Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cherell0 schreef:ik kan niet wachten tot ik vakantie heb ... nog 2X 4 ochtenden werken .
en ik hoop dat mijn kat even wacht tot ik vakantie heb(ze is 7 mei uitgerekend , maar 2 mei zijn de kittens levens vatbaar en kunnen dan dus elk moment komen...)
6 mei is mijn laatste werk ochtend. (wel de hele week snachts elk uur tot half uur eruit... dus zal wel kapot zijn)
maar tot nog toe gaat ze volgens het boekje , dus heb goede hoop dat alles goed komt.
en uiteraard zal ik hier wel een foto plaatsen als ze er zijn(en ik een beetje bijgeslapen heb
)
en nu kan ik toch niet rijden , dus dat scheelt.
de kittens zijn nu het belangrijkste.
de dieren weten ook niet meer hoe of wat met dan sneeuw dan zon dan hagel etc.
nu 8 graden over een dag 20 graden... het is waardeloos
Joanne1987 schreef:Good morning!
Heb dus van de week een rondje gestapt na m'n longeer les, instructrice heeft d'r vast gehouden
MachoPablo schreef:Nou geloof me hier heeft er ook engerie voor 10 en heel erg hengsten gedrag zodra die op die wei staan is er geen land mee te bezeilen heet alleen oog voor hun,![]()
Gelukkig na 2 dagen een gevecht heb vandaag heel fijn samen kunne werken ben mega trotst op hem,![]()
Morgen show hopelijk is hij mijn mijn en niet bij de merrie's dan sta ik erg voor banketstaaf ^^
Crines schreef:Ik hoop dat mijn hengst deze zomer ook definitief zal kunnen verhuizen naar de weide zodat hij een beter en socialer leven tegemoet kan. (voorlopig was dat niet mogelijk omdat de stallen nog moesten worden gebouwd en de weides omheind, dat begint nu stilaan vorm te krijgen).
En voor de rest gaat het met ons jongste barokkie ook heel goed. Die is intussen al 2 weken oud.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zijn vriendje/vriendinnetje in de buik van Imperiosa maakt zich nog niet druk, die blijft nog even zitten denk ik. Er is nog niets van uier te zien en ook de banden zijn niet slap (nochtans al dag 331 vandaag).
sjanien schreef:Gefeliciteerd met je punten! Foto's zien er goed uit, paard loopt lekker!
Wat een prut weer. Had laatst mijn winterjassen opgeruimd maar gisteren weer uit de kast gehaald.
Vanmiddag heeft mijn man geoefend met Lobke voor het ringsteken op koningsdag. Ik hoop dat het dan beter weer wordt.
furioso schreef:Heeft weer lang geduurd maar ik ga weer proberen mee te praten met jullie
Ik lees wel altijd bij maar van zelf iets te typen komt het er meestal niet van..
Heeeel druk gehad, veel stress, problemen, bedenkingen,.. Zowel op werk als prive..
Weekje op vakantie geweest (eerste keer sinds de 3jaar dat ik werk..) en het heeft deugd gedaan
Bij deze gaan we dit wel weer proberen ! ^^
hannelover: Wauw toffe polo ! OOk niet te druk maar duidelijk![]()
Ook een knap paard heb je en je setjes zijn super leuk
Met Furioso gaat het op dit moment iets minder..
Momenteel last van schimmel (overgekregen van het nieuwe paard vanop de wei)
Nu al 2x behandeld met imaverol, dierenarts komt nog eens terug voor een spuit en dan is dat weer over ^^
nadeel.. 10dagen niet rijden, wel longeer ik hem bijna elke dag en oefeningen vanaf de grond en vd
Ik had nog leuke foto's van begin deze maand op wedstrijd
[ [url=m/fkqNst.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cosbf3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Crines schreef:Hannelover: wat zien jullie er knap uit zeg in de ring! Proficiat met de punten. De rijfoto's zijn ook netjes![]()
Ja echt vies weer. Lente noemen ze dat danNiet moeilijk dat Imperiosa nog geen zin heeft om te bevallen. Ik heb die kleine ook liever niet buiten lopen in dit gure weer.
Dus hij/zij blijft nog even lekker in mama's buik zitten(vandaag 344, dus al 2 dagen over tijd)
[ Afbeelding ]
Ze is doordat ze zo barok is anders al heel breed, maar nu heeft ze echt langs beide kanten van de staldeur nog met moeite 5cm over
cherell0 schreef:hannelover ik vind je set echt super.
Zo netjes strak maar toch een randje.
Ik heb trouwens alleen voor de kittens vakantie (als je het al vakantie kan noemen... perzen hebben veel begeleiding etc. nodig. ze kunnen ook niet zelf bevallen. (nou ja dat wel maar meer de hulp in schoonmaken etc.)
MachoPablo schreef:Gefeliciteerd met je punten