[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 08:00

Ragdollcat: snap m. Je komt vast je ideale paardje tegen. Overigens staat hier in de buurt bij een handelaar een zwarte pre hengst. Super mooi dier. Maar ze kunnen er zo goed als niets mee, daarom mag hij goedkoop weg. Staat al heel erg lang op mp ook. Als je trouwens buiten NL ook zou willen zoeken, bij adalberti hadden ze laatst een hele gave barokke cruzado. Half arab, half pre. Hij was rond de 1.50 en mocht weg voor een spotprijs. Zo hebben ze vast vaker iets.

Jellie: hoe oud is Pablo dan?

Ga nu richting stal, les hebben met Aliso en dan de reis maken. Stiekem is het heel spannend, mijn eerste reisje met Aliso. Ach daar aangekomen krijgt hij 4 eigen merries, dus is hij vast dolgelukkig. :D

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 09:13

Ragdollcat schreef:
Dank jullie wel bokkers, dat geeft mij weer vertrouwen dat ik gewoon moet durven te doen, zelfs die wat ik wel leuk vind en de anderen niet omdat ie niet helemaal gezond uitziet, dat soort dingen.

Allereerst is een barok paard het allermooiste wat er is, vind ik zelf, op de 2e plaats een arabier en een draver.

maar goed erg ontopic natuurlijk.

Natuurlijk probeer ik wel een papierloze anda en of cruzado te vinden die ik op het eerste gezicht leuk vind.

Maar geloof me, ik kan hier niet zomaar alles openbaar maken, ben ook een paar keer bijna bedonderd, zelfs met een cruzado van 5000 euro, en een kennis van mij had een duur paard gekocht, voor 9000 had ze een dressuurpaard, en alleen maar ellende gehad, en van dit alles ben ik zeer geschrokken echt waar.

.

zelf heb ik altijd paarden op gevoel gekocht, nooit op de foto gezet.
behoorlijk wat verreden of stukke paarden hier binnengekomen, maar mijn gevoel zei altijd..komt goed.
alleen heeft dat zijn tijd nodig
met fauno ben ik nog bezig en is hier bijna 2 jaar.
logisch, want als je altijd mag rennen en een kar moet trekken, en je moet in 1 keer gaan dragen met achterbeen, met een ruiter erop, tja....duurt even, voor je dit weer aanleert.
wat ik altijd belangrijk vind , als je een paard gaat bekijken is de eerste klik.
je hebt hem nog niet zien bewegen, maar het oog doet je wat.
goloso heb ik alleen zijn hoofd gezien en was verliefd. hem nog nooit zien bewegen , en toen stond hij bij mij. allerlei wild west verhalen van mensen om mij heen, hij liep niet goed,blabla...

klopt. hij liep achter niet helemaal zuiver. dit kwam vanuit zijn bekken en met juiste training goed te krijgen.
duurt altijd wel langer, maar ik heb enorm veel geleerd van dit paard.
je merkt dan ook, dat je van de stukke of moeilijke dieren het meeste leert.
nombrado als veulen, is echt het makkelijkste ooit.
ging ik opzitten met 4 1/2 alsof ie nooit anders gedaan had.
nu heeft dit paard altijd zijn bouw en balans en lenigheid meegehad, tja,en dat gevoel leer je wel herkennen. ;)
Laatst bijgewerkt door nombrado op 17-10-09 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 09:14

Citaat:
Half arab, half pre. Hij was rond de 1.50 en mocht weg voor een spotprijs

Met die maat en afstamming wat je dus eigenlijk niet zeker weet want een hispano/arabe heeft een stamboek , staan ze hier allemaal voor een prikkie , word zeer weinig verkocht.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 10:48

jus schreef:
Citaat:
Half arab, half pre. Hij was rond de 1.50 en mocht weg voor een spotprijs

Met die maat en afstamming wat je dus eigenlijk niet zeker weet want een hispano/arabe heeft een stamboek , staan ze hier allemaal voor een prikkie , word zeer weinig verkocht.

In Nederland niet. Bij Frío heb ik geen papieren, heb ook sterk het idee dat men het allemaal te omslachtig vond (1e Nederlandse eigenaar), maar ik kan alleen maar bevestigen dat het gewoon een wereld paard is.
En Ilona zal dat ook wel volmondig over Chico zeggen.

