san4nie schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal. Degene die ik heb gezien is niet zo groot. Maar ik ga het zien, ben heel benieuwd!
Ja je moet het zelf beoordelen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
san4nie schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal. Degene die ik heb gezien is niet zo groot. Maar ik ga het zien, ben heel benieuwd!
Nouvel schreef:Ohhh wat naar zeg, om je knappe lusitano zo snel en op die manier te verliezen, sterkte!
Ik heb hem ook te koop zien staan, super leuk diertje leek me.
Auky schreef:Schiet hier via de LVN ook nog niet erg op. In oktober twee veulens gekocht en nog altijd geen enkel stamboekpapier of paspoort.
Waar de vertraging zit en hoe lang het nog gast duren, konden zij mij ook niet zeggen. Heel irritant wel.
ElCid schreef:Kan je niet via de LVN ( Lusitano vrienden Nederland ) het aanvragen. Die schijnen sneller te reageren dan ABEL.........
Daphneeeej schreef:Auky schreef:Schiet hier via de LVN ook nog niet erg op. In oktober twee veulens gekocht en nog altijd geen enkel stamboekpapier of paspoort.
Waar de vertraging zit en hoe lang het nog gast duren, konden zij mij ook niet zeggen. Heel irritant wel.
Heeft bij mij ook ruim een jaar geduurt voordat er schot in de zaak zat. APSL is zelf ook erg traag vaak en dat werkt ook niet mee in de wachttijd.
Luckystory schreef:Regel dat gewoon in Gesves in september. Boekje meenemen en daar even langs het commissariaat. Hoef je niks op te sturen. Als je C hristophe S ergeant mailt heb je meestal snel reactie trouwens.
En anders in het Frans mailen?
Abel stuurt trouwens ook alles naar Portugal hoor. Alleszins toch bij nieuwe veulens enzo. Bij verandering van eigenaar uiteraard niet.
Heb je het jaarboek ontvangen? Alle info staat daar in.
Jessix schreef:san4nie schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal. Degene die ik heb gezien is niet zo groot. Maar ik ga het zien, ben heel benieuwd!
Ja je moet het zelf beoordelen.De een houdt van klein, de ander van groot. Verder toont een breed paard ook weer groter dus het is een beetje je eigen voorkeur van hoe het plaatje er uit moet zien.
Duijfje schreef:Oh wat leuk die springende foto’s!
Ik had een vraag, misschien dat jullie daar iets meer over weten. Wat zijn de ongeveer kosten van een lusitano hengsten veulen? Om te kopen. Beetje te vergelijken met kwpn veulens of?