Limonade, leuk weer een lusitano in erbij in het land. Vast via Chawwa gegaan? Ik meen dat die fokker een van haar vaste adresjes is. Heel veel plezier samen!
Ondanks dat ik al 3 maanden niet bij Whitney ben geweest toch maar een plaatje. Hier liep ze eigenlijk best wel stoer (was een tweestrijd aan de gang) samen met halfbroer Wayne
Nou, zelf heb ik geen barok paardje, of hoe je dat ook noemt.. beetje raar, die naam nog nooit gehoord. Maar ik heb een show gezien op flanders horse expo met Andalusier hengsten en ik wil toch wel even met jullie delen dat die prachtig waren! heb een filmpje gemaakt (ik weet niet of die hier moet staan mijn reactie )
En sorry xTitanic, maar ik vind daar niets prachtigs aan. Wat een getrek en gerommel. Ziet er echt niet uit. Vreselijk
TaeBo
Geplaatst: 11-03-12 22:54
Bah! Geen leuk filmpje nee. Ik was er vorige week ook en ik heb alleen maar dit soort nerveuze paarden gezien Ik ben niet voor niks na 3 uur al naar huis gegaan...
nenahdm
Geplaatst: 11-03-12 23:18
Drunksheep schreef:
Dankje Lifaya!
En sorry xTitanic, maar ik vind daar niets prachtigs aan. Wat een getrek en gerommel. Ziet er echt niet uit. Vreselijk
Ja depaarden waren ook heel druk, maar die beesten op zich, ik vind ze prachtig! o:
Talithah ik blijf jaloers op die voorpluk echt waar Kalife is een pracht van een paard ! Heb nog een fototopic gemaakt met mijn Furioso Zeer leuk om te zien zeker het filmpje [ITP] Furioso en Bellone hebben weer energie teveel !
SayaJones
Geplaatst: 11-03-12 23:25
Filmpje vind ik inderdaad er niet echt vriendelijk uitzien.. érg goede muzieksmaak trouwens, Nick Pitera
@Talitha, jouw paarden hebben zúlke prachtige manen!!
@Lifaya.. oh wat zijn haar paarden toch mooi he!!
nenahdm
Geplaatst: 11-03-12 23:27
Waaw prachtig paard! die ga ik eens natekenen
Limonade
Geplaatst: 11-03-12 23:41
Jessix schreef:
Limonade, leuk weer een lusitano in erbij in het land. Vast via Chawwa gegaan? Ik meen dat die fokker een van haar vaste adresjes is. Heel veel plezier samen!
Klopt! Zou eerst Sintra van haar kopen, maar door omstandigheden ging dat niet door. Capote zal eerst een paar weken bij haar staan, daar gecastreerd worden en naar Friesland ( mij dus ) Jeeh
Lekkere ronde Whitney, hopelijk kunnen jullie snel weer samen over het strand Renee!
Pathos, wauw, vind hem heel erg knap! Ben normaal eigenlijk helemaal niet van die bling bling hoofdstellen maar vind het hem wel errrrug mooi staan toch..
RENEEEEE WAAAAUW die is mooooi van Kalife
Nog wat van Mouza en Darius
Limonade
Ik moet ook een fotoshoot hebben met Capote hahaha, al die mooie foto's!
Prinslover
Geplaatst: 12-03-12 11:30
Wauw genieten weer! De mannen van Martine blijven prachtig !
En de knappestrupper Blijft ook heel mooi! Staat hem zo prachtig dat bruine tuig.
De knappe fries van Talitah
En het filmpje, rijtechnisch echt flink prut, maar wel de paarden zijn wel gaaf! En de rest natuurlijk ook prachtige plaatjes van het strand! Nieuwe aanwinsten en ander moois !