Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Weet eigenlijk ook niet wat het kost enzo. Maar het leek me wel leuk.
. Kon op de site daar niet veel info over vinden.
. Ben daar nog geen lid van geworden, maar twijfel daar nog wel over, omdat je dan wel info krijgt uit het land van herkomst. Ir111 schreef:Weet je wat de reden is dat men niet geinteresseerd is in ruinen? Is daar in CH geen markt voor of zorgt de fokkerij gewoon dat er geen markt voor komt?
Zou het zorgen voor gezondere paarden?
Gewoon hardop aan het denken...
LouiseB schreef:Ik hoop dat ze het ras zo zuiver mogelijk proberen te houden en niet gaan 'veredelen' of qua exterieur nog 'chiquer' willen gaan maken......

). Dat ging prima. Ga ik nu ook weer doen, heb de ijzers er vrijdagavond afgehaald en hij loopt er tot nu prima mee. Nu nog graag 24/7 buiten. We zijn aan het rondkijken voor huis waar we de paarden ook kunnen houden maar dat duurt nog wel even ben ik bang. Tot die tijd maar op stal s nachts.
). Maar het went snel. Scheelt hoop gedoe zonder dekens.
Aan Kiara zal het denk ik niet liggen. Ik was ook altijd aan het bedenken of ik de deken op of af zou doen of over de dikte van de deken. Van dat gedoe ben ik nu af. 
LouiseB schreef:@Cindyrella: je zou kunnen informeren bij Horse Aquatherapy (Stal Vastenholt). Misschien kunnen zij je daarbij helpen/info geven
Ik heb de eerste winter echt wel eens met kromme tenen bij de wei gestaan, zo'n druilerige dag en dan een paard met een nog natte vacht los laten... Maar het went. Ik weet niet beter meer en écht, het is zoooo gemakkelijk, nooit na hoeven denken over dekens. Als je paard het kan, lekker zonder doen.
. Waarschijnlijk een teken naar mij toe hoe verschrikkelijk ze het vindt
.