Jenara schreef:@Tarzan, gelukkig is Fuego zijn temperatuur weer normaal! Wat houdt hij zich goed met dit koude weer.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie aan je paarden merken dat ze koud hebben?
Nu merk ik aan Jenara niets, maar zo als het regenweer rond oktober begint, dan zie ik haar echt staan bibberen en met staart ingetrokken staan. Dan krijgt ze van mij ook altijd meteen een regendeken op, zit 50 of 100gr in denk ik en die houdt ze eigenlijk de hele winter op, ik merk niet meteen dat ze nu met dit weer kouder heeft.
Geen idee hoe ik het merk eigenlijk. Het lijkt wel alsof ik het voel als Fuego iets heeft. Ik kijk naar hem en weet er is iets mis maar eigenlijk is er niks te zien dus begin ik te observeren en toen heb ik de temperatuur maar even gemeten want ik kon niks ontdekken, die temperatuur was 37.2 dus eigenlijk net iets te laag, denk niet schokkend voor een gezond paard maar bij Fuego gaan dan m'n alarmbellen meteen rinkelen 
Ik duim voor een plekje voor jullie Jenara! Ik denk dat het echt alles gaat meevallen daar.
Wat vreselijk Dais
Gelukkig is alles goed met de merrie, maar ik snap dat je verdrietig bent om het veulen!
Wat heerlijk om te lezen Ineke dat je les zo fijn ging, echt genieten is dat he!
En klinkt als een fijne broek! 
Fuego ben ik nu in 'nt smeren met de zalf wat de DA mij geadviseerd heeft, benieuwd of het werkt 
Iemand nog tips voor een boost van het immuunsysteem?
Moritz stond naast hem, zodra iemand in z'n buurt komt gaat hij altijd vies kijken

Om dan weer lief naar mij te kijken haha de lieverd 

Hij ziet er wat zielig uit zo met z'n zalf
En Rambo ook weer wat opgepakt, heb vanwege de feestdagen en dat we even weg waren niet veel met hem gedaan, heb ik hem vorige week weer opgepakt, wilde ik er weer op zag ik dat hij licht onregelmatig was
komt vanuit z'n spier, hij heeft natuurlijk achter ontlast en heeft nu last van z'n spier in z'n voorbeen
Even wat rustig aan met hem gedaan. Kreupelheid is nu zo minimaal dat je het eigenlijk niet meer ziet dus nu langzaamaan weer wat met hem werken zodat z'n spieren weer sterker worden. Even wat stapjes terug maar gisteren na 4 weken weer erop (eerst gelongeerd) maar hij was braaf 
Poepje 

Binnenkort komt de DA even de spieren scannen om even extra te checken.
EDIT: vroeg mij trouwens af, kun je dmv bloed afnemen zien waardoor Fuego die plekken heeft?
Iemand die dat toevallig weet?