Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar MSFC al goed voor is. Ik ben nu aan het oefenen op de botjes van Sam en toen ontdekte ik dat zijn schouderblad toch verder naar achteren ligt dan ik dacht! Nu loopt ie al veel regelmatiger!
Ik vrees dat het dan toch weer een veulen wordt. Die zijn meestal nog helemaal vrij van mensenvrees.

Die kwam als anderhalf jarige bij ons wonen. Over hem kan ik ook een boek schrijven. Hij heeft zo'n sterk karakter, dat het nu nog regelmatig botst. Maar ik heb dat ook wel nodig. Ik hoef niet zo'n braverd. daar ben ik zo op uitgekeken.
Als je dan wat vind en gekocht hebt, gebeurt het regelmatig dat je een week later helemaal een droom van een paard tegenkomt wat te koop is. Daar ben ik dan weer bang voor. En dat jij dingetjes blijft vinden, waardoor het paard niet voldoet, is omdat je er naar zoekt, omdat het paard gewoon net niet is wat jij zoekt. Als jouw ideale paard gevonden is, zie je de fouten niet eens. 

Nee, als ie goed is in Cross, mag een crosser dat gaan doen met hem. Als het dan klikt en die wil hem kopen, dan zou het een optie zijn. Maar momenteel gaat het dressuurmatig ook weer prima vooruit.
Ik denk dat de zadelmaker zal waarderen dat je het via PB doet.
Inmiddels kan ik Sam helemaal loslaten en dan kan hij naar voren zonder dat ik in de stress schiet. Mijn instructeur adviseerde veel overgangen. Ik heb eens een tip gehad: Denk voorwaarts!
Despi dus ook maat cob. Vrachtwagens kent hij nog niet.. had er wel zien staan bij t transportbedrijf naast stal en daar kijkt hij wel naar. Jan heeft vandaag wat pics gemaakt. Mss dat t brandmerk er wel op te zien is.
Ik mag dinsdag komen kennismaken en meekijken. Als ik interesse heb, mag ik eventueel in opleiding bij hem! Dan heb ik al een flinke basis, voor als de opleiding start in NL en ik kan dan lid worden van de vereniging, waardoor ik met voorrang de opleiding kan volgen. De zadelmaker in Herwijnen kon hiervan alleen maar zeggen: DOEN! En ik heb daar ook een heel goed gevoel bij.

Met pablo zullen we ook weleens zoiets moeten oefenen.. Goede tip mbt zadel gehad voor Sam. 

Toen ik de bak in kwam, kwam hij keihard op me afgegaloppeerd.. en kon ik hem weer makkelijk meenemen.

Mies_Apollo schreef:anouk: Echt leuk dat je bij zoveel zadelmakers kan komen kijken! Je doet natuurlijk een hoop ervaring op!
Hahaha sabrina naar binnen, nog net niet onder de koude douche
Maar het scheelde weinig!
Dat Zaldi zadel wil ik wel een keer hoor, maar daar heb ik nog de tijd voor.

Volgens mij bof je dus wel met je schoonpa 

wat waren je punten?
Maar hij lijkt redelijk gewend te zijn aan blootvoets en hij vindt zijn weg weer steeds beter en beter, het is wel een uitgekookte harrie af en toe hoor. Kom ik aan met mijn spullen (zadel hoofdstel enz) schiet hij snel de paddock weer in om vervolgens in de hoek te gaan staan zo van; ja echt niet he, geen zin vandaag hoor hihi dan moet ik hem echt gaan halen hoor, voorheen gooide hij zelf nog net het zadel niet op zijn rug..

. Cyrina schreef:Ragdollcat; Wat wil je eigenlijk gaan doen met je aanstaande paard? Want je ovoorliefde gaat naar een Spaans/ Portugees paard, maar vervolgens heb je het over een Draver en Arabier. Nou zijn Iberische paarden meesters in verzamelen ect...dravers totaal niet, Arabieren wisselend.
En ik heb idd ook Arabieren gezien die geweldig konden verzamelen.