[Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:55

Lakshmi een filmpje met paarden die mijn lievelingskleur hebben mag je iedere dag posten !!!!
Het was inderdaad een verrassing om nog een aantal foto's te ontvangen !

Panchosil, Grafito is ook mijn alles en we hebben veel samen meegemaakt. Hij is nu met penioen en geniet van zijn oude dag bij mij op stal. !!!

Madelief88, dank je wel !

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:56

Hier ook een paar van Pancho ....
Afbeelding
Afbeelding

andamoon

Re: [Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:57

In één woord : W A U W !!!!!! Wat een prachtig paard en wat een geweldige foto's !

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:59

Panchosil, Grafito is ook mijn alles en we hebben veel samen meegemaakt. Hij is nu met penioen en geniet van zijn oude dag bij mij op stal. !!!

Dat is ook te zien dat het je alles is! _/-\o_ het straald van de foto's af!jullie zijn samen 1 !! :j

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:00

andamoon schreef:
In één woord : W A U W !!!!!! Wat een prachtig paard en wat een geweldige foto's !

Lekker koppie he!! <3 <3 <3 <3 Caballo mas guapo!! :D

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:02

Wauw wat een mooie dieren hier weer allemaal.
Grafito blijft om naar te kwijlen!
Sjamaan vind ik echt een hele stoere hengst! (en stiekem een sprookjespaard)
Wat heeft Guda een mooi kleurtje.

Bij deze twee van Bo tijdens de ledendag van de vereniging van het spaanse paard
Afbeelding

Hij heeft die dag een nieuw kunstje uitgevonden *D :
Afbeelding
Het was alleen de bedoeling dat hij gewoon in een bochtje achteruit ging... :+

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:03

Mooierd hoor!!haha!de 2de foto!!actie!gaaf hoor!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:05

Retivi dank je wel ! Ik vind Bo ook helemaal geweldig !!!! Die tweede foto is ook heeel gaaf, prachtige actie !

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:08

andamoon schreef:

panchosil schreef:
Dat is ook te zien dat het je alles is! _/-\o_ het straald van de foto's af!jullie zijn samen 1 !! :j

Ik heb zoveel shows/optredens met hem gedaan en steeds weer was daar dat vertrouwen tussen ons beide. :j Ik heb een zgn. gouden draadje met hem. _/-\o_ Ik houd van dat paard en zie hem meer als een familielid dat één van mijn paarden. :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:49

Martine: Mabrouk heeft zo'n prachtig kleurtje <3

Weer leuke plaatjes van Pancho :D

Haha, die per ongelukke levade van Bonito :=

Sjamaan is echt prachtig :~ Nyckle, ik vind altijd dat jij je foto's zo mooi nabewerkt :j

Alik: Wat een leuk kleurtje hebben jou Lusi's, blijft het veulen valk?

En ook Grafito staat er weer mooi op

Igs <3

Afbeelding

Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:31

Madelief thx :) ga binnenkort voor je meer foto's weer van hem maken :D

Panchosyl hihi dat zijn krekels! Wat een pokkeherrie he, haha soms heeft het wel wat maar af en toe is het ook echt te veel van het goede! Pancho is echt mega knap!

Andamoon dan gooi ik er nog wel een onder hier van Kalife :D blijf ook rustig doorposten he, van die van jou krijg ik ook nooit genoeg <3

Retivi leuke foto's, lekker koppie heeft hij!

Sanne wat een lekker beestje wordt Igs toch! Ben heel benieuwd hoe hij zal gaan van de winter :)

En dan nog een filmpje van Kalife, barokkie in wording.. Het aankomen schiet niet heel erg op zo in de zomer met die hitte maar hij wordt toch steeds knapper (vind ik dan) en vooral enorm aanhankelijk, hij wil nog het liefste op m'n schouder komen zitten geloof ik := en nee, ik had echt geen snoepjes oid :')

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:54

:D Oh!krekels!ZO HEEY!!een heftige concert geven ze zeg!! :D

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:57

Panchosil, dank je :) ik vind ze zelf ook zo vreselijk leuk, dat je zo gefascineerd kan zijn door je dieren haha. Jouw Pancho is ook helemaal prachtig, echte mooie uitstraling!

Andamoon, tsja Grafito, wat is daar nog over te zeggen haha hij is wel een koning onder de barokken :)

Nyckle ik kan me helemaal voorstellen dat je mooie foto's blijft maken als je zo'n studieobject hebt, wat een kracht.

Laksmi "paard in stal" jup ook dan zijn ze de moeite meer dan waard om bekeken te worden, en dat geluid geeft me een heerlijk momentje vakantiegevoel.

Retivi, haha gewoon een echte hogeschoolkunst :D

Zasread, ook al zo'n mooie schim.
Ik ben in gespannen afwachting van de uitslag van de tests van het Van Haeringenlaboratorium. Ik heb van Diaz en van Guda een pluk haar opgestuurd om te laten testen of ze deze kleur houden of toch uiteindelijk schimmel worden. Nu ik het opgestuurd heb kan ik ook niet wachten tot ik de uitslag heb haha ineens is het heel spannend geworden.

Guda is onder het veulenkleed wel een stuk donkerder geworden maar nog steeds valk en Diaz is met z'n 3 jaar nog helemaal smokey-black.

Nou vooruit dan nog een paar foto's <3

Afbeelding

Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:02

Panchosil ja heftig he :') meestal vind ik het wel mooi, maar soms gaan ze zo hard te keer dat je jezelf niet meer kan horen nadenken zowat haha.

