Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
andamoon schreef:Panchosil, Grafito is ook mijn alles en we hebben veel samen meegemaakt. Hij is nu met penioen en geniet van zijn oude dag bij mij op stal. !!!
panchosil schreef:Dat is ook te zien dat het je alles is!het straald van de foto's af!jullie zijn samen 1 !!
andamoon schreef:andamoon schreef:Panchosil, Grafito is ook mijn alles en we hebben veel samen meegemaakt. Hij is nu met pensioen en geniet van zijn oude dag bij mij op stal. !!!panchosil schreef:Dat is ook te zien dat het je alles is!het straald van de foto's af!jullie zijn samen 1 !!
Ik heb zoveel shows/optredens met hem gedaan en steeds weer was daar dat vertrouwen tussen ons beide.Ik heb een zgn. gouden draadje met hem.
Ik houd van dat paard en zie hem meer als een familielid dat één van mijn paarden.
XshaartjeX schreef:Alik zou je mij misschien meer info over dat onderzoek kunnen pben? Ik zit bij viky heel erg te twijfelen over dr kleur. Ze iz op dr hoofd op dr kol na zwart, benen, manen en staart zijn zwart maar over dr lichaam heeft ze wat witte haartjes her en der en bij dr uiers meer. Ik twijfel of ze zwart roan is of toch zal gaan schimmelen... :s
Alik schreef:XshaartjeX schreef:Alik zou je mij misschien meer info over dat onderzoek kunnen pben? Ik zit bij viky heel erg te twijfelen over dr kleur. Ze iz op dr hoofd op dr kol na zwart, benen, manen en staart zijn zwart maar over dr lichaam heeft ze wat witte haartjes her en der en bij dr uiers meer. Ik twijfel of ze zwart roan is of toch zal gaan schimmelen... :s
hier is een link naar de site van het Van Haeringen lab, zijn doen tests om oa afstamming vast te stellen maar ook om vachtkleuren vast te stellen. Ik heb het niet exact maar op 1 kleur testen was zo'n 70 eur en op het hele pakket aan kleur testen was geloof ik 77 euro. Hoe het er uit komt te zien weet ik ook niet want het is ook de eerste keer dat ik het laat doen.![]()
http://www.vhlgenetics.com/vhl/webcard.php?artnr=P404
XshaartjeX schreef:Haha ben benieuwd.. ik wilde inderdaad ook even de prijs weten. Via het stamboek kost het 85 euro via een dna onderzoek. Eigenlijk durf ik gewoon niet omdat ik zo hoop zat ze zwart blijft hahaha