Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Audesta schreef:Raken jullie zelf niet in de war met die lijkende namen Jarana en Jenara hahaha. Ik moet echt goed lezen
Mijn zwarte is ook wel gevoelig op kou en regen, kan op het oog zo 50 kg lijken te schelen ooit. Merk dat niet perse in onregelmatigheid, wel in loslaten in haar lijf. Maar dat is ook deels hormonaal en hangt allemaal samen geloof ik. Da's ook wel een beetje een dominante doos
Gelukkig geen problemen meer met dekkende of vervelende ruinen. Ja de mini is een ruin maar die zorgt niet voor overlastHet gaat allemaal heel fijn samen.
Ben wel benieuwd want krijg er misschien een spanjaard bij in training hoorde ik gisteren. Een die heel erg op mijn schimmel lijkt, van buiten en van binnen dus helemaal mijn type pony.
Maartje_M schreef:Ik heb een kaptoom van horka en hkm en beide schuiven niet. Die van de pony helaas wel maar die heet zo’n klein neusje, daar heb ik nog niks beters op gevonden helaas.
Kelly ik vind dit echt ideaal! Ze zijn ook bride van ander materiaal dus ik kan het ook goed voelen met rijden. Had eerder 2 biothaan in 2 kleuren maar dit is nog beter.
Elisa ik moest van de pony vragen of je me niet op nog meer slechte ideetjes wil brengen, de renvers vandaag was erg genoegElevada plakte hem wel echt heel fijn op! Maar goed die loopt ook het liefste in travers
Century in het begin liep ik echt te klooien met 2 teugels maar het wentklinkt overigens niet heel erg als het meest geschikte paddock maatje voor jullie beide
![]()
IJmuiden vanmorgen een lesje met een nieuwe instructrice met Lis, om mee te kijken met het inrijden. Vooral omdat ik dacht dat het tussen mijn oren zat dat ze spanning had. Nou, dat is dus niet zo. Fijn om die bevestiging te hebben. We mogen even 10 stappen terug doen en weer langzaam opbouwen. En haar leren om zelf haar spanning te managen in plaats van dat ik alles voor haar manage