[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:27

Michelle: Gefeliciteerd! Nu op zoek naar een job ;)? Ennuh crossles wil ik ooit nog wel wel gaan doen :). Maar eerst maar even de springvaardigheden wat verbeteren :P.

Madelief: Ohhh wat gaaf, ben benieuwd! Hij is de pagina aan het loaden maar dat duurt errug lang :P.

Ellis: Knappe Fifi!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 23:26

Debby - Wat kan je dan schrikken zeg, als zoiets gebeurd!
Hopelijk was het een eenmalig iets van je meissie!

Ellis - Wauw! Wat gaat je meisje goehoed!
Wat moet dat een geweldig gevoel zijn! *\o/*

Petra -> Heej leuk weer een fries erbij! :) Welkom hier!

Denise - Wow, dat wordt dan best wel een heftige operatie!
Is het niet zo dat je dan langer niet mag rijden dan een paar weken?
Lijkt mij nog behoorlijk pijnlijk dat gehobbel...

Michelle - Gefeliciteerd!!! *\o/*

Hier weinig nieuws.
Vanaf morgen mag ik weer proberen te fietsen, mits het niet zo waait als vandaag.
Volgende week zit ik in de 7e week, en mag ik weer autorijden, en kan ik lekker weer naar mijn meisje wanneer ik wil!
Beda was er zondag en heeft Rints weer gereden.
Die had er niet echt veel zin in, en wilde liever niet achterin de rijbak komen, want daarachter lagen 2 zwanen in het slootje met 3 jongen.
Eentje was aan het blazen de eerste keer dat ze voorbij kwamen, en Rints vond het wel verstandig om daarbij uit de buurt te blijven, hahaha! :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:56

Goedemorgen :wave:

In de winter gaat die dan idd ook naar buiten dan staat die gewoon in de paddock.
Natuurlijk niet zo lang als op de wei, maar toch zeker wel 3 uur verdeeld over de dag en dan kom ik savonds nog zelf.
En het waren zeker heftige buien
En veel plezier bij je zus en nichtje hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer, oeh en leuk nieuws daar ben ik gek op ben benieuwd wat het is, oh super gaaf hoop dat er bij jullie een plekje is en dat furia er een leuke maatje bij krijgt

Angela – ja les ging heel fijn, en oh jullie hebben daar zat koeien in de buurt dus wennen doet ze wel hoor :j

Michelle – wat is nina toch een schatje, leuke foto zo met jou samen

Ellis – ze ziet er heel goed uit, echt zo super dat ze weer wat kleine beetjes mag gaan doen dit zal voor jou heerlijk genieten zijn met een dikke glimlach op je gezicht

Petra – die bakkabouters gaan vanzelf wel weg, gewoon lekker veel trainen en samen een team worden dan komt het helemaal goed

Mies – gefeliciteerd, hoe gaat het met shannon?

Saida – als het goed is mag ik na 6 weken het sporten weer een beetje oppakken, en na 8 weken mag ik weer zwaarder gaan sporten, dus ik hoop dat mijn herstel ook goed verloop en dat ik er dadelijk weer lekker snel op mag :D
En jij mag nu lekker gaan fietsen en volgende week weer autorijden super hoor, de tijd gaat hard alweer 7 weken geleden

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 09:17

Michelle, hondjes doen het goed samen! Als ze samen zijn nog veel aan het spelen. Dus moeten ze dan regelmatig apart doen zodat ze even rustig gaan slapen. Maar wel heel fijn om te weten dat me ouders eventueel op Nina zouden kunnen passen al zou dat nodig zijn. B.V na me bevalling als ik eventueel moet blijven. Die dog van me ouders is heel lief voor der en alleen wat lomp en onbehouwen, maar daar kan die hond niks aan doen. Rent er regelmatig overheen, Nina piepen alsof ze zwaar vermoord word maar niet eens echt geraakt word. Nina is daarin tegen echt heel fel naar de Dog toe. Van de week lag de wang van Simba open, van het bijten wat het kleine krengetje doet. Patrick heeft ook al 2x een ruzie met der gehad en lag tot bloedens toe open. Ook wil ze niet lopen bij Patrick of iemand anders. En bij mij loopt ze gewoon mee, ze is nu al in de puberteit haha.
Ik had je op facebook al gefeliciteerd, maar wil je hier ook nog even feliciteren dus bij deze GEFELICITEERD!! :) Wat ga je nu doen?

Denise, het is een klein schatje! Maar wel 1 met een hele goeie eigen wil! Maar ben helemaal verliefd op der haha. Samantha is ook helemaal happy! Hoe gaat het met heike??

