@ Michelle, wel regelmatig foto's plaatsen van jullie nieuwe aanwinst hè

@ evdpanne Fijn dat je lekker gereden hebt. Hopelijk begin je de volgende keer zoals je nu bent gestopt

@ Lakshmi. Ik heb geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar ik vind het wel echt super vervelend voor je en hoop dat het snel eens ophoudt. Super irritant dat andere mensen zich ziekelijk met jouw leven bemoeien. En wat levert het op denk ik dan?? Sterkte met de situatie....
@ Nouvel Ik heb weer een hunk gespot

@ Xantha Fijn dat ze weer de oude is. Altijd spannend dat soort dingen, brrr!
@ Madelief. Leuk he in Otterlo! Grappig dat jullie ook zo een pony hebben gehuurd, jammer van het weer. En lekker gewinkeld zie ik, Dat doen mijn vriend & ik niet zo vaak. Hij heeft er echt een hekel aan. Ik zelf heb www.esprit.nl helemaal ontdekt. Online bestellen, op me werk laten bezorgen en gratis retour zenden. Helemaal ideaal

Ik Heb Foekje nu ruim een maand en zal zo even een filmpje uploaden van het rijden van dinsdag. Een vriend in van mij is toen gezellig komen filmen. We moeten nog een hoop leren maar agh dat komt vanzelf goed. Ik ben ook 2 weken op vakantie geweest dus echt rijden samen doen we nog maar een week of 3.
@ Prinslover. Lekker naar het strand geweest! Dat wil ik ooit ook weer is doen. Leuk die foto's. Knap paard heb je hoor

Zo volgens mij ben ik weer bij.
Hier gisteren een bbq feestje bij mijn vriend gehad wat een latertje werd en vanmiddag zijn nieuwe auto ophalen dus heb vandaag maar een dagje vrij genomen. Op één of andere manier als je een dagje vrij bent heb je altijd meer te doen dan dat je gewoon werk