[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ryanne_

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:03

DOE JE LANGE TUIGEL!!!! WAT LEUK!!!! ikke ook Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:05

Aline: Zijn restje wintervacht die er nog opzit wordt bruin, de rest is weer mooi zwart Tong uitsteken
En de teugel is lang genoeg hoor, hij ligt daar opgerold op zijn rug, kijk maar:

Afbeelding

Ryanne: Ja, de vriend van Aline, Robert heeft me verslaafd gemaakt Knipoog

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:06

Ryanne_ schreef:
DOE JE LANGE TUIGEL!!!! WAT LEUK!!!! ikke ook Haha!

Hihi, dat klinkt gevaarlijk, lange tuigel! Maarre, ja er zijn er hier meer die 'het' doen hoor! Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:12

Haha!

nog weer even meeleesmodus verder, jullie gaan echt veeeel te snel voor de werkende mens met paarden... Cool

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:35

Nouvel schreef:
Haha!

nog weer even meeleesmodus verder, jullie gaan echt veeeel te snel voor de werkende mens met paarden... Cool

haha daar ben ik het helemaal mee eens!

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:51

ow grapje teugel Haha! maar dat is leuk, ik deed het eerder met Irma uit mijn profiel tot dat roos er op ging rijden toen kon het niet meer, en nu tja af en toe doe ik het met magic, en wil het binnen kort wel met de hengstjes gaan doen maar dan doe ik dan in de vakantie, die moeten het nog leren Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:41

Ik ga poging doen tot een aantal foto's plaatsen!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BRGC8XST.jpg
Dit tuig is gemaakt door de eigenaar zelf voor een show!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTE4NVTW.jpg
Ik met mijn lievelingspaard die ik aan het beleren ben voor de kar.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VTRMZFEU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4W4OFAOI.jpg
De kerstrit!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HGGVVS7Q.jpg
Met mijn lievelings fries aan het springen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZTWDPE8H.jpg
Ik met mijn lieveling!

Genoeg foto's ?
haha oordeel zelf maar wat je ervan vindt

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:05

Mieske: welkom!

Sanne: wat een gaaf paard zeg! Jeetje jij zal vast wel uitkijken naar zondag of niet?
Oehh ook leuke foto’s van fifty!

Mossel wat sneu zeg L

Fanny; gefeliciteerd zeg!!! Prachtige lijst met punten. Wat voor een camera heb je?

Esmee: mijn vader krijgt bepaalde pilletjes om rustig te blijven. Hij is erg claustrofobisch, niet helemaal hetzelfde natuurlijk maar van vliegen/in een vliegtuig zitten wordt hij niet bepaald blij.
De huisarts heeft hem toen een recept van rustgevende pillen voorgeschreven. Hij wordt compleet stoned maar de hele reis verloopt verder wel altijd vlekkeloos!

ik heb vandaag zó'n leuk jurkje gekocht!
ik draag noooooit jurkjes, en als ik het doe zijn ze altijd van die waar je gewoon je figuur wel in kunt zien.
Vandaag ging ik eens met mama de noa noa winkel in (zit er nog niet zo lang).
Ik ben echt verliefd op hoe zij het ingericht hebben Haha! dus we gingen eens rondneuzen.
En toen na lang twijfelen toch voor eentje gegaan, er was nog een leuke maar soms moet je je in weten te houden Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:54

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:59

Ik zie allemaal nieuwe mensen, heb ik hier zo veel gemist door die rot internet (die er over 2 daagjes eindelijk is! Haha!). Naja, iig welkom allemaal.

@ Zoe-iris: Oh, misschien wel handig voor mij. Maar, vorige keer had ik ook rustgevende pillen van mijn huisarts, en die hielpen dus totaal niet, toen had ik maar een halve morfine pil op, haha, en zelfs dat hielp niet. Dat sloeg pas aan toen ik 2 uur later uit het vliegtuig in de bus op weg naar Barcelona was Nagelbijten / Gniffelen.. Maar wie weet.. Weet je ook wat voor pillen? Leuk hoor, ben ook nooit zo van de jurkjes of rokjes, maar sommige zijn best leuk. Laten je figuur goed uitkomen! Lachen

Nou, ik heb net weer les met vuurtje gehad. Hij heeft weer een paar keer rondgevlogen, maar na wat goede tips van David ging het beter. Ik heb 22 Juni al mijn eerste officiele wedstrijd, terwijl ik er niet eens klaar voor ben! Maar, het is de laatste van de mijn manege, dus de laatste echt met z'n alle, en die gezelligheid enzo, dus ik doe het gewoon voor de leukigheid. Om het een keer mee te maken, en dan gelijk een afscheid, omdat ze gaan stoppen met de wedstrijden. Moet wel, omdat de Holland stopt.. Als jullie me nog kunnen volgen Nagelbijten / Gniffelen. (gaat allemaal via de vereneging de Loya ruiters die daar gevestigd is. Die blijft daar voorlopig, we blijven er ook lid van, maar ze gaan geen wedstrijden meer regelen, dus daarom is dat de laatste keer)

Oke, foei. Dat was mijn laatste ego berichtje. Nu ga ik weer wachten tot mijn internet en ben ik weer helemaal bij Lachen.

