Knoesje, die van jou is ook leuk! Lijkt wit op de 2e foto, maar op de eerste zie je dat hij dat niet is.
TaeBo
Geplaatst: 09-03-12 20:20
Even voor de goede orde...de peesbeschermers zitten niet verkeerd-om bij Lord. Ik heb deze voor Bo gekocht en die heeft zwaarder beenwerk. Voor Lord zijn ze wat groot en daarom draait het elastiek bijna rondom en eindigd dus aan de binnenkant
Lau: Moerbeke is een goede hoor!
SayaJones
Geplaatst: 09-03-12 20:24
Wooow, wat gaat dit topic toch hard!!! Valent is echt prachtig! Vind hem ook heel apart zo met zijn witte hoofd haha Ben eigenlijk wel benieuwd of je foto's hebt onder het zadel??
Flip is ook héél mooi met z'n bos manen!! En dat oortje + tongetje op die foto, lief!!!
Voor de rest kan ik ze niet allemaal herinneren Kan niet meer terugscrollen helaas, maar er zijn zóveel mooie paarden bij gekomen! Zit elke keer weer te kwijlen!
Even een slechte kwaliteit foto van mn dikke monster. Ze komt al aardig in de buurt!! Vemke op 304 dagen Ze krijgt het nu wel een beetje zwaar, arm meisje
Heb net ook een topic aangemaakt voor dr, zie mijn onderschrift. Zou het leuk vinden om jullie daar te zien
Ik was van plan om nog meer foto's te maken, dus camera mee, en hop, gaan!! Helaas bedacht mn geheugenkaartje zich om thuis te blijven
Wauw supergave foto's weer allemaal, maar wat VEEEEL haha het gaat wel lekker hard hier maar hoe meer plaatjes hoe beter natuurlijk, extra lang genieten
Hier Darius en Kalife nog een keer Darius niet zo'n puppy meer... begint eindelijk een beetje wijs uit z'n ogen te kijken ipv die ondeugende kleuterlook
En Kalife, lekker genieten van het gras, dit jaar is er voor hier vrij veel regen gevallen en er groeit dus ook aardig wat
Hij staat nu nog in Portugal, morgen op transport naar NL. Lusitano hengst ( maar niet voor lang, volgende week wordt hij gecastreerd ), 5 jaar, Veiga, fokker Teixeira. En zijn naam is Capote ( kapoooooot ).