Wat een leuke foto's regine! Ik zat gisteren op mn fotokaartje te kijken en vond nog hele leuke Suevvie foto's van voor het scheren, hij was echt een beertje toen. Ik vond hem met al dat haar eigenlijk veel leuker, maar hij zweet echt enorm en doet er te lang over om op te drogen

Ik wilde gisteren weer longeren (maandag had hij een heel stuk gestapt) want zondag liep hij wat minder op links. Dat was altijd wel zijn slechte kant, maar het geopereerde been is rechts dus dat is best vreemd. Hij wilde niet lekker zakken en zwiepte in het rondje linkergalop echt meerdere keren met zn staart. Ik heb dus maar veel stapwerk gedaan, dan liep hij wel goed.
Aangezien er gisteren iets met de drainage was en de paddock onder water stond, en ik vandaag van 9-20 moet werken, wilde ik wel dat hij ff wat deed. Ik was van plan om in de bak veel stapwerk te gaan doen, met af en toe een beetje draf. Heb wel eerst best lang losgestapt, maar daarna liep hij eigenlijk zo lekker dat ik allemaal voltes en achtjes ben gaan rijden, met tussendoor even kleine stukjes stap. Links is hij nog wat stijvig maar er zaten echt hele mooie stukken bij, ik helemaal happy! Dit is namelijk de eerste keer sinds juli, dat ik echt weer dressuurmatig met hem in de bak heb kunnen rijden. Was dus best trots dat het zo lekker ging!
De melassevrije muesli at meneertje ook goed op, ben nu heel erg beniewd hoe het op lange termijn gaat als we dit voer gaan voeren