Cyrina

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:24

Ragdollcat; Wat wil je eigenlijk gaan doen met je aanstaande paard? Want je ovoorliefde gaat naar een Spaans/ Portugees paard, maar vervolgens heb je het over een Draver en Arabier. Nou zijn Iberische paarden meesters in verzamelen ect...dravers totaal niet, Arabieren wisselend. Mocht je graag dressuurwerk doen, met misschien nog wel extra wensen naar hogeschoolwerk, dan zou ik echt geen Draver kopen, dat gaat hem niet worden. Vind je het heerlijk om heel lange ritten door het bos te maken, liefst met een flinke snelheid, dan zou ik weer niet voor een zuiver Iberisch paard gaan, die hebben daar te veel expressie voor in hun gangen en verliezen dus meer energie.

Het is echt belangrijk te weten wat je nou graag wilt als je een paard koop die je echt zijn/ haar hele leven wilt houden! Tuurlijk is met alle rassen overal de basis van te leren, maar is dat voor jouw genoeg als je een paard 15 a 20 jaar bij je zult hebben, haal je daar dan genoeg voldoening uit? En haalt het paard er genoeg voldoening uit, ook die wil graag doen waar hij/ zij goed in is. Een paard wat voor lange snelle afstanden is gemaakt is niet gelukkig als hij in de bak alleen aar verzamelwerk moet gaan doen.

Bullymonster; is dat die zwarte hengst die in Kruininge staat?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:49

Ik dacht ook al meteen aan die van van Iwaarden, is daar iets mis mee? Staat al zo lang te koop...
En ja, daar kan je (met geluk) echt wel een leuk paard vandaan halen ;)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:55

madelief88 schreef:
Ik dacht ook al meteen aan die van van Iwaarden, is daar iets mis mee? Staat al zo lang te koop...
En ja, daar kan je (met geluk) echt wel een leuk paard vandaan halen ;)

volgens mij is dat een schimmel bij iwaarden

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:35

Aaah internet doet het weer :) wat een gedoe is dat altijd hier om het weer aan de praat te krijgen.. Ga even lekker bijlezen :)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:08

Citaat:
In Nederland niet. Bij Frío heb ik geen papieren, heb ook sterk het idee dat men het allemaal te omslachtig vond (1e Nederlandse eigenaar), maar ik kan alleen maar bevestigen dat het gewoon een wereld paard is.
En Ilona zal dat ook wel volmondig over Chico zeggen.

Ik wou hier alleen mee zeggen dat een kruizing tussen een PRE en een arabier met papieren hier een hispano/arabe uitkomt waar dus je stamboekpapieren mee aan kan vragen ze hebben hun eigen studbook.
Meeste paardjes die naar NL gaan zijn cruzados zonder dat je de afstamming weet en word er snel gezegd dat het een kruising is tussen een PRE en een arabier , dit wil absoluut niet zeggen dat jullie paarden geen wereldpaarden zijn Frio ken ik niet maar Chico vind ik echt een superpaard !!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:30

Hoi hoi allemaal,

Ik pas me aan het dier aan wat ik koop, als ik een andalusier of cruzado heb, dan doe ik wat meer dressuur en recreatie, en vandaaruit verder kijken wat hij kan en leuk vind.

Arabier gewoon puur plezier en buitenrijden enof in de bak, ik had 8 jaren een arabier gehad.

Een draver, die hoeft van mij niet te gaan dressuuren, die mag lekker lopen wat die wil, ik vind alles leuk.

Met de draver dat ik had, ging het om dominantieproblemen, en staken en dat hij alles vreemd vond, gewoon rustig aan alles laten wennen en rustig aan met rijden en lekker veel losgooien en wandelen aan de hand en op een goede vriendelijke manier laten weten dat ik de baas ben en niet hij, nou hij werd mijn beste vriend en ik kon alles met hem doen, het is wel een draak bij anderen bij mij niet, erg lief, maar staat wel allerhoogte in rang bij alle paarden, en zelfs de grootste trekpaard pakte hij, en wilde ermee gaan vechten, alleen om te pesten omdat die bang voor hem was en alleen ik kon hem pakken en weghalen een ander niet, want mij doet hij echt niets en is als een lam bij mij, en veel mensen vinden hem eng en gevaarlijk, maar echt hij doet niets, bijt niet, slaat niet, steigert en bokt niet en gaat niet vandoor, het is allemaal stoerdoenerij.

