Hoe spreek je Estame uit?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JEvv schreef:Beetje offtopic, sorry, maar waar komt de naam 'Zamora' voor een Portugese merrie dan vandaan? Ik kan de naam alleen maar terugvinden in een Spaanse stad...
rider schreef:Vive lampelul toch?Mentos is door de keuring!En de schimmel voor m'n collega ook.
Wat namen betreft, ik heb een aantal namen die ik wel leuk zouden vinden als roepnaam, maar ik denk er even rustig over na en wacht ook nog even tot hij hier is.
Extremento is inderdaad leuk maar te makkelijk te verbasteren, met die grappenmakers bij mij in het team zie ik wel gebeuren dat 't beestje dan aangekondigd wordt als excremento.Want zo gaat dat hier.
galaxyfizzy schreef:Gefeliciteerd! Lijkt mij heerlijk zo'n dapper paard. Lijkt mij leuk, als het zover is, om filmpjes of foto's te zien van jullie optreden samenGeniet van je mooie Lusitano!
rider schreef:goldenarrow schreef:Vive lampelul toch?
Ja, of zoals Faust die bijna z'n leven had gesleten als Hodor Hodor.![]()
rider schreef:Als je nou aanbiedt dat ik er een keertje op mag dan zeg ik daar geen nee tegen natuurlijkCitaat:Maar supergaaf dat ze het zijn geworden! Kan niet wachten om Extra Mentos live te zien
Alleen zien?