[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:56

Okee, gelukkig 1tje al!! Ik hoop de andere ook.. Mijn vader wil echt absoluut geen huisdieren meer. Vorige week is mn (rode) kater ook geopereerd, omdat hij aldoor bleef braken en bijna niks at. Blijkt dat ie allemaal ontstekeningen heeft..... Dus hij moet zn leven lang medicijnen blijven slikken en speciaal dieet voer krijgen. Nagelbijten / Gniffelen Dus dat is allemaal niet niks Ach gut Geef me vader ook wel een beetje gelijk, maar zo'n kleintje dr bij lijkt me wel weer leuk.. Bloos

Mieske: Natuurlijk, klets gezellig mee! Haha! Vertel wat meer, en misschien een foto'tje erbij? Ik verzorg ook een haffie! Knipoog

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:01

Ai, vervelend zeg! Hopen dat het strakjes goed gaat! Zo'n kleintje is altijd leuk, kan hier ook uren bij ze zitten, heerlijk hih i

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:04

ahhh die roooie!!!!!!!!! alleen wordt die van ons niet blij van een 2e katje;) kleine poesjes zijn zooo schattig!

Mieske: welkom!

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:05

Ik ben Mariska, 27 jaar getrouwd met Michel en we hebben een dochtertje van bijna 9 maanden.
We hebben 2 haflingers, 1 genaamd Brutus, 10 jaar die echt het oude brede type haflinger is. En Willy vader Wallenstein van 6 jaar, onze grote kneus die altijd wat heeft, maar nu gaat het al een tijdje goed gelukkig.
Dit topic gaat over Brutus en daardoor kan ik ook geen foto van hem op internet plaatsen.
[LZP] Om moe van te worden, advocaten! Update, Brutus weer thuis

Willy 1.5 jaar geleden met korte manen en wat te dun.
Afbeelding

Willy januari 2008 met Grand Prix ruiter Michel Huilen van het lachen
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:19

Suzanne; Ze zijn echt mega lief! Ik zou ze zo mee naar huis nemen als mijn vader er niet zo'n hekel aan had.

Ilona: Er zijn 3 paarden oud genoeg om op te rijden en ze heeft sowieso 1 of 2 hengsten waarop ze rijdt, de rest is nog afwachten.. Zondag 15.15, de tijd staat Haha! Ik kan niet wachten tot het zover is!

Mieske: Als die gek van barokke paarden houdt wel Knipoog

Zo ben weer terug van het boodschappen doen, maar het was nog lastig dagdromen zonder de paarden ook echt gezien te hebben... Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:20

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:00

sanne: Maak ons maar jaloers! Ik zag ook de ad staan waarin ze een verzorgster zocht, staat ook foto!

Mariska: leuke haflinger! Jeetje wat een gedoe met je andere paard! Gelukkig is hij nu weer bij jou! Heb je nog niks vernomen van die andere? Hopelijk laten ze het hierbij!

*na een ochtend met uitstel ga ik nu weer hard aan de slag Vork *

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:12

Haha Vork Aan het werk Tong uitsteken Ik mag van mezelf lekker niks doen vandaag, en dan morgen maar een leren!

Ik zag net dat wij uiteindelijk nog 6de zijn geworden met ons voetbalteam, terwijl we halverwege dit jaar nog laatste stonden...

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:12

voor iedereen wie vroeg wat m,n andere hond had: die had een aangeboren huid aandoening waar hij veel pijn en jeuk aan had, je mog m ook niet aaien dan werdt ie erg boos... dus we hebben toen maar besloten smaen met de da dat het het beste is m in te laten slapen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:13

Mieske: Ik ga zo je verhaal eens doorlezen. Ik heb je wel eens gespot in het haflingertopic, erg leuke haffies heb je! Ja

Soeske: Ik hoop ook dat het over een tijdje weer beter gaat. Op het moment is hij nog steeds niet de oude...

Sanne: Wauw, erg mooi paard zeg Kwijl Trouwens nog goed gedaan met de voetbal zeg Haha! !

Mossel: Zielig van je andere hondje.. Ach gut Maar die had waarschijnlijk geen leven zo....