Adalberti ken ik wel van internet en van bokt, leuke eerlijke mensen, maar ik vind spanje te ver hahaha, maar die cruzado, arabier en andalusier, prachtig he, heel mooi, maar ik durf niet zomaar ongezien te kopen en naar hier te laten vervoeren, die mensen verklaren me voor gek (familie/vriend en vrienden/kennissen).

hebben jullie wel eens ongezien paard uit spanje naar hier laten overkomen?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:52

Ja een jonge merrie. Uiteindelijk klopte haar papieren niet en is ze omgeruild voor Yaco bij dezelfde mensen. Ging niet heel makkelijk, maar ze hadden geen keus. Ik had Yaco namelijk in pension staan bij mij thuis, dus hij was er al, haha. Als ik geen onderpand had gehad, had ik het ook niet zo makkelijk gedaan hoor, maar gelukkig had ik die dus wel.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 15:57

een geluk voor jou dat Yaco al stond bij jou, zodat die geen keus had en de merrie terug moest nemen/omruilen.

Het is wel een risico he om ongezien een paard uit spanje te laten overkomen, ja die dingen gebeuren.

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:27

Je kunt hele hele goedkope vluchten boeken nar Spanje.

Denk dat Adelberti of Jus je daar best over in kunnen lichten. ik ben ook wel eens voor minder dan 200 euro naar Jerez geweest, retourtje van 5 dagen. En het kan nog veel goedkoper als je even zoekt.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:04

Zo heb het even proberen bij te lezen, maar was toch aardig wat... Wat mooie foto's van prachtige paarden gezien! Met Flaafje zijn been gaat het een stuk beter, zit nog een klein korstje op. Hij beweegt iig goed :)

Anouk: ik rijd Flavio nu met een pelham en dat gaat echt super..

Flaafje...
Afbeelding

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:11

gelukkig dat het beter gaat met flaafje zijn been.

wat een mooie foto zeg en leuke paardje.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:32

Bully, Pablo is 6 jaar. Hoop dat je reisje goed is gegaan met Aliso.

Martine fijn dat je er weer bent. Mis Bedouin hier ook al een aantal dagen.
Zou zij t zelfde probleem hebben? Leuke foto van Flaaf :+:

Heb vannacht zoveel pijn gehad. Heb al een paar dagen last van mijn nek, schouderblad en trekt door mijn arm in. Kon wel gillen vannacht := Kreeg uiteindelijk t idee om een kussen onder mijn schouderblad te leggen en toen trok het wat weg.
Ga dus niet te veel achter laptop zitten. Jan mocht ook rijden vandaag.. denk dat t niet had gegaan. Dus ik neem ff paar dagen pas op de plaats :o

Vanmorgen ben ik met Jan en een din naar t Alexandrium geweest. Mediamarkt onveilig gemaakt. Als bejaarden een broodje op een bankje gegeten :D Was leuk! Daarna naar de hypodrama gegaan. Heb een roze rosborstel en een hoefvijl gekocht voor de Fant. Verder vond ik niet veel mooie aanbiedingen.. al blijft t leuk om er rond te kijken.

Voor we weg waren gegaan, hebben we Flan en Pablo bijelkaar op een weitje gezet dus die hebben lekker uren buiten gestaan :) Hij was wel blij toen we hem kwamen halen.

Jan heeft lekker gereden met hem in de buitenbak. Ging best lekker. Daarna even op t pad uitgestapt dus ik stelde voor om even naar het hek, vooraan richting de weg te lopen..
Maar toen zei Jan: Doe t hek maar open en zijn ze een stukje de straat opgegaan *D
Dat deed hij ook keurig. Hij had wel steun van mij nodig maar was best dapper. Toen hij ontspannen liep, zijn we weer omgekeerd en teruggestapt. Lekker op stal gezet, waar hij voer had. Was echt weer genieten.. zijn weer een stapje verder met onze kerel *\o/*

Flan daarna weer in haar kudde gezet. Ze krijgt al een prachtig donsvachtje :)

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:26

Bij van Iwaarden ja. De roddels hier in de buurt, zijn niet positief (woon op hetzelfde dorp), maar een vriendin van een lesklant rijdt het paard en er is niks mis mee. Hij is gaaf, alleen weten ze daar gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan helaas.

