kimmie261 schreef:dinkey als het OP het bot zit zal het wel een schievel zijn....
dat is niet erg...
toen maestro zijn peesblessure had was het de eerste dagen ook vreselijk dik,maar binnen een week ws er eigenlijk niet veel meer te zien...
ik moet zeggen,ik had toen bijna de afspraak op de kliniek af gezegd,omdat het er al zo netjes uitzag...
op de kliniek,zijn er buigproeven gedaan,toen liep hij best redelijk,minder slecht als dat ik dacht...
met scannen was niets te zien,we hebben hem toen toch laten opereren,en er zat een ondiepe scheur van 8 cm in zijn pees...
je kan je voorstellen,dat als ik dat niet had gedaan,en na een week of 2 a 3 weer was gaan rijden,dat dit echt totaal anders was afgelopen..
Jeetje gelukkig heb je hem wel laten opereren!
Ik snap bij Suev gezegd eerlijk waar niet waar dat vocht vandaan komt. De dag dat ik denk dat het gebeurd is zag je helemaal niets aan het been. Pas 3 dagen laten
Door dat vocht was het zo pijnlijk en liep hij kreupel. Die bult kan een schievel zijn maar waarom liep hij dan onregelmatig? Of het is een stukje van het griffelbeentje die liggen naast het pijpbeen. Na ja, dit deed ik dus de hele nacht door, vandaar mn afspraak