Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Splinterz schreef:Klinkt bekend Laura! Mike wil ook constant aangalopperen, hoef mn been maar een paar mm te verleggen en daar gaat ze al. Heeft ons al een aantal punten gekost, jammer.
Spanning kun je ook niet juist door naar voren te rijden oplossen?
Laura1982 schreef:Splinterz schreef:Klinkt bekend Laura! Mike wil ook constant aangalopperen, hoef mn been maar een paar mm te verleggen en daar gaat ze al. Heeft ons al een aantal punten gekost, jammer.
Spanning kun je ook niet juist door naar voren te rijden oplossen?
Nee helaas wordt hij daar nog heter an en springt dan aan in galop.
eerste proef toch 1 winstpunt gereden en 2e nét niet. Al bij al was ik naar omstandigheden toch tevreden

KarinvdM schreef:Gefeliciteerd!
Wat een waardeloze protocollen heb jij gekregen, er staat maar amper commentaar op.
Mijn schrijvers zitten vaak te zichten en te steunen omdat ze zoveel moeten schrijven.
Ik denk dat die van mij het nooit meer gaat afleren, dus ik vrees dat het na de Z1 voor mij stopt. Ik zou bijna een moord doen voor een scherp paard zoals die van jou Laura1982
Heb je nog wel een ander paard om te rijden?
Gefeliciteerd met je punten en met je prijs! Belooft wat voor de toekomst
was mijn Syb echt niet vooruit te branden. In de M1 moest je B afwenden en X halthouden, dat had ik dan al wel 2x geoefend en dus stond ze zo’n 3 meter voor X al stil en dan moest je na 5 seconden wegdraven. Tegen de tijd dat we eens bij E waren had ik haar weer in een sukkeldrafje met ontzettend veel been en moeite en duwen en binnensmonds vloeken erbij.
Het is dan ook meer regel dan uitzondering op het moment dat hij aan de kletter gaat helaas. Had afgelopen zondag weer wedstrijd en wat een drama was dat zeg.. Al vanaf het moment dat hij van de trailer kwam was hij helemaal gek.. Inrijden ging opzich niet echt heel slecht, maar de proef was een regelrechte ramp. Achterin de bak was het vol spoken, dus meneer ging eerst al in de achteruit, toen met heel veel pijn en moeite hem er uiteindelijk een beetje langs gekregen en bij een van de eerste oefeningen uit de proef reed ik weer op dat stuk, klapte iemand bovenin in het juryhokje een deur dicht.. Nou ik moet zeggen, was vrij snel weer in de inrijbaan
Meneer zet m op een lopen, springt over het hekje naar de inrijbaan en was helemaal van t padje. Heb daarna niet meer fatsoenlijk dat stuk mee kunnen rijden, echt vreselijk..
Helaas neem ik zelf de spanning ook snel over, waardoor er een cirkeltje ontstaat. Vandaag had ik weer les en die ging echt weer heel goed! Ben weer echt even goed door mijn spanning heen geholpen, dus hopelijk dat het nu weer de betere kant op gaat.
Hananass schreef:Goed bezig Splinterz! Die van jou begint wel aardig te groeien, heeft ze geen last van het veulen?
!
)
Heb je al een nieuw baasje gevonden?