Jellie: mooie leeftijd.

Wat is die Flaafje een lekkerding. :P

Inderdaad, vlucht naar Spanje is goedkoop, al moet je niet in het hoogseizoen gaan. Naar Aldaberti was ik toch nog veel geld kwijt van de zomer. Maar het kan dus wel.

Aliso en ik heb een hele goede reis gehad. Hij was zeer relaxt en lief, kwam van de trailer af, schopte zich een weg in de kudde, was de baas en gign gelukkig eten. Vanmiddag een hele gave boswandeling gedaan met hem. Stoer paard.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 08:51

Jellie schreef:
Martine fijn dat je er weer bent. Mis Bedouin hier ook al een aantal dagen.
Zou zij t zelfde probleem hebben? Leuke foto van Flaaf :+:

Heb vannacht zoveel pijn gehad. Heb al een paar dagen last van mijn nek, schouderblad en trekt door mijn arm in. Kon wel gillen vannacht := Kreeg uiteindelijk t idee om een kussen onder mijn schouderblad te leggen en toen trok het wat weg.
Ga dus niet te veel achter laptop zitten. Jan mocht ook rijden vandaag.. denk dat t niet had gegaan. Dus ik neem ff paar dagen pas op de plaats :o

...
Vanmorgen ben ik met Jan en een din naar t Alexandrium geweest. Mediamarkt onveilig gemaakt. Als bejaarden een broodje op een bankje gegeten :D Was leuk! Daarna naar de hypodrama gegaan. Heb een roze rosborstel en een hoefvijl gekocht voor de Fant. Verder vond ik niet veel mooie aanbiedingen.. al blijft t leuk om er rond te kijken.

...
Flan daarna weer in haar kudde gezet. Ze krijgt al een prachtig donsvachtje :)

Jellie lief van je dat je aan me denkt, ik heb gelukkig wel nog steeds continue internet, maar ik kom niet meer aan meelezen toe, we zijn via PB gesupport met Omar zijn hoefprobleem door 2 bokt. kappers en ben achtergrondinformatie gaan lezen over alle mogelijke hoefziektes we hebben onze knijptangman met moeite zover gekregen af te knippen wat wij wilden en moesten daarna een vijl zien te bemachtigen om zelf de rest gedaan te krijgen. Zoiets kost ons gerust 3 dagen,...
Wonder boven wonder,...
Affijn gisteren liep hj helemaal vrolijk en vandaag gaan we een korte rit maken, later meer.

Ik ben daarom wel jaloers op jouw uitstapje naar dat hypodrama voor een simpele hoefvijl, we hebben nu een houtvijl bestelt maar vooralsnog is het ding nog niet geariveerd.
Wat is er met je aan de hand, meis? Is dat stress of heb ik eroverheen gelezen? Niet meer zwaar tillen voorlopig! roept mama Wenda. Hoe gaat het nu binnen de familie?

Leuk he die donsvacht? Onze paarden krijgen het ook nu, ze worden van die lieve teddyberen!

Elise, voor de begrippen hier heb ik natuurlijk een veels te duur koord gekocht, maar het werkt inspirerend zeg! En toch nog n keer super bedankt voor je inspirerende vakmanschap! Ook ben ik dus erg druk met 4 paarden gedaan zien te krijgen wat ik jou heb zien doen. Ik moet erg lachen om mezelf en het lukt natuurlijk soms van geen meter, maar we hebben erg veel lol!

Martine laat me even weten wanneer je weer terugvliegt en ben je vrijdag thuis? Ik kom een cliente ophalen van het vliegveld we vertrekken zaterdag met een bescheiden groep de woestijn in. En Abderrahim geeft me een doos mee voor jou en Mohamed.
Wat heb je een mooi paardje!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 10:03

Ragdollcat: dank je :) mijn monstertje.. Jij nog steeds op zoek las ik?

