Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ryanne_ schreef:DOE JE LANGE TUIGEL!!!! WAT LEUK!!!! ikke ook
Nouvel schreef:![]()
nog weer even meeleesmodus verder, jullie gaan echt veeeel te snel voor de werkende mens met paarden...
maar dat is leuk, ik deed het eerder met Irma uit mijn profiel tot dat roos er op ging rijden toen kon het niet meer, en nu tja af en toe doe ik het met magic, en wil het binnen kort wel met de hengstjes gaan doen maar dan doe ik dan in de vakantie, die moeten het nog leren

dus we gingen eens rondneuzen.

). Naja, iig welkom allemaal.
.. Maar wie weet.. Weet je ook wat voor pillen? Leuk hoor, ben ook nooit zo van de jurkjes of rokjes, maar sommige zijn best leuk. Laten je figuur goed uitkomen! 
. (gaat allemaal via de vereneging de Loya ruiters die daar gevestigd is. Die blijft daar voorlopig, we blijven er ook lid van, maar ze gaan geen wedstrijden meer regelen, dus daarom is dat de laatste keer)
.

hahaha
!
lekker dikkertje
En hij blijft super!
maar ja daarna lekker weekend! vanavond feestje

je hebt hem vast gehersenspoeld want hij heeft dr nog plezier in ook! Kan echttt niet meer hoor
Ik kan me goed inhouden als de prijzen hoog zijn, maar anders zou ik makkelijk die 2e jurk ook gekocht hebben
Ik ben blij dat het nu wat mode is, jurkjes en rokjes heerlijk!!! Heb dr altijd al veel maar nu zie je dr nog meer in de winkel!!!
) Ben benieuwd naar het zadel, aan het eind van de middag ga ik het ophalen en morgen komt de zadelmaker al kijken of het goed ligt. Het leek me verstandiger om eerst te laten kijken of alles goed past voor ik ermee ga rijden
Welkom hier!

Normaal ben ik nog gemener tegen hem en daarom kan hij niet anders dan dit leuk vinden, dit is namelijk een eitje bij wat hij anders moet doorstaan 
ik wil ook vakantie, hoewel ik ben sinds dinsdag niet meer naar school geweest, is eigenlijk ook een soort vakantie toch

Meer een soort begrip hier in huis.
Heerlijk, want dat betekend weekend!
Ik ben lekker door mama-lief gebracht naar stage, en word om 17.00 uur opgehaald en gebracht naar DH-centraal. Wat een luxe he!
Dan in de trein naar vriendlief toe. Vriendlief gaat vandaag alle spullen brengen naar het nieuwe huis.. Ze hebben een nieuwbouw huis gekocht, een 2 onder 1 kap. En als het goed is gaan we dit weekend voor het eerst daar slapen, wel leuk dus! 

? En wat betreft je vakantie, ik zou het gewoon doen hoor! Egypte lijkt me een mooi land! 

Heerlijk van die grote maat shetten, en dan helemaal die mooi gebouwde zoals Fifty! Hij doet het knap hoor aan de lange teugel! En je bent nu natuurlijk wel een grote dierenbeul
Zo groot en op een shetje zitten, dat kan echt niet hoor! Zelf die 5 min zijn schadelijk
hahaa. Ik zou ze idd maar niet verder op bokt plaatsen
En jij hebt geen klagen zeg, wat school betreft
Geniet er maar van, want als je straks gaat werken is het allemaal afgelopen
.
. Ik moet ook hoog nodig weer wat nieuws
Ik denk dat ik van t weekend ook even de winkels in duik
Maarja, het betekend wel centjes! 
. En nu weer een nieuwe erbij. Dat mutsje!
Hij ziet er echt lovely uit!
En hij is zo lief
En dat die zolaat pas komt want dan is de mijne al weg
:(