Jellie: hoe oud is Pablo dan?
Ga nu richting stal, les hebben met Aliso en dan de reis maken. Stiekem is het heel spannend, mijn eerste reisje met Aliso. Ach daar aangekomen krijgt hij 4 eigen merries, dus is hij vast dolgelukkig.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Dank jullie wel bokkers, dat geeft mij weer vertrouwen dat ik gewoon moet durven te doen, zelfs die wat ik wel leuk vind en de anderen niet omdat ie niet helemaal gezond uitziet, dat soort dingen.
Allereerst is een barok paard het allermooiste wat er is, vind ik zelf, op de 2e plaats een arabier en een draver.
maar goed erg ontopic natuurlijk.
Natuurlijk probeer ik wel een papierloze anda en of cruzado te vinden die ik op het eerste gezicht leuk vind.
Maar geloof me, ik kan hier niet zomaar alles openbaar maken, ben ook een paar keer bijna bedonderd, zelfs met een cruzado van 5000 euro, en een kennis van mij had een duur paard gekocht, voor 9000 had ze een dressuurpaard, en alleen maar ellende gehad, en van dit alles ben ik zeer geschrokken echt waar.
.
jus schreef:Citaat:Half arab, half pre. Hij was rond de 1.50 en mocht weg voor een spotprijs
Met die maat en afstamming wat je dus eigenlijk niet zeker weet want een hispano/arabe heeft een stamboek , staan ze hier allemaal voor een prikkie , word zeer weinig verkocht.
Citaat:In Nederland niet. Bij Frío heb ik geen papieren, heb ook sterk het idee dat men het allemaal te omslachtig vond (1e Nederlandse eigenaar), maar ik kan alleen maar bevestigen dat het gewoon een wereld paard is.
En Ilona zal dat ook wel volmondig over Chico zeggen.
Jellie schreef:Martine fijn dat je er weer bent. Mis Bedouin hier ook al een aantal dagen.
Zou zij t zelfde probleem hebben? Leuke foto van Flaaf
Heb vannacht zoveel pijn gehad. Heb al een paar dagen last van mijn nek, schouderblad en trekt door mijn arm in. Kon wel gillen vannachtKreeg uiteindelijk t idee om een kussen onder mijn schouderblad te leggen en toen trok het wat weg.
Ga dus niet te veel achter laptop zitten. Jan mocht ook rijden vandaag.. denk dat t niet had gegaan. Dus ik neem ff paar dagen pas op de plaats
...
Vanmorgen ben ik met Jan en een din naar t Alexandrium geweest. Mediamarkt onveilig gemaakt. Als bejaarden een broodje op een bankje gegetenWas leuk! Daarna naar de hypodrama gegaan. Heb een roze rosborstel en een hoefvijl gekocht voor de Fant. Verder vond ik niet veel mooie aanbiedingen.. al blijft t leuk om er rond te kijken.
...
Flan daarna weer in haar kudde gezet. Ze krijgt al een prachtig donsvachtje
Kelly_Taco schreef:Ach ja anouk maar wat is lukken?
De dag dat ik Adorno heel normaal een halstertje om kon doen over de boxdeur heen was ik zo blij als een klein kind in een snoepwinkel! Dat maakte me echt gelukkig.
Dat zijn normaal de dingen waar je helemaal niet bij stilstaat, wat zo normaal is voor eenieder.
Inmiddels zijn we dat tijdperk alweer een tijdje voorbij en kunnen we zelfs al vlekkeloos hoofdstel in en zadel op doen en zelfs het longeren gaat nu buiten gewoon goed.
Maar toch maakt het me dan iedere keer weer zo gelukkig als ik hem los en ontspannen zie lopen met een zadeltje op zijn rug.
Dan weet je toch meteen waar je het voor doet
Oww volgens mij dwaal ik lichtelijk af
cloris schreef:Anouk dan moet ik even kijken of ik dat kan combineren, waar precies wonen jullie? (mag ook via PB hoor)
Of dat op zo'n korte termijn lukt durf ik niet toe te zeggen maar ik ga mijn best doen
Bullymonster schreef:Bij van Iwaarden ja. De roddels hier in de buurt, zijn niet positief (woon op hetzelfde dorp), maar een vriendin van een lesklant rijdt het paard en er is niks mis mee. Hij is gaaf, alleen weten ze daar gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan helaas.