Marielle: hmm bij ons was het gewoon dat de rekening weer naar het verkeerde adres was verstuurt en we die dus niet konden betalen :+ heel handig, je zegt dat je de rekening wilt ontvangen op het adres waar het internet wordt geleverd, maar daar wordt dan gelijk heel moeilijk over gedaan.. Jee zeg die pijn klinkt wel heel erg heftig! Als het blijft aanhouden moet je niet even langs de dokter dan? Hopelijk gaat het vandaag al wat beter.. Lekker zo'n donsvachtje he! Zelfs hier worden ze al een stuk fluffier, overdags is het nog wel tegen de 30 graden aan, maar 's nachts is het flink afgekoeld. Dus ze zitten gelijk lekker in hun vachtje }:0 oh en over hoofdstellen, ik dacht dus dat Flavio ook een cobmaat was, had hier een hoofdstel maat cob voor hem gevonden dat hem paste, maar toen ik in NL een mooi hoofdstel had meegenomen bleek dat te klein... Heb ook een portugees hoofdstel voor hem, dat is ook een full.. die past wel, maar wel op het laatste gaatje..

Margot, lekkere boswandeling gemaakt :)

Wenda: ik vlieg dinsdag terug, ben vrijdag dus gewoon thuis! Gezellig, gaan we wel even iets langer koffie drinken dan he!? Kom je alleen of met De Broer? Jouw beestjes dus ook al in hun teddyberenvacht.. Ik vind het ook zo lekker, wel gek hoor want het is nog 30 graden overdag ;) enne, doos??

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:32

Bully, fijn dat de reis goed is gegaan.

Wenda, vandaar dat je 'uit de lucht' was. Wel fijn dat je zo'n support had mbt
omars hoef. Hoop dat de rit vandaag goed gaat.
Kan me wel voorstellen dat jij ook graag een hypodrama daar in de buurt zou hebben.
Ik denk dat ik mijn arm heb overbelast mss combi van werk, veel achter lappie thuis en dan ook nog Pablo erbij..
Die is nog al druk met zijn koppie met hoofdstel in doen. Dus mss verrekt ofzo..
Binnen de familie is er verdriet maar ook berusting.. t is zo dubbel.
Iedereen mist haar erg maar je weet ook dat t beter is voor haar..
Leuk dat bij jullie paarden ook donsvachtjes komen :+:

Martine, echt irri dat die rekening dus op t verkeerde adres aan kwam :roll:
Ik wil als t niet ophoudt dinsdag even langs de ha.
Morgen moet ik op cursus voor mijn werk.

Ik ga naar stal. Jan gaat buitenrijden op Flan. Ik neem de hond mee.. en Pablo heeft vrij dus mag de wei op. HOop dat er nog een plekje vrij is.

Fijne dag!

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:15

Martine heh? Dinsdag vrijdag, waar ben je nu dan? Vrijdag moet ik jou wel op Djerba terug hebben hoor, ik kom met het jongste broertje dit keer -als het goed is.
och och Tunesie. Voordat wij de bank zover hadden dat die begrepen wat ik wilde, koste ons ook anderhalve week! Ongelofelijk!
Ik wil een internetrekening!

Marielle het hoefprobleem is een combi van flares, te lange steunsels en bijkomend rotstraal. Een intensieve verzorging en aandacht en verdieping in de lectuur doet gelukkig wonderen. De rit ging aardig maar alles heeft nog steeds mijn volle bezorgdheid. Nu aan goede vijl zien te komen. haha
Op internet kun je misschien wel goede oefeningen vinden?
Wat voor cursus ga je doen? En n plekje vrij? Op de wei?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 14:10

Kelly_Taco schreef:
Ach ja anouk maar wat is lukken?

De dag dat ik Adorno heel normaal een halstertje om kon doen over de boxdeur heen was ik zo blij als een klein kind in een snoepwinkel! Dat maakte me echt gelukkig.
Dat zijn normaal de dingen waar je helemaal niet bij stilstaat, wat zo normaal is voor eenieder.

Inmiddels zijn we dat tijdperk alweer een tijdje voorbij en kunnen we zelfs al vlekkeloos hoofdstel in en zadel op doen en zelfs het longeren gaat nu buiten gewoon goed.
Maar toch maakt het me dan iedere keer weer zo gelukkig als ik hem los en ontspannen zie lopen met een zadeltje op zijn rug.

Dan weet je toch meteen waar je het voor doet :+:

Oww volgens mij dwaal ik lichtelijk af O:)

Nou idd, heb je helemaal gelijk in.
Als je elke dag zo vrij met je paard kan omgaan, sta je er bijna niet meer bij stil hoe gewoon dit is geworden, en hoe ongewoon dit kan zijn bij andere paarden of is geweest bij je paard.
Met veel geduld, liefde en vertrouwen kan je ontzettend veel bereiken, blijkt maar weer.

cloris schreef:
Anouk dan moet ik even kijken of ik dat kan combineren, waar precies wonen jullie? (mag ook via PB hoor)
Of dat op zo'n korte termijn lukt durf ik niet toe te zeggen maar ik ga mijn best doen ;)

Mocht je het gezellig vinden; geef mij dan ook even een seintje! Dan ga ik ook mee als ik kan!

