_Saida_ schreef:Malin -> Nouja zeg, wéér kreupel!
Doet ie het erom ofzo? Rustig aan maar weer!
LOL ik begin er de humor van in te zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Saida_ schreef:Malin -> Nouja zeg, wéér kreupel!
Doet ie het erom ofzo? Rustig aan maar weer!
_Saida_ schreef:Jasmijn -> Na een castratie kan hij tot 9 weken daarna nog vruchtbaar zijn, maar ik heb ook wel gehoord van een hengst die na die 9 weken nog een merrie heeft gedekt......
Misschien zo'n 3 maanden apart houden?
DinkeyGirl schreef:Ik had toen ik in Spanje woonde, bijna een veulen gekocht.
Carmuh schreef:heeey mag ik me hier ook aanmelden??
ik rijd een 75% fries..
en ben dol op alle andere barokke paarden!!
spokie79 schreef:Machonito schreef:ja leuk als je de weg vind hebben we een leuke rit samen![]()
en Ik kan ook een keer in zoetermeer afspreken bij die golf banen
![]()
Balijbos weet ik niet gelijk tevinden
Er moet een weg binnendoor zijn. Dus ga dat even uitzoeken. En de golfbanen, is dat bij het Westerpark? Dat kan ik denk ik ook wel vinden. Alleen niet meer precies. Ik weet dat ik ergens in mijn rondje daar een keer langs een golfbaan ben gekomen.
Yenneke schreef:Famke Een stalgenootje van mij is ook met haar paard bij Erik onder behandeling. Die heeft een peesblessure. Ze is er heel tevreden over. Dus zou, zoals Heidi zegt, daar maar eens gaan informeren!
Heidi Mooie avator hoor! Nadya, heeft die ook niet op Othello gestaan? Naam komt me zo bekend voor!
Pffffffffffftttt... ik zit nog op kantoor en wilde een half uur geleden al weggaan, maar dan had ik achteraan moeten sluiten bij een file van 20 km... Zag ik niet echt zitten.
Houd nu de hele tijd de site van de VID in de gaten totdat het me wel gunstig lijkt om te gaan. Heb vanavond ook nog afgesproken bij een vriendinnetje. Zou daar om half 8 zijn en moet vanuit Houten (bij Utrecht) komen.... Gelukkig woont ze maar 1 straat verder bij mij!
Het wordt wel echt rotweer van het weekend he?? Hoop dat het zondagochtend nog een beetje mee valt met m'n les!! Anders weet ik niet of we er wel voor de eerste keer op gaan. Nu doen we dat wel de eerste keer in z'n stal. Na het werken en in z'n vertrouwde omgeving. Gelukkig ook de ruimte want hij staat nu natuurlijk in een box van 4x6m!![]()
Nou fijne avond allemaal!
DinkeyGirl schreef:LOL ik begin er de humor van in te zienTis en blijft natuurlijk wel een Spanjaard, die heeft er gewoon geen zin dat hij weer aan het werk moet van mij
Bovendien houdt hij van lekker eten en houdt elke dag siesta op stal
Furia schreef:Kan het me haast niet voorstellen. Dat Fuur gecastreerd werd zei de DA 6-8 weken, en dat is eigelijk hier op bokt ook wat ik altijd heb gehoord (in het castratietopic enzo..). Het lijkt me toch haast dat een DA niet een laag aantal weken aangeeft? Ik bedoel, ik neem aan dat ze dat advies ruim geven.
Ik ga nog even googlen of ik misschien een onderbouwing oid kan vinden.