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 07:50

Saida: Dat is nog eens fijn nieuws! Hopelijk is het de komende dagen windstil :).

Gister weer lekker in de bak gewerkt met Shaggy :). In het begin was ie erg drammerig en schrikkerig maar op het eind liep ie zoooo lekker :). Moest echt tegen mezelf zeggen en nu stoppen. Maar ben wel weer trots op pony!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:17

michelle - die van ons was ook zo'n eigenwijsje nu luisterd die heel goed en doet het super met de trainingen
met heike gaat het zijn gangetje, druk aan het trainen, zondag weer wedstrijd dus ben benieuwd

esther - dan gaat de tijd ook zo snel als het lekker gaat :j

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:57

Denise, ja ze is al redelijk ingetemd nu. Ze is ook gewoon vreselijk dominant, maar dan kijkt ze je weer aan met der lieve schattige oogjes haha. Ze krijgt straks der 2e enting. Arme beestje zal erna wel heel erg moe zijn! Mijn moeder zou eigenlijk meegaan dus Patrick is gewoon gaan werken, maar die heeft epilepsie en aanvallen dus die kan niet met me mee. Nu moeten we lopend naar de Dierenarts haha. Hoop dat die luie een beetje meeloopt.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:58

O lekker esther als het rijden zo goed gaat! Dan zit je weer helemaal happy op je paard!!

Ik mis het rijden ook wel :(

Wij hadden vrijdag de geboortekaartjes uitgekozen, zou die vrouw ze maandag bestellen en ik had gister al de proefddruk binnen. Ze zijn snel haha

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:23

Hoi hoi allemaal! Het spijt me dat ik zo weinig actief ben geweest hier in het topic :o druk gehad, familie, werk hier in huis etc... En helaas een steeds gestoorder wordende stalkster :( dat verhaal is nu al een half jaar ofzo aan de gang, ik doe alles maar om haar niet op de kast te jagen, snijd sommige onderwerpen al helemaal niet meer aan, maar ze blijft me maar achtervolgen :( helaas vergaat me daardoor ook een beetje de zin om hier nog veel te schrijven.. Af en toe denk ik weer, laat maar lekker zitten, ik laat me er niet door beperken, maar ik word er gewoon zo moe van om elke keer maar weer te denken aan het feit dat een gestoorde gek die allerlei boze berichten en leugens over mij via prive berichten heeft verspreid alles gezellig zit mee te lezen. Gelukkig heb ik velen van jullie al op facebook, hoewel ik nu ook niet zeker ben dat ze daar niet ook kan meelezen, ze heeft al minimaal 4 (!!!!!) valse accounts aangemaakt om met mij mee te kunnen lezen... Dus nogmaals sorry, een heel egoverhaal, ik lees nog wel mee en zal heus nog wel eens komen kletsen, maar dan weten jullie even wat hier speelt...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:25

Las al iets op FB, vreselijk dat iemand zo ziek kan zijn.
Mods al geïnformeerd?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:27

Even snel; jezus wat heftig Martine. Echt belachelijk dit. Je kent haar niet IRL begrijp ik? Is ze NL of komt ze uit Tunesie, of weet je uberhaupt niet wie ze is... Getver :( Echt vreselijk stom dit, vond je berichten altijd leuk om te lezen ook, beetje jammer dat er zulke debielen zijn die zelf geen leven hebben. Sterkte ermee, ik hoop dat het snel ophoudt voor je.. :(:)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:37

Heey

Saida: Wat super dat het zo goed gaat en dat je weer mag fietsen en auto rijden :D.

Esther: Fijn dat het rijden lekker ging :D.

Martine: Jeetje, wat erg zeg. Ik hoop dat ze je snel met rust laat. Succes en sterkte ermee :(:).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:40

jeetje martine, wat waardeloos zeg... :(

wij zijn gisteren weer even bij Ferro langs geweest.
Hij is een echte naarling nu qua bouw... :D
Maar hij doet 't goed, groeit nog steeds en is nog steeds even grappig!
1 aug was 'ie alweer 1,5 jaar!

[ITP] Ook zwarte Lusitano mannetje groeien door...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:49

Branka ja baal er nogal van.. Ik probeer het maar te vergeten en te negeren maar elke keer kom ik er via via weer achter dat ze me overal probeert te bespioneren en nog altijd rare dingen over mij schrijft naar mensen die ik niet eens ken. Ik weet niet zo goed wat de mods eraan kunnen doen, want het meeste doet ze dus achter de schermen, openbaar speelt ze wel 'volgens de regels', behalve op facebook dus waar ze de ene na de andere valse account aanmaakt, meerdere heb ik gelukkig al herkent en gerapporteerd maar wie weet, dat kan natuurlijk eindeloos doorgaan!