En @ Sanne: Oh, Fifty blijft echt een heerlijk beestje!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:43

haha mag best hoor, esss af en toe een ego berichtje Knipoog
mijn vader krijgt oxazemap. je moet het idd wel iets van tevoren innemen maar dan werkt het ook wel flnk hoor Haha! hahaha
Altijd fijn als je een probleem binnen de les op kunt lossen, of iig vooruitgang boekt Knipoog!

sanne; leeeeuke foto's fifty is echt geweldig Haha! lekker dikkertje Knipoog

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:08

haha esss, heb je dalijk een paar weken om weer helemaal up to date te zijn. tis in dit topic alleen al vaak niet te volgen. Wat vliegen betreft: opstijgen vind ik het mooiste, wat een kracht, wat een vermogen komt daarbij vrij wow. Ben eens in R'dam smorgens vroeg opgestegen, vanwege geluidsoverlast moest ie zo snel mogelijk hoog zitten. Nou dat was te merken: het leek net alsof ie steil omhoog ging en dan ook nog een draai maken ondertussen.
Welkom Ryanne, wat een prachtbeest die zwarte.
En Sanne al wat gehoord van je nieuwe "job"?
Ook nog een paar mooie puppy-foto's gezien, vind ik altijd zo gaaf die dikke pootjes

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 07:27

EL4a1990: wat een leuke foto's!!
zasread : leuk hea op zon kleine hummel Haha! En hij blijft super!

ik moet vandaag weer naar school Verdrietig maar ja daarna lekker weekend! vanavond feestje Haha!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:05

ik ga vandaag ff goeie foto's proberen te maken van het springen Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:32

sanne: Misschien, ik weet wel zeker dat jullie Z gaan worden!! Op de stand en rij fotos doet fifty al goed zn best om z waardig voor te komen Knipoog
Moest je dat arme beestje nou weer afbeulen door erop te gaan zitten Tong uitsteken je hebt hem vast gehersenspoeld want hij heeft dr nog plezier in ook! Kan echttt niet meer hoor Vork
* zit dat drafje niet ontzettend wiebelig???*

elvira: Leuke foto's! Die kerstrit moet er wel heel leuk uitgezien hebben!

iris: Hahaha dan heb je meer zelfbeheersing dan ik Knipoog Ik kan me goed inhouden als de prijzen hoog zijn, maar anders zou ik makkelijk die 2e jurk ook gekocht hebben Knipoog Ik ben blij dat het nu wat mode is, jurkjes en rokjes heerlijk!!! Heb dr altijd al veel maar nu zie je dr nog meer in de winkel!!!

esmee: Ik zou niet zo snel allerlei pillen gaan pakken, het beste is dan nog een gewone paracetamol!
Spannend, je eerste wedstrijd!

Nog een of 2 dagen werk en dan is mn project af en heb ik vakantie!!!!!! Vandaag even nog hard aan het werk (in tegenstelling tot gister Bloos ) Ben benieuwd naar het zadel, aan het eind van de middag ga ik het ophalen en morgen komt de zadelmaker al kijken of het goed ligt. Het leek me verstandiger om eerst te laten kijken of alles goed past voor ik ermee ga rijden Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:46

Patricia -> 4 jaar al weer!
Je bent nu dus rustig aan bezig om hem kennis te laten maken met van alles?

Sanne -> Wat een superkans heb jij in je schoot geworpen gekregen!!! Wow!
Ik hoop voor je dat het wat wordt!
Op die foto's van MP ziet het er iig al veelbelovend uit!
Haha! Fifty is gewoon een inieminie-friesje!
En jij maar volhouden dat je op spanjaarden valt! Haha!
Ik begrijp alleen niet wat je moet koken voor een broodje mozzarella/tomaat/pesto? Tong uitsteken
Vergeet de pijnboompitjes niet! Vingers aflikken

Michelle90 -> Hij is gaaf hè dat dekje! *LOL*
Ik was er meteen weg van en heb 'm dan ook meteen in bestelling laten zetten!
Jammer genoeg moet ik tot augustus wachten tot ie wordt uitgebracht....... Scheve mond

Ilona -> En? Wat hadden ze te vertellen over die witte?