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:14

nee, denk er zelf maar s aan constant met jeuk en pijn rond te lopen, ik zou het t leven niet voor over hebben las ik alleen maar pijn en jeuk had

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:15

Mossel, dan kan je er inderdaad beter voor kiezen om zo'n beestje uit zijn leiden te verlossen. Ach gut Hopelijk hebben jullie meer geluk met jullie nieuwe hondje.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:30

JAAA MIJN CAMERA IS BINNEN Haha! Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:01

heb gisteren ook super nieuws gehad
ben geslaagd voor project op school en stage.
als de beoordeling van stage niet goed kon ik als nog zakken maar met trots wil ik jullie mijn punten vertellen :
8,6
10
9,3
9,5
9,4
9,7

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:04

_Saida_ schreef:
Ik ben net tante geworden van een neefje!!!
Hij is wel 5 weken te vroeg geboren en moet nog in de coufeuse, maar maakt het goed.
Mijn schoonzusje lag nog op de OK toen mijn broer belde (de placenta moest worden verwijderd) maar maakt het ook goed gelukkig.
Morgen het nieuwe mensje bewonderen!

GEFELICITEEEEEEEERT Haha!. Wat super zeg. Hopen dat 't allemaal snel goed is!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:07

@ Fanny: Helemaal super! Ben jaloers, ik haalde hoogstens een 5.5, jeeeeeeeetje. Heel blij voor je Haha!.

@ De nieuwelingen: Welkommmm!! Dit topic is verslavend, dus pas op Haha!.

En ik heb ook super nieuws. David (manege-eigenaar) wilt me blijven les geven!!! Als ik bij de nieuwe stalling sta, wilt hij gewoon 1/2 keer in de week naar me toe komen om me priveles te geven. Hij was helemaal blij dat ik het vroeg en wilde het met alle plezier doen! Haha! Dus hij kan me gelukkig blijven les geven, ik krijg altijd al les van hem en dat doet hij zo goed, vandaar dat ik het zo graag wilde. Dan is het toch niet een echt afscheid, want dan zie ik hem gewoon nog! Hij doet dat ook bij een ander meisje, dus ik dacht, waarom kan ik 't dan ook niet vragen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:29

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:45

Hmm. Ik kan naar Egypte met mijn vader, broer en zus. Maar de probleem is dat ik een ontzettende vliegangst heb. Maar nu ik dat dus net hoor.. Wil ik natuurlijk heel graag mee. Ik zou dolgraag ja zeggen, maar dan weet ik dat als ik het vliegtuig in moet, dat ik helemaal gek ga worden en ga huilen, want die angst is echt heel groot.. Vorige keer ook, maar toen ik er eenmaal in zat vond ik het zelfs leuk! Ik haat opstijgen Nagelbijten / Gniffelen.. Weet nu niet wat ik moet doen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:49

ess: Fijn dat je nog les kan houden van david!
Je hebt bij sommige maatschappijen wel speciale begeleiding bij vliegangst, kost geloof ik alleen nog wel wat.
Gewoon gaan, egypte lijkt me geweldig!!!
Ik snap je angst, ik heb 1x gevlogen en als het niet hoeft doe ik het niet nog zomaar een keer, maar als je het vorige keer leuk vond!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:54

Ja, ik ga denk ik dalijk even me vader bellen. Wil eerst weten wat voor vliegtuig, welke maatschappij en welke klas hahah. Maar ik denk dat ik het gewoon doe. Egypte lijkt me geweldig! Maar dan wil ik niet voor een weekie, haha.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:05

Esmee: Wat super dat je nog les kan krijgen van David!!
En wat balen van je vliegangst Ach gut Want Egypte lijkt me super mooi!

Karin (kaatje89) is net bij me geweest en we hebben lange teugelwerk gedaan en we hebben allebei even op Fifty gestapt en ik heb zelfs even met hem gedraaft Tong uitsteken Misschien worden we ooit nog Z. Er zijn echt brilliante foto's van gemaakt, dus ik zal zo even een topicje openen.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:16

ik ben bezig met wat foto's voor jullie te regelen hoor Tong uitsteken

Edit: Als je heel nieuwschierig bent kun je ook vast kijken op www.koetsierderij.nl

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:48

Afbeelding

Even een plaatje van mijn kanjer van vandaag. Morgen maak een topic van Fifty aan het werk, dit is alvast een voorproefje.

Ik ga nu koken, ik ga broodje met mozzarella, pesto en tomaat maken Vingers aflikken

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:56

wat een knapperd Sanne!! en lekker wat je daar gaat koken zeg! ja mag hier wel ff komen koken,
al gaat mijn moeder maccaronie maken (ook lekker)

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:59

Ohhh wat is 'ie knap Sanne!!!
Is dat je nieuwe creatieve lange teugel? Is 'ie wel lang genoeg zo om ook achter zijn kont langs te gaan bij van hand veranderen e.d.?
Hij wordt bruin trouwens! Moet 'ie ook een UV-vliegendekentje op net zoals Ulises Knipoog