geen idee hoe hij dit voor elkaar kreeg maar hij was erg trots op zichzelf  

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 geen idee hoe hij dit voor elkaar kreeg maar hij was erg trots op zichzelf  

Als je denkt dat het weer enigszins stabiel is krijgt hij weer vanalles  

, het is ook echt zo’n clown. Er is elke dag wel iets waardoor hij me weer aan het lachen maakt. Maar toch ook wel elke dag zo’n knuffelmomentje. Gisteren na het rijden bijvoorbeeld weer, ik stapte af en aaide hem over zijn hoofd om hem even te bedanken (ja verklaar me maar voor gek  
 ) en toen legde hij echt zijn hoofd tegen me aan/op mijn schouder en had echt even aandacht en knuffels nodig. Zo bleven we even een paar minuten staan. Af en toe is het echt nog een lief klein kleutertje dat hij dan even bevestiging wilt hebben of zo? dat hij het goed gedaan heeft. Zo lief  

Was sinds 2 januari geveld door een flinke bacteriële keel- en oorontsteking, echt dik een week ziek van geweest. Ik heb hier en daar nog wel wat bijgelezen 
 Hij ziet er ook gewoon trots uit op zichzelf.
. Leuke foto 

.
                                                         _Tarzan schreef:Ik bedoelde de temperatuur van Fuego![]()
Die is weer 37.6 .. hij had 37.2 is niet extreem laag maar wilde onderkoeling toch graag voor zijn natuurlijk.

Natuurlijk ging het niet perfect maar daar hebben we les voor. Wat dan niet helemaal goed ging, kon ik wel oplossen en daar doen we het voor!
                                                         Jenara schreef:@Tarzan, gelukkig is Fuego zijn temperatuur weer normaal! Wat houdt hij zich goed met dit koude weer.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie aan je paarden merken dat ze koud hebben?
Nu merk ik aan Jenara niets, maar zo als het regenweer rond oktober begint, dan zie ik haar echt staan bibberen en met staart ingetrokken staan. Dan krijgt ze van mij ook altijd meteen een regendeken op, zit 50 of 100gr in denk ik en die houdt ze eigenlijk de hele winter op, ik merk niet meteen dat ze nu met dit weer kouder heeft.

Gelukkig is alles goed met de merrie, maar ik snap dat je verdrietig bent om het veulen!

komt vanuit z'n spier, hij heeft natuurlijk achter ontlast en heeft nu last van z'n spier in z'n voorbeen