Kom ook weer even uit de mee-lees-modus 
Ryanne_ schreef:zasread : Wat gaaf! lusitano's rijden al vind ik die vaak erg grof weet niet of dat bij deze ook is maar, ik zelf persoonlijk vind Andalusiers en Lippitzaners mooier,
Netzoals bij de Andalusiers heb je bij de Lusitano's het barokke type en het wat modernere type (meer richting PRE). Er zijn ook twee lijnen bij Lusitano's. Ik heb zelf ook een Lusitano hengst van het modernere type.
Eef Wat jammer dat je deze beslissing hebt moeten maken, maar heel begrijpelijk. Voor jullie allebei is die onzekerheid en angstigheid niet goed. Ik hoop dat je echt een goed tehuis voor hem kan vinden! Ook bij iemand die op dezelfde manier met hem verder kan/wil werken!
Peet Nou zo te lezen was het wel letterlijk én figuurlijk een 'zitcompetitie'
Was laatst nog in Vroomshoop trouwens! Weer bij Kloffie's en Zo op bezoek. 
Frankiej Cavalia ben ik nog nooit wezen kijken. Schijnt wel heel mooi te zijn. Vooral hoe die Fransman (ben even zijn naam kwijt) met zijn hengsten omgaat. Vorig jaar was de show ook in Nederland en toen stond er nog een heel artikel in Bit. Een vriendin van mij is wel naar een van de shows geweest en die vond het geloof ik wel heel mooi.
Fanny Jullie zijn zo te zien wel vooruit gegaan! Tweede foto zet ze haar binnen achterbeen mooi onder de massa. Is ze zo nat op de foto's?
Sanne Gaaf hoor dat je op een Lusi mag gaan rijden!!
Saida Je hebt echt een knappe dame! Mooie gangen toont ze vanaf de foto's!
En voor de rest is er weer te veel om bij te lezen geweest en dus ook te veel om op te reageren
Hier gaat alles verder goed. Heb afgelopen maandag nog les gehad. Het dubbele longe werk ging echt super. Hij werkte zo goed mee. Daarna erop en hij gedroeg zich weer netjes. Ik kan nu alleen niet echt regelmatig lessen, want Willy is weer vaak in het buitenland (les en demo's geven).
Verder afscheid moeten nemen van mijn bijrijdster. Die is het weekend voor het laatst geweest. Maar ik heb wel een afspraak staan met iemand die komt 'proefdraaien'. Ze heeft alleen de laatste paar jaar niet meer gereden. Dat is wel een minpuntje zeker met zo'n jong paard. Maar aan de andere kant kan ze nu voorlopig toch nog niet rijden, omdat hij nog niet zover is. Daarentegen kan ze wel leren freestylen, leren te werken aan de dubbele longe en aan de hand leren te werken. Dus er is nog genoeg te doen!
We zijn ook druk bezig het huis een beetje op te knappen en op te ruimen. Er zijn al twee makelaars wezen kijken bij wie we het eventueel in de verkoop wilden doen en daar hebben we ook alweer een keuze uit gemaakt. Dus al met al ben ik weer druk, druk, druk...
Over twee weken ga ik naar het concert van Kylie Minogue!!
Heb ik helemaal zin in!