Suzanne -> Wat een lieve moppies die kittens!
Als ik dat zo zie dan heb ik altijd moeite om er niet eentje mee te nemen, hahaha!
Ze zijn al lekker ondernemend zo te zien. Clown

Mariska -> Doei! Welkom hier!
Wat een toestand om Brutus zeg!
Gelukkig is hij nu weer thuis.

Margot -> Ik kan me voorstellen dat jullie de vorige hond hebben laten inslapen.
Zo'n leven is niets voor zo'n beestje...... Verdrietig
Wat een poepie is Sara!

Fanny -> Jippie! Je camera binnen!
Heb je al 'geoefend'?
En wauw! Wat een supergoede cijfers heb je gehaald! Wow!

Esmée -> Leuk dat David je nog les kan blijven geven!
Ik zou toch meegaan naar Egypte als ik jou was.
Je kan zoals gezegd eventueel ook een kalmeringsmiddel vragen bij de dokter, maar dan moet je die dus wel ruim van tevoren innemen, hè! Tong uitsteken

Elvira -> Bij mijn zoektocht naar een eigen fries ben ik al eens op jullie site geweest.
Ziet er prima uit, zo'n bosrit lijkt me ook wel eens wat!
Jouw lieveling is ook een leukerd!

Hier nog een fotootje van mijn neefje met zijn koeiemutsje op, hij is hier precies 1 dag oud.
De hand erbij is de mijne, moet je eens zien hoe klein zijn handje is!!!
Afbeelding

Ik had gisteren even een off-day met Rintske.
Ik had overdag de oppas gehad op 5 kids waarvan 1-tje zijn arm op 2 plaatsen heeft gebroken afgelopen maandag.
Hij hoefde niet naar school dus kwam de zorg een dagje voor mij.
Gelukkig is hij erg makkelijk, maar het is toch een extra zorg die je er even bij krijgt.
Ik was ook vrij laat bij Rintske gisteravond omdat ik natuurlijk eerst bij mijn neefje wilde kijken, dus hebben Rintske en ik alleen lekker gekroeld.
Ze vond het heerlijk dat gekriebel en gekrabbel.
Ze ging er helemaal voor staan. Lovers
Hopelijk krijg ik vanavond de andere foto's van de shoot!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:13

Mag ik me hier ook even aanmelden?

Wat een lief beebje trouwens!*smelt*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:14

Frank: Ja, ze hebben me weer gebeld om de zelfde dingen als de vorige keren te vragen en met de mededeling dat ik volgende week gebeld werd voor een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Dat hoor ik dinsdag dus. Duurt allemaal errug lang!
Hoe gaat het met Desperado en jou? Heb je al een nieuwe longeersingel?

Michelle: Slechte verzorger ben ik hè Whoosh! Normaal ben ik nog gemener tegen hem en daarom kan hij niet anders dan dit leuk vinden, dit is namelijk een eitje bij wat hij anders moet doorstaan Nagelbijten / Gniffelen
Ja, de draf zit heel wiebelig, daarom lig ik ook helemaal slap, en dan zit het nog wiebeliger, echt zo grappig. ROFL
Wat heerlijk dat het project bijna af is Lachen ik wil ook vakantie, hoewel ik ben sinds dinsdag niet meer naar school geweest, is eigenlijk ook een soort vakantie toch Schijnheilig

Saida: Dat zie je verkeerd, Fifty is net een inieminie Andalusier-hengst! Knipoog
Valt niet zoveel aan te koken, maar ookal ga ik bakken, dat zeg ik nog steeds dat ik ga koken Tong uitsteken Meer een soort begrip hier in huis.
T was overigens errug lekker Vingers aflikken
Je neefje is zo schattig!! Lovers

Vanmiddag ga ik paardrijden bij Karin op Boykin, die had gisteren een dagje vrij, dus die mag nu weer flink aan de slag. Oja er komt zo ook nog en Otje topic Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:59

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:11

Zo vandaag alweer vrijdag! Haha! Heerlijk, want dat betekend weekend! Cool Ik ben lekker door mama-lief gebracht naar stage, en word om 17.00 uur opgehaald en gebracht naar DH-centraal. Wat een luxe he! Pling Dan in de trein naar vriendlief toe. Vriendlief gaat vandaag alle spullen brengen naar het nieuwe huis.. Ze hebben een nieuwbouw huis gekocht, een 2 onder 1 kap. En als het goed is gaan we dit weekend voor het eerst daar slapen, wel leuk dus! Ja

