? Ennuh crossles wil ik ooit nog wel wel gaan doen
. Maar eerst maar even de springvaardigheden wat verbeteren
. Madelief: Ohhh wat gaaf, ben benieuwd! Hij is de pagina aan het loaden maar dat duurt errug lang
.Ellis: Knappe Fifi!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Ennuh crossles wil ik ooit nog wel wel gaan doen
. Maar eerst maar even de springvaardigheden wat verbeteren
.
.
Welkom hier!

Wat ga je nu doen?
.
. In het begin was ie erg drammerig en schrikkerig maar op het eind liep ie zoooo lekker
. Moest echt tegen mezelf zeggen en nu stoppen. Maar ben wel weer trots op pony!
druk gehad, familie, werk hier in huis etc... En helaas een steeds gestoorder wordende stalkster
dat verhaal is nu al een half jaar ofzo aan de gang, ik doe alles maar om haar niet op de kast te jagen, snijd sommige onderwerpen al helemaal niet meer aan, maar ze blijft me maar achtervolgen
helaas vergaat me daardoor ook een beetje de zin om hier nog veel te schrijven.. Af en toe denk ik weer, laat maar lekker zitten, ik laat me er niet door beperken, maar ik word er gewoon zo moe van om elke keer maar weer te denken aan het feit dat een gestoorde gek die allerlei boze berichten en leugens over mij via prive berichten heeft verspreid alles gezellig zit mee te lezen. Gelukkig heb ik velen van jullie al op facebook, hoewel ik nu ook niet zeker ben dat ze daar niet ook kan meelezen, ze heeft al minimaal 4 (!!!!!) valse accounts aangemaakt om met mij mee te kunnen lezen... Dus nogmaals sorry, een heel egoverhaal, ik lees nog wel mee en zal heus nog wel eens komen kletsen, maar dan weten jullie even wat hier speelt...
Echt vreselijk stom dit, vond je berichten altijd leuk om te lezen ook, beetje jammer dat er zulke debielen zijn die zelf geen leven hebben. Sterkte ermee, ik hoop dat het snel ophoudt voor je..
.
.
.

. Toch proberen en je lekker op je kindje richten!! Die komt al snel, spannend!!!!

Maar wel een leuke manege hoor, niet een typische manege maar gewoon gezellig! Ja, vind het altijd erg leuk mijn vriend aan te kleden
Ik zou echt in de stress zitten brr.. hopelijk geneest het snel...
. Leuk hoor!
. Achja, ieder paard heeft wel zn streken hihi. Super leuke foto's ook van t springen, gaat goed zo joh!
. Ik hoop echt zo voor je dat dit ophoudt.... Gelukkig heb ik je ook op FB! Kan ik je nog een beetje volgen
.
.
Gefeli, en nu door naar de master toch
?
. En daar moest ik nog mee het strand op... Ai ai.. Maar toch gedaan! En wat denk je?! Zo braaf als wat, geen stap verkeerd!
Had hem tevoren wel ff aan de longe in de bak voor alle veiligheid, maar toch. Was een heerlijk ritje, zelfs hand galopje en draf gedaan, prima te doen! Komt ook wel door de stoere bok van Lotte, die Goldy is écht stoer
.