[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vicky

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 21:56

Gefeliciteerd!
Waar blijven de foto`s..........

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:06

GEFELICITEERD geweldig een merrie veulen JOEPIE Kimmie en Koetie van harte hoor
Nu willen we foto's

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:15

gefeliciteerd!!!!! mooi dat alles goed is gegaan! En met een merrie veulen zul je wel helemaal blij zijn.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:49

Nouvel schreef:
jee, blijft spannend dus!

Hier minder goed nieuws, de vosmerrie (lusitano) bij ons op stal heeft vannacht haar veulen verworpen... Verdrietig
Gisteren was er nog niks aan de hand en ze gaf ook geen melk...
Zo zit iedereen in spanning te wachten tot het zover zal zijn, en zo is alles voorbij...
Gelukkig lijkt het met de merrie goed te gaan, van de week even goed in de gaten houden...

Het witte spookje liep vanmorgen zowaar lekker ontspannen in de les voor haar doen.
Mijn vriend heeft foto's gemaakt.
Ik zet ze er morgen op als we terug zijn van m'n schoonouders waar we zo naar toe gaan.
Deze vond ik wel erg leuk!
Afbeelding

hai ik zag je foto en wat me opviel was het nr. wat op je paard staat
zou je me uit willen leggen waar dat voor staat????
mss al eens eerder een topic van geweest maar ben hier net nieuw.........

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 23:58

klik in de link in mijn onderschrift, enerlaatste pagina staan meer foto's! morgen komen er meer, en als het lukt ook filmpjes... ik ben zo verliefd......

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 00:45

Meiden gefeliciteerd met deze wonder mooie dame Yara, geweldige naam ook

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 00:52

Kjoetie, wat een scheetje zeg. Ben benieuwd naar de foto's morgen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo trots bent.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:41

Patries door de drukte van het veulen vergeten we Bailando wat een leuk paard, kan best tot iets moois uit groeien, ik vind hem erg mooi, succes met kiezen

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:17

Geeft niks... zo'n jong ding is toch ook zooooo leuk...
Yara is echt cute Tong uitsteken

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:09

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yara.

Alle nieuwkomers van harte welkom.

Dinkeygirl Verstandig van je hoor dat je naar de kliniek gaat. Laat ze op je stal maar lekker praten. Belachelijk hoe je stalgenoot met die peesblessure omgaat. Helaas zijn er zulke mensen.

Farruquito is er nu dan een datum bekend wanneer je paardje komt.

Ben afgelopen donderdag bij Santero geweest. Hij heeft het op zijn nieuwe adres super naar zijn zin. Wat een komiek is het toch. Hij begrijpt het rollen nog steeds niet. Gaat zijn vriendinnetje rollen, staat op, gaat hij op die plek een beetje door zijn knieèn. We dachten die gaat eindelijk rollen. Nee hoor, komt omhoog en begint toch gek te springen. Gelukkig dat hij het daar zo goed heeft.

Wij gaan waarschijnlijk op 10 maart naar Essen en willen de maandag 12 maart naar de beurs. Andere dagen gewoon een beetje relaxen. De fokker van Halley is daar ook, dus dat is wel gezellig.

Mijn dames zijn eind april uitgerekend. Lagartera is al tonnetje rond en haar uier groeit ook al behoorlijk. Chistosa is ook wel rond, maar Lagartera wint het.

Iedereen die ik verder vergeten ben, sorry. Het gaat hier ook zo hard. Maar wel gezellig natuurlijk.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:48

Kjoetje, proficiat met Yara!!!

PatriesjesMr2, eens Bailando wat meer spieren heeft en wat uitgezwaard is herken je hem niet meer. Esperanto was ook een fijn smal ding toen ik hem kocht maar nu is het een echte spierbundel.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:00

Kjoetie mooie naam hoor! Heb in je andere topic ook nog gereageerd. Geniet maar van je mooie meisje Lovers

Nouvel ik wou nog even zeggen: echt een hele mooie foto van jou! En dat bruine tuig Kwijl

Echt erg van dat verworpen veulen, zoiets is altijd verschrikkelijk Huilen

Peet en Biancanij: welkom bij dit topic!

Moyna: hoe gaat het nu met dat mooie merrietje waar ik zo verliefd op was? Lovers Haha!

Ik ga dit jaar maar niet naar de Equitana, ik ben er nooit geweest en wilde er heel graag heen maar denk dat ik er toch geen geld voor ga hebben, dus maar even sparen en dan volgend jaar...