Gister wou ik lekker serieus aan de slag gaan met amanda. Helaas is het er niet van gekomen..... Ze stond namelijk op een lijst om ingeënt te worden. Haar eigenaresse is alleen op vakantie, en die heeft het paspoort nog thuis liggen. Ik kwam er woensdagavond achter wie de DA had geregeld, en wou haar nog even vragen wanneer de enting zou zijn. Alleen toen was het gister dus al gebeurd... Ik heb ook maar niet gereden, voor het geval ze dan zou gaan zweten. Dus ze mocht lekker los spelen met Utixo. Knipoog

Es; Goed man dat je les kan blijven nemen! En je eerste wedstrijd komt er aan lees ik! Echt super tof! Wanneer komen er weer foto's van vuurtje Knipoog ? En wat betreft je vakantie, ik zou het gewoon doen hoor! Egypte lijkt me een mooi land! Ja

Elvira: Wat een boel leuke paarden! De foto's van de kerstrit vind ik wel gaaf hoor! Pling

Sanne: Wauw, Fifty is stoer hoor zo!! Cool Heerlijk van die grote maat shetten, en dan helemaal die mooi gebouwde zoals Fifty! Hij doet het knap hoor aan de lange teugel! En je bent nu natuurlijk wel een grote dierenbeul ROFL Zo groot en op een shetje zitten, dat kan echt niet hoor! Zelf die 5 min zijn schadelijk Huilen van het lachen hahaa. Ik zou ze idd maar niet verder op bokt plaatsen Clown En jij hebt geen klagen zeg, wat school betreft Tong uitsteken Geniet er maar van, want als je straks gaat werken is het allemaal afgelopen Clown Tong uitsteken .

Zoe_Iris: Leuk he shoppen Haha! . Ik moet ook hoog nodig weer wat nieuws Clown Ik denk dat ik van t weekend ook even de winkels in duik Tong uitsteken

Mies: Heerlijk man, bijna vakantie! Ik zal deze zomer grotendeels moeten doorbikkelen Verdrietig Maarja, het betekend wel centjes! Haha!

Saida: Jij bent wel druk met het oppassen. Al die kleine dreumels om je heen Haha! . En nu weer een nieuwe erbij. Dat mutsje! Lovers Hij ziet er echt lovely uit!

Vanity; Natuurlijk mag dat, klets gezellig mee en stel je even voor Haha!

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe regels op HAW? Ik vind het echt nergens meer om gaan. Je mag alleen nog maar commentaar geven, en als je alleen een compliment wil geven kan het niet... Ik vind het wel jammer eigenlijk!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:20

ik vind het goed dat ze enige aanpassing op haw hebben gemaakt, maar het mocht wel iets minder. oke aan alleen one liners heb je inderdaad niks, maar enig onderbouw compliment moet toch kunnen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:20

Sanne, leuke fotos!
Es, vervelend, gelukkig krijg jenog wel les van hem.
Saida, jaa, ze zijn heerlijk ondernemend, echt leuk. Zijn al aan het oefenen met blazen naar elkaar, ziet er neit uit haha. En lekker spelen natuurlijk. Leuke fotos van de kleine hummel!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:31

Ik vind Fifty ook een erg mooi gebouwde shet, alles is in verhouding Lachen En hij is zo lief Lovers

Voor niks zorgen gemaakt om de enting dus. Haha, zulke acties heb ik ook weleens.

Ik vind dat ze het ook veel te streng maken op HAW, je kan niet eens meer leuk foto's plaatsen, je moet een mega info verhaal houden vooraf en complimenten geven mag ook niet meer inderdaad. Belachelijk!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 11:36

bah, zag in het onderschrift van iemand een link naar een filmpje staan, over dierenleed...dus ik denk eenstop dierenleed filmpje...na 2 sec heb ik het maar uitgezet en ik kook nu van binnen!! die mensen zou je toch gewoon in een donkere diepe put smijten en dr nooit meer uit halen, of erger nog zelfs.....
*ik weet dat er veel dierenleed is, normaal kan ik enigzins nog wel tegen filmpjes, maar dit was te vreselijk voor woorden*!
(moest het even kwijt)

saida alleen een keer lekker kroelen is toch ook fijn! die dagen moet je er ook tussen hebben!
Kinderen en gebroken ledematen is geen combinatie, eigenlijk moeten ze dan rustig blijven en niet teveel doen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 06-06-08 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 11:41

Saida : Ja hij is echt onwijs cool:P
Het is alleen jammer dat die niet op mijn paard past Tong uitsteken En dat die zolaat pas komt want dan is de mijne al weg Boos!:(

Maar hijs echt zooo stoer:P