Alik echt een knap stel die twee, en ah hij is smokeyblack, vroeg het me al af wat z'n kleurtje nou precies was gezien zijn toch vrij lichte ogen :)

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:11

Ja Lakshmi dat ik wat ik me heb laten vertellen, zwart met 1 verdunningsgen, ook zal de test daar wel uitsluitsel over geven.

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:25

Lakshmi nou......phoe.....wat een lawaai zeg!hihi!het heefd ook wel wat maar dan niet zo veel een paar krekeltjes is wel mooi....

Alik wat een mooie foto de eerste hij kijkt zo mooi de lucht in prachtig plaatje <3
Schattig die 2 kontjes!hihi! _/-\o_

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:37

Pancho weer !de bit is niet te groot ik heb Pancho aan de longeerlijn
en het lijkt of het bitje te groot is dat komt omdat ik hem vast heb!
vind wel een beetje zonde van de foto :o
Afbeelding
Afbeelding

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:50

andamoon schreef:
andamoon schreef:
Panchosil, Grafito is ook mijn alles en we hebben veel samen meegemaakt. Hij is nu met pensioen en geniet van zijn oude dag bij mij op stal. !!!

panchosil schreef:

Ik heb zoveel shows/optredens met hem gedaan en steeds weer was daar dat vertrouwen tussen ons beide. :j Ik heb een zgn. gouden draadje met hem. _/-\o_ Ik houd van dat paard en zie hem meer als een familielid dat één van mijn paarden. :D

Andamoon het is een genot om naar jullie samen te kijken, je kunt de gouden draad gewoon voelen als je naar de eenheid kijkt, zo heb ik dat ook bij Danielle, Amable. Geweldig.

Heb geen shows of iets dergelijks gedaan maar mijn paarden zijn ook als familie en doe er alles voor.

Vertrouwen is de basis.

Pancho vind ik ook geweldig, maar er komen er meer voorbij die ik mooi vind.

Niet veel tijd maar heb er 1, niet mijn paard maar wel mooi!

Afbeelding

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:02

oehhh...lala......woei!Otro guapo!

XshaartjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:49

Alik zou je mij misschien meer info over dat onderzoek kunnen pben? Ik zit bij viky heel erg te twijfelen over dr kleur. Ze iz op dr hoofd op dr kol na zwart, benen, manen en staart zijn zwart maar over dr lichaam heeft ze wat witte haartjes her en der en bij dr uiers meer. Ik twijfel of ze zwart roan is of toch zal gaan schimmelen... :s

Lissel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 23:43

Afbeelding

Mijn lieve vriend <3.

Afbeelding

Voetjes van de vloer :D.

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 00:13

XshaartjeX schreef:
Alik zou je mij misschien meer info over dat onderzoek kunnen pben? Ik zit bij viky heel erg te twijfelen over dr kleur. Ze iz op dr hoofd op dr kol na zwart, benen, manen en staart zijn zwart maar over dr lichaam heeft ze wat witte haartjes her en der en bij dr uiers meer. Ik twijfel of ze zwart roan is of toch zal gaan schimmelen... :s

hier is een link naar de site van het Van Haeringen lab, zijn doen tests om oa afstamming vast te stellen maar ook om vachtkleuren vast te stellen. Ik heb het niet exact maar op 1 kleur testen was zo'n 70 eur en op het hele pakket aan kleur testen was geloof ik 77 euro. Hoe het er uit komt te zien weet ik ook niet want het is ook de eerste keer dat ik het laat doen. :o

http://www.vhlgenetics.com/vhl/webcard.php?artnr=P404

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 08:24

Zasread thks !

Lakshmi, dank je wel voor de compliemten de de mooie filmpjes, je weet het : "Van die kleurtjes, krijg ik nooit genoeg" Dus als je nog meer filmpjes hebt....... posten !

Talithah, dank je wel voor je lieve compliment... :o

Lissel mooie fries !!! <3

Alik, bedankt ! Houd ons maar eens op de hoogte, best wel leuk dat je dit bij het lab van VAN Haeringen kunt laten onderzoeken !

XshaartjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 08:44

Alik schreef:
XshaartjeX schreef:

hier is een link naar de site van het Van Haeringen lab, zijn doen tests om oa afstamming vast te stellen maar ook om vachtkleuren vast te stellen. Ik heb het niet exact maar op 1 kleur testen was zo'n 70 eur en op het hele pakket aan kleur testen was geloof ik 77 euro. Hoe het er uit komt te zien weet ik ook niet want het is ook de eerste keer dat ik het laat doen. :o

http://www.vhlgenetics.com/vhl/webcard.php?artnr=P404

Haha ben benieuwd.. ik wilde inderdaad ook even de prijs weten. Via het stamboek kost het 85 euro via een dna onderzoek. Eigenlijk durf ik gewoon niet omdat ik zo hoop zat ze zwart blijft hahaha

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:10

XshaartjeX schreef:
Haha ben benieuwd.. ik wilde inderdaad ook even de prijs weten. Via het stamboek kost het 85 euro via een dna onderzoek. Eigenlijk durf ik gewoon niet omdat ik zo hoop zat ze zwart blijft hahaha

*grinnik* ja waarom denk je dat ik het nu pas bij die 3-jarige laat doen haha. Ik hoop ook wel dat ze de kleur houden, geloof ook wel dat dit interessant is omdat ze te koop staan en veel mensen (nee zeker niet iedereen ;)) het extra leuk vinden als ze geen schimmel worden.
Als het goed is moet ik uiterlijk komende week de uitslag krijgen :)