Dus eigenlijk hebben degene die een O in hun onderschrift hebben en inderdaad een dag weg blijven geluk... Laat ik nou te verslaafd zijn haha...
Mauss welkom ga zo in je profiel kijken..
Mijn poezenbeest is trouwens ziekkies. Gisteren liep ze allemaal te mauwen en had meerdere keren in bad en de douchebak geplast. Allemaal hele kleine plasjes (normaal super netjes op de bak) dus dat was al vreemd. Maar dachten misschien de lente. Tot we de badkamerdeur dicht deden en we merkte dat ze echt iedere 10 min op de bak zat en echt moeite moest doen om te kunnen plassen. Echt zielig...
ook hier heb ik nog nergens last van maar misschien komt dat zo wel idd we zullen zien
_Saida_
Geplaatst: 01-04-09 11:36
Jolijn -> Kan je niet een keer een scan laten maken van Robijn haar been? Zoals jij het telkens vertelt doet het mij denken aan een peesblessure....... Bij een peesblessure kunnen ze ook de ene dag goed lopen en de andere stokkreupel.
Frank -> Ik had al zo'n vermoeden toen Benthe die foto's liet zien.......
Kelly -> Wat een leuke nieuwe uitdaging ga je doen! Moeilijke beslissing, maar als jullie er allemaal vrede mee hebben......?
Sanne -> Jammer dat je bent gezakt, volgende keer beter!
Mauss -> Welkom hier!
Goeie grap van Bokt, toen ik het mailtje ontving vermoedde ik al dat het van hunzelf was. Maar ik ben de l*lligste niet en doe dus vrolijk mee! Het maakt niet uit of je je onderschrift veranderd, je krijgt evengoed de rode achtergrond, en na een poosje verkleurt die naar gifgroen.
Gisteren Rintske flink aan het werk gezet. Eerst gelongeerd met aan 2 kanten 3 balken, elke kant 5 min. want ze heeft nog nooit over zoveel balken gelopen en het zand is erg droog en mul en dus erg zwaar. Daarna nog flink laten galopperen. Ze stond flink te hijgen, maar nog geen druppel zweet kwam eruit...... Ze zal vandaag wel behoorlijk stijf zijn......
Net gelijk maar even de hack uitgetest. Lekker eerst in het zonnetje naar huis gereden. Er zat geen sloberriempje aan de scharen, met als gevolg dat ze dubbelklapte. Thuis dus even een oude hondenhalsband eraan gedaan, en toen deed de hack het prima. Lekker over het strand terug, daar kwamen we een stalgenootje tegen. Nog even met z'n tweeen een sprintje getrokken, en toen gezellig saampies teruggestapt. Stalenootje had echter een tinker en die ging te traag volgens Utixo, dus dan doe je natuurlijk stampen. Maar verder was hij mak zat
Ja, de ellende is begonnen. Ben nu roze. Bah. En nogmaals ja.
En ik heb je poown verlost van z'n dekentje, vond hij fijn. Zomaar uit eten? Lekker hoor . Wanneer gaan we weer ROTI'en?
Prinslover
Geplaatst: 01-04-09 14:19
Ja, ik ga met An! Die andere (Moos haha) heeft afgezegd.. An en ik hadden het vermoeden al, maarja..... Nu gaan we maar met zn 2e in Kijkduin! We gaan zeeer snel ook Rotti'en. *Ojee, je bent me aan het verleiden, ik voel het, ik voel het .
Je kan je uitloggen, en weer inloggen, dan is het weer 15 min weg . En thanks van de deken! Zal chickie fijn vinden idd
De meeste Moosen zeggen af. Is het een besloten meeting, of past er nog iemand bij?
Buitenzinnig
Geplaatst: 01-04-09 15:09
Sanne, balen zeg! Volgende keer beter.. Heb het flikkerlicht al gehad gelukkig haha. Onderschrift wel weer veranderd, ben benieuwd wat er uit komt... Edit, niet zoveel dus :p