Gefeliciteerd TessJazz met je nieuwe aanwinst, knap dier, en welkom!
Gisteren weer les gehad, wat sluipen kleine dingen er toch weer snel in he. Dacht lekker bezig te zijn maar vergat totaal zijn achterhand daarbij de activeren. Dus weer even een paar stappen terug, ontspanning, lengtebuiging en rechtrichten. Morgen weer les, benieuwd hoe het dan gaat
Dankjewel allemaal voor de fijne complimentjes Ik ga in het voorjaar wel nog eens foto's plaatsen als hij terug in zomervachtje staat en geen moddervarken meer is
Haha niets zo fijn als ene nieuw paard kopen en dan nieuwe bijpassende spullen hé TessJazz
Ik ben alleen maar even gaan buurten vandaag. Links de alpha-merrie van de kudde, rechts de oudste dame (jaar of 18). En in het midden? Mijn Spaanse vriendje Verder naar achteren de andere twee dames.
PreHungaro
Geplaatst: 12-02-17 17:49
Wat een heerlijke plaatjes van de sneeuw. Hier was alles vanmorgen al weg. Dekensenzo: gave deken, ik ben niet zo van de felle kleurtjes anders had ik het welk geweten
Donderdag avond heeft mijn vriend een ongeluk gehad met zijn quad en in diezelfde nacht is er brand geweest bij ons op de wei. Met de paarden alles in orde alleen materiële schade. Maar je merkt wel dat je daardoor even helemaal in de war bent. Heb het dus alleen bij knuffelen gehouden de afgelopen dagen, morgen maar weer eens rustig aan beginnen.
Dorien66
Geplaatst: 12-02-17 17:50
Oh wat afschuwelijk! Brand... vind ik zo eng... Gelukkig alleen maar materiële schade, maar brrrr, wat een schrik!
Ik had net een nieuwe voorraad hooi gehaald, vandaar de flinke vlammen. De quad waarmee mijn vriend een ongeluk heeft gehad had ik op de wei gezet ivm diefstal. Helaas weet ik niet of het is aangestoken of dat de quad vanzelf in brand in gevlogen, daar komen we helaas nooit achter.
Had al iets voorbij zien komen over de brand op fb.. Heftig! Gelukkig alleen materiële schade. Net het topic van Little_Gift gelezen... ook heftig.. Sterkte!!
Jiildou23
Geplaatst: 13-02-17 22:24
Hoi. Ik en Garito zeggen ook graag even hoi. Garito is sinds augustus bij ons thuis. Hij komt van de Spaanse Staatsstoeterij Hierro del Bocado waar hij is opgeleid als linksvoorpaard in het 4span en onder het zadel. 5 jaar geleden kwam zijn vierspan naar Nederland. Garito verhuisde 2 jaar daarna naar Duitsland waar wij hem deze zomer vandaan hebben gehaald naar Drenthe. Het was de bedoeling dat Meneer voor de kar zou lopen in het enkelspan met mijn vader, maar dat ging helaas met heel veel protest dus stapte ik na 3 jaar niet rijden weer in het zadel. Meneer en ik worden steeds beter een team en hij voelt zich ook steeds beter thuis. Ik moet alle paardrijknopjes weer terug vinden, maar wat een heerlijk paard en ik snap waarom zoveel van jullie helemaal verliefd zijn op het razendsnel Nog een paar foto's van mijn Spaanse bink: