Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belinda73 schreef:ben natuurlijk gek op mijn eigen hengstje nando zijn pa is sytse wie heeft daar meschien een foto van?
luv_lady schreef:hey !
een kennis heeft ook een friese hengst staan ( Geurt ).
hij heeft afgelopen keer meegedaan aan de keuring in leeuwarden,
Hij werd nog uitgenodigd om 's middags met 2 anderen te strijden om de beste draf, maar daar liet hij zich niet zien. Hij schoot iedere keer in galop. Hij werd door de jury omschreven als "misschien wel de mooiste hengst van de keuring en wij verwachten veel van deze hengst". Nu moet hij nog 70 dagen in Drachten getest worden (onder het zadel en voor de koets), heel spannend dus! en als hij daar door heen komt, word het dus ook een echte dekhengst![]()
Garmana schreef:luv_lady schreef:hey !
een kennis heeft ook een friese hengst staan ( Geurt ).
hij heeft afgelopen keer meegedaan aan de keuring in leeuwarden,
Hij werd nog uitgenodigd om 's middags met 2 anderen te strijden om de beste draf, maar daar liet hij zich niet zien. Hij schoot iedere keer in galop. Hij werd door de jury omschreven als "misschien wel de mooiste hengst van de keuring en wij verwachten veel van deze hengst". Nu moet hij nog 70 dagen in Drachten getest worden (onder het zadel en voor de koets), heel spannend dus! en als hij daar door heen komt, word het dus ook een echte dekhengst![]()
ow laten we hopen dat hij dat onderzoek door doorstaat.. En dat je straks een goedgekeurde hengst hebt.. ik duim voor je...
Garmana schreef:belinda73 schreef:
ben natuurlijk gek op mijn eigen hengstje nando zijn pa is sytse wie heeft daar meschien een foto van?
er bestaan zoek sites... www.google.nl bijvoorbeeld..
farahtjuh schreef:@_evelien_ ja dark ynte is inderdaat arabo maar hij is echt supper heb hem vorigjaar in de zomer gezien toen ik bij de haflinger hengst stradivari aan het kijken was .hij zit er supper uit een heeft een heel intiligent hoofje gewoon mij smaak
Kippie83 schreef:Heeft niemand nou gehoord van Gjalt 426?
Hij schijnt een hele bijzondere bloedlijn te hebben!
sherif schreef:ken helaas zijn naam niet maar deze is adembenemend mooi!!