Ilona ik ken haar wel IRL.. Verder houd ik het er even bij qua info, hoop nog altijd dat ze beseft dat ze heel triest bezig is en dat ze mij gewoon met rust laat en zich op haar eigen leven en werk stort. Ik heb haar nooit kwaad in de zin gehad en ook al ben ik het niet eens met hoe zij veel dingen doet, en weet ik de waarheid achter een hoop leugens die zij nog altijd volhoudt, ga ik haar daar ook niet mee voor schut zetten ofzo, het laatste wat ik wil is ruzie of mensen het leven moeilijk maken.. Hoop dat het negeren ooit gaat werken :')
Bedankt iig voor je lieve berichtje!

Angela dank je wel! Met jou alles goed? Druk op zoek naar een nieuw paardje nog, las iets over dat jullie in Belgie gaan kijken?

Ellis thx! Oh leuk een nieuw Ferro topic!! Ga snel kijken :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:55

Jeetje Martine, schiet lekker op! Hopen dat ze nog een beetje besef gaat krijgen & je gewoon met rust gaat laten!!

Ellis, ik ga in je topic kijken! Ben weer benieuwd

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:35

Michelle ja ik hoop het ook!! Hoe gaat het met je buikie, en hoe voel je je?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:43

Martine: Balen zeg zulke mensen! Hopelijk raak je ooit nog van haar af!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 21:27

Ach Martine, zulke mensen komen zichzelf nog wel tegen! Me buikje, ja gaat aardig dik worden! Ik heb een foto zal hem zo ff posten. Maar hoe ik me voel, ja laat ik het maar zo zeggen hoop dat ik niet zolang meer hoef te lopen en ze zich eerder meldt :)

Net een nieuwe fiets gekocht!! Ben helemaal in love op me fiets haha. Ventje ook gelijk een nieuwe fiets. We zijn weer helemaal in style. Hij is nu even Sam der zitje aan het monteren enz. Bezig bijtje van me

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 22:24

Afbeelding

Hier was ik 30 weken & 4 dagen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:19

martine ik weet helaas precies hoe jij je voelt, ik had (heb) er ook zo vreselijk veel last van.
gewoon negeren en je eigen er niet te druk om maken, je hebt wel een klein wondertje in je buik die is belangrijker dan haar.
ik hoop voor je dat het snel eindigt want het is geen pretje om bij iedere zin te moeten nadenken wat je schrijft :(:)

michelle - mooi buikje hoor, en meestal komt de 2de toch iets eerder? (ik heb er geen verstand van hoor)
en samen een nieuwe fiets gekocht lekker hoor, met mooi weer kunnen jullie dan lekker met zijn alle fietsen

ellis - zal even in je topic reageren

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:18

Martine, wat ontzettend vervelend. Ik denk ook dat je het het beste kunt negeren, al is dat juist ook het lastigste om te doen :( . Toch proberen en je lekker op je kindje richten!! Die komt al snel, spannend!!!! :D

Michelle, wat een mooi buikje heb je zeg! ;)

Saida, lekker aan het fietsen, go girl *\o/*

Nou Xantha is weer helemaal de oude hoor, ze heeft volgens mij verder geen last gehad van die slokdarmverstopping.
Zondag weer een herkansing (les) met foto's en filmpjes :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:18

Petra: Ik was in Otterlo, ik ben de laatste tijd vaak in de buurt van Arnhem geweest, heel toevallig haha.
Was inderdaad leuk, alleen baggerweer! Hoe lang heb je je merrie al? Haha, bakkabouters meegeleverd, helaas :=
Lastig zo'n bezette bak! Gelukkig zijn de ponykampen bijna voorbij.
Saida: Fijn dat je herstel goed verloopt, en volgende week alweer autorijden, gaat snel!
Denise: Das wel fijn dat Heike dan 's winters ook nog buitenkomt. Mooi weer is het helaas niet geworden, bah wat een regen!
Esther: Super dat Shaggy zo goed gaat, lekker hoor!
Martine: Echt bizar, eeen stalkster, wat zijn haar beweegredenen in godsnaam? Ooh en zag je topic met oa Mabrouk voor bij komen, zo nog even uitgebreid kijken :D
Ellis: Leuk, Ferro foto's!
Debby: Fijn dat het helemaal weer goed gaat met Xantha, ben benieuwd naar foto's/filmpjes zondags :D