Patries is hij toch wel heel erg leuk hoor, weet je al wat je gaat doen? En wat vonden jouw kennissen ervan? Suev was ook zo groen in zijn kop toen we hem kochten, en daar ben ik pas met 4,5 op gegaan. Die was ook zo iel en smal maar die ken je nu ook niet meer terug Haha! De DA vond hem zelfs dik. DIK, SUEVO?! Dat is echt nieuw hoor, dat issie in al die tijd dat ik hem heb nog niet geweest Tong uitsteken

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 14:27

Goedemiddag! Nog een nieuwkomer in het topic. Even voorstellen: Ik ben Branka en sinds september vorig jaar de eigenaar van een Andalusië-ruintje (zonder papieren) van nu 12 jaar die ik zodra hij van mij was heb omgedoopt in Frío. Frío is een aantal jaar geleden door de eerste Nederlandse eigenaar uit Spanje geïmporteerd, dus helaas is van zijn afkomst niets bekend. Vermoedelijk is hij ook niet raszuiver, echter wel een mannetje waar ik behoorlijk verliefd op werd toen ik hem bezichtigde.
Bij aankoop was hij heel arm bespierd, maar gelukkig is dat in de afgelopen maanden flink bijgetrokken.
Nog even een paar foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:15

Welkom Branka. Grappig, mijn paard heet Branca...

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:22

Welkom Branca!! Leuk Frío hier ook tegen te komen. Dat koppie op die eerste foto, daar kun je toch alleen maar verliefd op worden?? Haha!

DinkeyGirl: mijn kennissen vonden hem ook leuk. Een topper zal het qua beweging en exterieur niet worden.. maar daar is de prijs dan ook naar Knipoog
Ik weet nog niet wat ik ga doen... twijfel nog wel een beetje. 't is toch een hoop geld wat je uit gaat geven en ik wil hem niet voor een jaartje natuurlijk Clown
Ik heb mezelf nog 2 dagen bedenktijd gegeven Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:01

hoi iedereen... bedankt voor alle lieve reacties!! Ik ben net thuis, aan het wachten tot femke de foto's doorstuurt, en dan zal ik een officieel introductietopic maken met allemaal foto's. Op de filmpjes moeten jullie nog even wachten want het kabeltje is vergeten om de film op de pc te krijgen Clown maar komt er dus nog an! Ik ben dus officieel hopeloos verliefd op die kleine puk, ze is zo mooi en bijdehand en hinnikt naar alles, dus wordt vast net zo'n oud wijf als Jippie *LOL* heerlijk diertje... Mijn kleine Yara Lovers En wat een heilig respect heb ik voor Friesje, wat een supermama is dat, en zó ontzettend braaf met al dat gedoe om en aan d'r lijf.

Nu even het topic bijgelezen, hoop dat ik niemand vergeet, als ik dat wel doe, Sorry!!:

Nouvel dat bruine tuig is echt gaaf!! mooi hoor...

Wat komt zo'n verworpen veulentje nu ineens akelig dichtbij, hoe dicht leven en dood bij elkaar kunnen liggen zeg... heel rot..

Peet en Biancanij en Branka: hartelijk welkom bij dit topic! Het is erg leuk hier, maar het gaat ook errug snel Haha!

Moyna: ik ben ook benieuwd hoe het met dat merrietje gaat!

Patries, het is echt een leuk dingetje, maar wat een moeilijke keuze he, het is toch niet niks.. ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 18-02-07 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:03

edit

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:17

Ook hier nogmaals gefeliciteerd wat een heerlijkheid zeg!!!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:02

wauw wat ene gaaf veulen heb je zeg heel veel geluk en plezier ermee
gaat het met moeders ook goed ??

en ik zie ook dat dit een heel leuk forum is hoe jullie met elkaar omgaan dus zal me wel snel thuis voelen hierzo Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:24

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:33

Zo doet ie het wel Knipoog Inderdaad heerlijk zoals ie ligt. Aan die van mij merk ik vooral aan de vlekken dat ie ligt in zijn box. Zelf heb ik hem nog niet zien liggen. Meneer hangt al met zijn hoofd buiten de stal als ie mij hoort.
Code
[img]http://img212.imageshack.us/img212/9434/herschaaldekopievanhpimmf2.jpg[/img]

Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:42

branka bedankt voor de foto zichtbaar maken

Afbeelding

kijken of deze het nu wel doet!!!hehe na veel puzzelen weet ik hoe ik de foto moet plaatsen pfff

nu nog eentje van tinker, sjef ,van een vriendin en mijn dochter op de pony (voor de eerste keer naar buiten met celine)heerlijk door het bos
Afbeelding
Afbeelding
ging wel goed hoor haar eerste keer buiten rijden na tien lesjes gehad te hebben

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:45

Je dochter heeft een heel mooie houding (ben lichtelijk jaloers op de lange dunne benen).

Ook van mijn kant felicitaties met het veulen.

Ik heb vandaag dressuur gereden met Branca. Ze had een paar dagen stil gestaan, en de conditie (beider)is toch niet zo best, dus niet te gek gedaan. Het viel me op dat ik bij galop aanspringen maf met opgetrokken benen drijf. Heb ik niet in de paar keer aanspringen dat ik heb gedaan, kunnen oplossen. Grrr. Ben er helemaal uit. Nou ja, komt wel weer. Schouder binnenwaarts en wending om de achterhand gingen wel goed, dus ik hoefde me niet helemaal een mislukkeling te voelen. Kon ook een paar rondjes sterk verzamelde draf volhouden. Maar liet haar dan wel uit elkaar vallen bij het aanspringen in galop. Zucht. Heb een kwartiertje ofzo gereden.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:46

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:48

Ach, wat lief. Wat een stevige benen!