jeetje dat is wel een stap kelly! Maargoed, fijner natuurlijk dan echt taac verkopen, zo hou je er iig zicht op.. en die spanjaard komt er nog wel eens 
Leuke fotos weer hier en heel bokt is van de rel door 1 april
En ik zag nog wat foto's van mijn vriend tijdens het africhten voorbij komen, wat pakt hij het bit al mooi aan he? Ik werk nu met hem vooral aan het nageven, de dobertfrontriem komt eraan. Alleen in het vervolg wel ff vragen voordat je een foto van mijn vent op internet plempt he 
Ik heb toch wel zo zalig gereden gisteren! de avonden op stal zijn nu ook weer zalig met het voorjaar in de lucht, nu vind ik het rijden in een buitenbak ook wel heerlijk zeg. Onze stal ligt letterlijk aan de bosrand, dus het ruikt altijd zo fijn naar bos en natuur en vochtige grond bij ons
De vogeltjes waren aan het fluiten, het was lekker warm (kon zonder jas rijden) en ik was als enige aan het rijden, waren nog maar 2 andere mensen op stal. Wat een rust en wat was het heerlijk
Ze was lekker ontspannen en fijn, zelfs een tikje lui ipv hieperdepieper. we hebben wat balkjes gestapt en er lag een zeil in de bak waar we heel stoer overheen gestapt zijn. En ze was lekker te bewerken, komen steeds dichter bij het vwnw, ben trots
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 01-04-09 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt