laulau85 schreef:Lisaatjuuh hier stond hij zeker nog niet lang buiten haha hij is zo schoon...
Nee ze is heel erg aan het verharen dus even met me hand erover en de ergste vlekken zijn weer weg! Ze stond hier de hele dag vanaf 8 uur s'ochtends al buiten en dit was aan het einde vande middag. En wat ben ik jarloers op die manen! ik was 2 weken terug met goede moed begonnen met vlechten, maar denk nu dat ik wacht totdat ze iets langer zijn dat vlecht wat makkelijker, dan blijven ze beter zitten ze heeft zulke dikke manen. In Spanje hebben ze dr geschoren..
De rest ook allemaal bedankt voor jullie reacties! ben blij dat jullie dr al opgeknapt vinden. Zelf zie ik het niet meer zo, ik zie dr ook elke dag, maar dan kijk je foto's van een week terug ofzo en dan denk ik: 'ja ze is toch weer veranderd'
Maar decorosa was zowieso niet mager toen ze kwam wel heel smal maar haar ribben kon je niet zien en nauwelijks voelen. Ik heb het idee dat je het bij haar meer op dr heupen ziet. We zijn al rustig aan begonnen met beleren, het gaat eigenlijks heel goed, vrijdag heb ik mijn eerste lesje onder het zadel
!!