Nou dag en nachtje op de veluwe was gezellig, ondanks het weer dat niet meezat.
Zijn lekker wezen fietsen, uiteraard in de richting van een manege :D
Waar we een pony'tje voor mijn nichtje konden huren voor een wandeling over de Veluwe.
Was echt zo'n leuk ponytje! En de heide stond in de bloei dus dat was heel mooi!
De hond van de manege heeft de hele tocht met ons meegelopen, dat was ook heel gezellig :D

Gisteren met mijn vriend (voor hem) wezen winkelen, mooi pak gekocht. Duurde alleen wat langer dan gedacht, en toen ik 's middags naar Furia wilde regende het weer zo hard.
Had het er echt even mee gehad dus voor 1 keertje keer thuis gebleven. Ik wil gewoon zomer!!
Zometeen wel weer lekker heen, ben benieuwd hoe hij gaat ohz.

En dan ga ik zaterdags alweer mee Limonero ophalen. Leuk hoor, en hij komt bij ons op stal dus zaterdags ook meteen zien of Furia en hij een beetje klikken :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:35

madelief welke manege ben je geweest als ik vragen mag.
wij zijn namelijk bij onder de kastanje geweest toen der tijd en die hadden ook een hond
en lekker wezen winkelen met vriendlief alleen jammer dat het daarna weer zo regende

debby ben benieuwd naar de foto's

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:37

Nee, was niet onder de kastanje :n Maar wel een leuke manege hoor, niet een typische manege maar gewoon gezellig! Ja, vind het altijd erg leuk mijn vriend aan te kleden :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:23

Saida, en hoe ging het fietsen? Wel lekker dat je nu steeds meer zelf mag :j

Denise, spannend zondag weer wedstrijd! Zou wel fijn zijn als je je laatste puntje reed. En best heftig zeg, je operatie die eraan komt. Ben je niet bang? := Ik zou echt in de stress zitten brr.. hopelijk geneest het snel...

Madelief, leuk dier die Limonero. En een top dag gehad op de veluwe met je nichtje :D . Leuk hoor!

Esther, haha Shaggy ook zo 1. Bij Chico ben ik er op berekend hoor, hoe vaak die wel niet iets heeft haha. Ik denk als ik hem uitleen aan iemand een weekje, die zal het nog een hele opgave vinden :+ . Achja, ieder paard heeft wel zn streken hihi. Super leuke foto's ook van t springen, gaat goed zo joh!

Martine, ik vind het echt belachelijk dat zulke mensen dit doen. En je kent haar dus ook nog IRL. Gestoorde mafk*t.... :oo . Ik hoop echt zo voor je dat dit ophoudt.... Gelukkig heb ik je ook op FB! Kan ik je nog een beetje volgen ;) .

Debby, pff, schrikken van Xanth! Nog nooit meegemaakt zoiets.. gelukkig gaat t nu weer goed en zondag les. Ben benieuwd naar de foto's. Jullie zijn altijd zo'n leuk stel om naar te kijken :j .

Michelle *\o/* Gefeli, en nu door naar de master toch :D ?

Andere mies, zo buikie groeit lekker. Hoe is t nu met de steken? Beter?

Ellis, wat wordt hij groot! Wel een knuffel hoor zo te zien :D

Maandag gezellig met Lotte (vriendin van me) en haar paardje Goldy naar het strand geweest. Hield mn hart vast, want Chico was mega druk op de wei, had de boel al omgeploegd.. Bovendien toen ik hem uit de wei wilde halen deed ie zo maf en achterlijk dat ie languit bij het hek lag := . En daar moest ik nog mee het strand op... Ai ai.. Maar toch gedaan! En wat denk je?! Zo braaf als wat, geen stap verkeerd! :D Had hem tevoren wel ff aan de longe in de bak voor alle veiligheid, maar toch. Was een heerlijk ritje, zelfs hand galopje en draf gedaan, prima te doen! Komt ook wel door de stoere bok van Lotte, die Goldy is écht stoer 8-) .

eerst even rustig gepoetst en opgezadeld
Afbeelding

Chico even gelongeerd voor onze veiligheid :Y)
toen opstappen en lachen naar het de camera!
Afbeelding

Afbeelding

en de laatste *\o/*
Afbeelding

Goldy is trouwens ook een barokkie. Kruising Lusitano x Arbier/Welsh. Papa is Principe, die palomino Lusi die ik "vroegah" reed (staat nog in mn profiel) . Lekker ding he!