Dat trainingsweekend klinkt wel heel interessant, misschien ooit als ik zelf mn BE rijbewijs heb

Friese paarden forum ben ik volgens mij ook lid van, zal daar weer eens op kijken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maralyn schreef:Het is inderdaad in poedervorm.
In een spuit? Dat vind ik ook weer iets hoor.... Als ze het maar op eet... vind ik het belangrijkste.
Slobber doe ik liever niet, aangezien ik het zelf niet voer, maar mijn stalhouder.
Mevrouw had nu een voorraad van een weekje er in liggen.
Ze heeft het nu een half jaar... En ze eet het altijd wat moeilijk.
Sanet schreef:Ik heb trouwens ook mijn BE rijbewijs niet, wel natuurlijk een auto+trailer waarmee ik gewoon op de weg mag, maar dat even terzijde.
Nog mensen die op wedstrijd gaan aankomend weekend? Wij gaan weer eens een poging doen, is alweer een poos terug. Zien of we nu iets meer rust erin kunnen krijgen, al word ik bij het het idee al zenuwachtig.
Gelukkig vanavond eerst nog les bij Peter. Even alles weer op een rijtje krijgen en lekker rijden met mijn blote billenpaard
Caro_MarjaH schreef:wij hadden eerst een bestelbus op grijs kenteken. Bij grijs kenteken moet je laadvermogen ook nog optellen in het totaalgewicht van de combinatie. Dat was voor bus + maximale lading al meer dan 3000 kg dus daar mocht ik niet meer rijden met de trailer en alleen mijn B.
Nu hebben al 1,5 jaar een Suzuki Grand Vitara V6, mag 1800 kg trekken, automaat en 4WD dus als we op een grasland moeten parkeren is het eigenlijk nooit een probleem om weg te rijden met de trailer. En ik mag er zelf mee rijden zonder E.
Ideaal, alleen is ie niet zuinig.
Laura1982 schreef:Dat geldt voor alle auto's Caro_MarjaH. Gewicht plus max laad vermogen en dat samen met de trailer mag niet meer zijn dan 3500 kilo anders heb je Een nodig. Trekkend voertuig moet zowiezo zwaarder zijn dan de trailer.