ff ego....
vandaag ff mijn hondje geknipt bijou..
druk geweest in huis.
bezig geweest met mij fototoestel ,leuke foto`s gemaakt.

ze zag er niet uit
oud wijffie is het

mijn konijn

liss met konijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha
. En Je hondje is mooi geknipt zeg. Ze ziet er gelijk uit als een jonger, knapper ding.
, die pelham komt toch niet bij jou vandaan he?
. Want als ik in hun profiel kijk, dan hebben ze hun originele ava nog ? Zou dat nou juist de grap zijn, nee toch
.
.
. Hij is knap hoor!! En spannend een veulen op komst héél snel
.
.
*Edit, heb ook in je topic gereageerd... Moest wel ff slikken hoor, moeilijke beslissing lijkt me! Kunnen we Taco nog wel volgen op bokt? En waarom toch geen nieuwe anda
?
Spammen dat ding
.
haha. En jij bent ook gewoon een stinkie
.
.
. Als een jekko door die bak zeg
haha. Gekke paarden
! Ik ga vanavond lekker uiteten met een goede vriendin, en een oud schoolvriendinnetje op Kijkduin

En ik zag nog wat foto's van mijn vriend tijdens het africhten voorbij komen, wat pakt hij het bit al mooi aan he? Ik werk nu met hem vooral aan het nageven, de dobertfrontriem komt eraan. Alleen in het vervolg wel ff vragen voordat je een foto van mijn vent op internet plempt he 
De vogeltjes waren aan het fluiten, het was lekker warm (kon zonder jas rijden) en ik was als enige aan het rijden, waren nog maar 2 andere mensen op stal. Wat een rust en wat was het heerlijk
Ze was lekker ontspannen en fijn, zelfs een tikje lui ipv hieperdepieper. we hebben wat balkjes gestapt en er lag een zeil in de bak waar we heel stoer overheen gestapt zijn. En ze was lekker te bewerken, komen steeds dichter bij het vwnw, ben trots