de knapste friese enter op bokt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leerzaam, en ik geloof dat ik Dije maar thuis houd
Als ik zie wat voor prachtpaarden hier allemaal een 3e premie krijgen

Dus nu de laatste loodjes lekker er naast wandelen, en rustig aan het veulen afbakken!
Wel erg leuk en leerzaam om mee te kunnen kijken en het commentaar er naast te kunnen houden vind ik zelf!
In plaats van hengst, zou je er ster-hengst van kunnen maken. Maar uiteindelijk gaat het mij er toch om dat hij naar een 5-sterrenhuisje gaat en de match gewoon super is, dus misschien trekt het alleen maar de mensen aan die ik niet bij m'n stal wil hebben
En gewoon, omdat 't leuk is inderdaad haha. Interessant om te horen wat zij erover denken, na wat ik allemaal van Dije heb gezien. Maar daarom is het juist zo leuk om nu mee te kunnen luisteren en te kijken of het commentaar klopt bij wat jij zelf ziet! 
Zo'n systeem zou het voor mij ook veel aantrekkelijker maken. Ben echt totáál niet van het wedstrijd rijden, maar dat komt met name door de sfeer op een wedstrijdterrein
Iedereen zwaar in de stress, en ben daar zó gevoelig voor, neem dat gelijk over
Ook al ben ik zelf totaal niet gespannen voor m'n proefje, kan echt niet tegen allemaal zulke mensen om me heen
. Het duurt nog wat weekjes. Helaas wordt er aan de buitenbak gewerkt en komt er een nieuwe omheining. Hopelijk staat die dan niet pas voor de helft 

En heerlijk zo'n veulentje, leuk dat ie mag blijven
Kan daar ook zo van genieten... zo heb ik gisteren kwijlend in de wei gestaan omdat m'n knappe Tamme lekker rond aan het lopen was
Was zo idyllisch! Sinds we hier zijn komen wonen was het ook de eerste keer dat hij daar in die wei rondliep