Ragdollcat -> Dat je een paard zoekt waar je direct een klik mee voelt is helemaal niet verkeerd.
Jouw doel is voornamelijk om te genieten met en van je paard, recreatief rijden.
Dan kijk je toch naar andere punten dan wanneer je echt wedstrijdgericht rijdt.
Ik denk alleen dat je niet bij elk minpuntje aan een paard het paard aan de kant hoeft te schuiven.
Misschien als je in je omgeving gaat informeren en vertelt dat je een heel leuk paard hebt gezien en wat het mankeert, dat ze je heel goed advies kunnen geven om dat weer goed te krijgen.
Dat paard wat je beschreef met die rare hoeven had ik ook laten staan, maar ik geloof wel dat je zelf ook wel goed kunt zien wat wel en wat niet kan.
En als je twijfelt zou je altijd nog röntgenfoto's kunnen overwegen.

Persoonlijk vind ik het heel belangrijk dat je meteen een klik voelt met het paard.
Bij Rintske had ik dat al vanaf de hoofdfoto die ik van haar zag.
Ik had direct zoiets van; DIT IS HAAR/HEM!!! terwijl ik al heel wat foto's voorbij had zien gaan.
Ik ben nog elke dag ontzettend blij met haar!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 14:47

Bullymonster schreef:
Bij van Iwaarden ja. De roddels hier in de buurt, zijn niet positief (woon op hetzelfde dorp), maar een vriendin van een lesklant rijdt het paard en er is niks mis mee. Hij is gaaf, alleen weten ze daar gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan helaas.

Ze weten inderdaad niet echt goed hoe ze paarden daar het beste kunnen voorbrengen of hoe ze er mee om moeten gaan.
Volgens mij hebben wij (Mies, Iloon, Sanne?) die zwarte toen op een open dag gezien, echt al ruim een jaar terug.
Hij ging behoorlijk uit zijn plaat toen, maar machtig beest om te zien.

Waarsch zakken ze behoorlijk in prijs, de reden dat ik Furia daar zo voordelig vandaan heb kunnen halen is omdat hij ook al een half jaar te koop stond.. Als je op zoek bent zou ik zeker even kijken!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:01

kom ook weer eens even zwaaien hier, sorry, kom hier echt veel te weinig, maar ik red 't gewoon niet om het goed bij te houden...

we zitten nu lekker een paar daagjes in Belgie, even ertussen uit, is ook super weertje, dus even genieten!

vanmorgen heerlijk in 't zonnetje gereden, super hoor!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:15

Wenda, fijn dat t alles wonderen doet +:)+
Fijn dat de rit aardig goed ging. Jammer dat ik t niet eerder wist v.d. vijl, had ik er 1 kunnen opsturen.
Voorlopig kom ik denk ik niet bij een paardenzaak.
Heb morgen een training debiteurenbeheer :) Ja er was nog een plekje op de wei vrij gelukkig.

Saida, hoe is t met Rints?

Nouvel leuke pica's.

Vanmiddag met Jan en Flan en Lem lekker gewandeld. Pablo is op de wei met t paardje van stalgenootje achtergebleven.
Flan vond t wel weer leuk om mee op pad te gaan. Toen we bij huis langskwamen heb ik Lem hier achtergelaten.
Leek me te warm om hem nog een tijd in de auto achter te laten. Hij baalde wel :(:) Spuwde zijn koekje boos uit haha..
Terug op stal hebben we Flan afgezadeld en weer naar de wei gebracht en even snel wat gedronken.
T paardje van stalgenootje kwam al naar t hek dus ik had verwacht dat Pablo ook wel zou komen maar die bleef lekker staan grazen.
Dus die hebben we even laten staan tot de andere op stal stond. Daarna meneer ook opgehaald en op stal gezet.
Denk dat ik hem vanaaf nog even los doe.. is wel lekker 2x eruit. Ben iig wel blij dat hij makkelijk met anderen kan :)