Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyrina schreef:Ja... het is ook niet mijn ding, ze draven ook echt heel vreemd. Ze hebben ook zo'n hoog kruis en de staart ligt er helemaal bovenop. Tuurlijk zouden ze onder het zadel best beter kunnen verzamelen, maar als een paard zo loopt, heb ik daar al geen zin meer in. Ik vind het echt jammer dat ze steeds meer zo worden.
De oude types en de Shagya's vind ik meestal prachgtig en fijn bewegen, die zou ik best op stal willen.
cloris schreef:Branka gefeliciteerdwat waren je punten?
cloris schreef:Hier gaat alles ook okej, begin november ga ik weer starten de 1e keer na dat zijn ijzers er vanaf zijn gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat het naar mijn gevoel echt goed gaat! gister zelfs een stukje over het asfalt gedraafd en dat ging makkelijker dan met ijzers, mooi gelijkmatig en met een fijne candans.
Training gaat ook okej al heeft hij wel zo zijn buienMaar hij lijkt redelijk gewend te zijn aan blootvoets en hij vindt zijn weg weer steeds beter en beter, het is wel een uitgekookte harrie af en toe hoor. Kom ik aan met mijn spullen (zadel hoofdstel enz) schiet hij snel de paddock weer in om vervolgens in de hoek te gaan staan zo van; ja echt niet he, geen zin vandaag hoor hihi dan moet ik hem echt gaan halen hoor, voorheen gooide hij zelf nog net het zadel niet op zijn rug..
Maar goed voorheen was ik ook de cipier met de sleutel naar de vrijheid, nu ben ik gedegradeerd naar wandelende voerschep en moet ik niet op medewerking rekenen als ik een zadel ipv een voerschep draag
regine schreef:Enne... heb ik gelijk een voorbeeldje van dat Barokke paarden echt wel kunnen strekken. Kijk deze Lipizzaner maar eens:
!
regine schreef:Haha ik kwam het even melden Branka maar je was me voor. Dus ja... FOTOOOOWSSSSHeb een foto van jou en Frio op de site van mij gezet
regine schreef:Sja... misschien voor de achterbenen net geen goed moment, ik ga geen commentaar op leveren op een foto want het was live gewoon echt mooi om naar te kijken en de amazone weet echt wel waar ze mee bezig is. Waarschijnlijk net een seconde te vroeg geklikt voor rechtsachter weet ik het... altijd zo'n onzin om iemand op 1 foto te bekritiseren, ik heb alweer spijt dat ik em geplaatst heb, zucht.
regine schreef:Ik heb niet zo'n zin nog een foto te plaatsen, er zal dan wel weer wat anders mis zijn in jouw ogen. De amazone in kwestie traint bij een onwijs goede trainer waar menigeen van ons over kan dromen. Ze weet ook echt wel waar ze mee bezig is, dus ik hoef dat hier niet voor haar te bewijzen. Weet je, ik heb lang geschreven dat je het goed bedoeld met sommige van je post's maar af en toe kom jij zo aanvallend over dat het gewoon echt niet leuk is om te lezen.