weer goed liep alleen jammer dat jij beroerd ben
Sanne - helemaal super van bondosa ze doet het lekker zo te lezen
Mauss - welkom hier en frank bedoelt met concurentie dat hij nu niet meer de enige man is in dit topic of ik moet het verkeerd hebben
Ook ik heb gisteren super gereden alleen hij doet de laatste tijd zo goed zijn best dat ik gistere te enthousiast was en ik te veel wou en toen ontplofte me ventje even echt een flinke bok gaf die en hij bleef maar galoperen dus heb ik weer even een stapje terug gedaan en ben ik na 30 min maar naar buiten gegaan met een stalgenootje en toen mocht die daar een klein stukje galoperen, vandaag maar weer opnieuw proberen
Jolijn: Fijn dat het rijden zo goed ging! Hoevaak train jij Robijn eigenlijk?
Denise: Haha, Heike had er ff geen zin meer in! Lekkerding is het ook..
Frank: Het strand seizoen is hier van 15 mei tot ?15-september?. Je mag dan wel gewoon het strand op, maar voor 09.00 uur s ochtends óf na 19.00 uur s avonds. Niet erg, want vaak is het zomers toch te warm overdag.. Zou wel heeel gaaf zijn als die mini-meeting doorging met jou en Malin
Maus: Welkom hier! Die 2 lippi's zijn erg mooi .
Saida: Lekker zeg, dat het land weer gebruikt mag gaan worden. Wat zal Rints happy zijn hihi.
Heidi: Ach ach, de grappemaker weer hoor . Ik zo ff je topic bekijken!
Laura: Hihi, zo begon het bij Chico ook! Vooral verkeer van achter vond ie eng, dat zag hij niet aankomen. Maar met de keer wandelen werd het beter! En zie nu, binnen een half jaar ingereden en wel, zelf buiten een super paard .
Mies: Hihi, ook zo'n lekker kinderachtig grapje met die schoenen . Wij hier ook op t werk van die kinderachtige dingen, blijft leuk .
Joyce: Dito gaat lekker . En je zadel binnen, joepie
Lobke: Lekker he die zomertijd! Ik kan nu ook nog lekker uit mn werk buitenrijden, heerlijk! Hoe pakt Licor de training op? En ik ben jaloers op je mega-buitenbak . Zijn er trouwens nog serieuze mensen voor Terosso op t moment? *Of merk je echt dat de economie op zn gat ligt?*
Zo, bokt is weer lekker back to normal. Ook ik had meer van bokt verwacht . Maar ach, t was leuk geprobeerd haha.
Gister uiteten geweest met benthe en een andere vriendin. Voor het eerst naar de Mexicaan! Woow, lekker eten is dat zeg . Was zeker voor herhaling vatbaar .
Mwah, ik kan het nog niet echt trainen noemen, wissel heel veel af en als ik echt dressuurmatig rijd is dat een half uurtje aan de bak en voor de rest een beetje lummelen
En dat echte rijden is dan 2 keer in de week denk ik!
Dan ook 2 keer in de week naar buiten ongeveer, en dan nog longeren en grondwerk en vd erbij!
Cyrina
Geplaatst: 02-04-09 09:42
Maurice, wat is Parletta een waanzinnige merrie!!! Rij je de Lipizzaners voor een ander of zijn ze van jezelf?
Sorry voor het niet reageren enzow maar met dit mooie weer zit ik niet vaak achter de pc... Volgende week komt Janna thuis. Natuurlijk krijgen jullie dan n berg fotos te zien xD Ik heb niet veel tijd om bij te reageren want jullie gaan me veel te snel haha xD Maarehh waneer is die strandrit? Goed genoeg voor n Fries? Zwarte vlek ^^ haha xD
Mja, ik denk niet dat ik wedstrijden ga rijden! Heb er nog eens over nagedacht en wil die druk er niet op leggen. Het gaat gewoon ontzettend lekker en ik heb geen wedstrijden nodig om me daaraan te herinneren ofzo
Ga dan liever buitenritten meerijden in Nederland overal enzo!
nee dat is waar ieder voor zich natuurlijk ik wou (en wil nog) altijd graag wedstrijden rijden en dat is me gelukt nu nog WP het is voor mij ook geen bevestiging dat het goed gaat maar ik vindt het gewoon leuk in dat apen pakkie misschien wil je ooit wel een onderlinge doen ofzo maar buitenrijden vindt ik ook geweldig hoor
maar vroeg het gewoon af omdat je het toen de tijd er over had en ik had er niks meer van gehoord vandaar