Campeonato PRE 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ivonka

Re: Campeonato PRE 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:07

Balen Kiki dat Latigo niet mee mag doen.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:26

Ivonka dat heb ik ook... Als je op de site van Horse Event kijkt staat er ook bij war wat is volgens mij...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:30

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 00:02

Maar der staan geen namen van deelnemers.
Uhhm zie ook op de plattegrond "Plaza Espanol" staan? gaat het daar gebeuren? Wordt een gerèn voor mij en Maaike om te fotograferen :')

mirol3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 12:20

hmmm het is een beetje rustig hier.... heeft iedereen campeonato stress :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 12:24

Ja best wel, als ik er aan denk maakt mijn maag 100 wentelingen per minuut, hahahaha

Gisteren proefritje gemaakt met Cantaor en Galina in 1 trailer, kijken of dat lukte.. ging prima!! (wel hengstenrek er tussen natuurlijk). Dus dat scheelt weer hoeven we geen extra auto te lenen om ze apart te vervoeren.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:22

Dat is fijn cyrina! :D

Nemen jullie zelf hooi mee? Ik heb 2 paarden bij me dus geen plek voor hooi. Zoeken daar we'll een boer :)

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:49

Hm, ik zie net dat de secties vanaf 10 een hoofdstelnummer van 4!!! cijfer moet hebben.
Ik heb me een ons gezocht, maar die kan ik dus NIET vinden!
Iemand anders wel?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 14:53

Gewoon schapennummers meenemen en met stift er opschrijven.

Ik neem wel zelf hooi mee, wil geen stress hebben van het zoeken naar voer daar. hooi gaat bij ons gewoon de auto in.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:18

Bij hypobrabant heb ik mijn 4 nummerige cijfers gehaalt! Zitten er 2 in

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:21

Oh oke, ja dat past niet bij ons, zitten met voer, emmers, zadel en al me troep, en ook nog kleding en eten voor 3 man :+ past niet :+

guessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 15:21

Oh dat is fijn Cyrina, stuk makkelijker met 1 auto!

Ik heb bij hypoplaza hoofdstelnummers gehaald,waren €8,95.

Elske is net ook geweest om te oefenen, het vervelende is dat hij
een beetje jolig wordt en dan gaat galopperen en af en toe een bok weggeeft, na een half uurtje kreeg hij gelukkig wel in de gaten wat elske van hem verwachtte!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 15:34

Kleding en zadels gaat bij ons in de zadelkamer van de trailer, eten voor onszelf nemen we niet mee, dat kopen we daar wel, duur is het toch al, hahaha
En we hebben een Jeep grijs kenteken, dus achterbak helemaal leeg, die gaat vol met voer. Pff als ik 3 weken op vakantie ga, heb ik 1 koffertje..... en nu..

Guessje, daar ben ik met Galina ook bang voor, ze snapt het al lang prima en ze kan het echt goed...alleen krijgt ze soms de kolder in haar kop...

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:53

just_kiki schreef:
Dat is fijn cyrina! :D

Nemen jullie zelf hooi mee? Ik heb 2 paarden bij me dus geen plek voor hooi. Zoeken daar we'll een boer :)

Ik ga met een Dodge Pick-up en kan wel 20 balen kwijt :+
Als je het fijn vindt dat ik een paar baaltjes voor je meeneem wil ik dat wel doen.
Ik ga wel pas vrijdag, hooi komt dus vrijdagavond dan aan.

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:57

Pff..die laatste loodjes... Oreo is soms zoooo uh..stout..breekt keihard uit onder t rijden om daarna weer netjes aan t werk te gaan...om gek van te worde..en daarna weer zo'n braaf paard.... |( aan de hand nix loos..maar k moet ook rijden aaaaah
@ Kiki; Hooi kun je daar ook kopen heb ik ergens gelezen en anders wil ik best paar baaltjes voor je mee brengen hoor, ik rij toch op en neer naar huis(uurtje) en ben er do al..

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:12

Tnx voort aanbod :D. Ik ga het even overleggen!
Haha, kijk dat zijn auto's, en helaas zadelkamer daar droom ik nog steeds van :P
Wij hebben gewoon een normale mercedus, daar past niet veel in :+ ( niet als we weg gaan met de paarden athans :+ )

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:16

s prima, ik heb t zowiezo bij me,mag t busje van t werk v mn vriend mee..kan ook heleboel in :)
dus komt allemaal goed, is vast geen paardje zonder eten :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 17:23

just_kiki schreef:
Tnx voort aanbod :D. Ik ga het even overleggen!
Haha, kijk dat zijn auto's, en helaas zadelkamer daar droom ik nog steeds van :P
Wij hebben gewoon een normale mercedus, daar past niet veel in :+ ( niet als we weg gaan met de paarden athans :+ )

Moet je een vriend nemen met paardentrailerbedrijf :D :+

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:40

Kiki als je graag je eigen hooi mee neemt kan je het ook bij mij afgooien is niet zo ver en weet je dat ze.goed op het hooi reageren.. Maar ik ben er ook vrijdag pas...

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:13

Gelukkig ben ik niet de enige met stress dus, haha.
Mauro is nog niet zo heel lang onder het zadel en nog niet alles is goed bevestigd, helaas. Pas een trainingsweekend met hem in Duitsland gehad en dat vond ie allemaal errugggg spannend en werd aardig heet waardoor ik alles nu dus nog spannender vind, zeker het rijgedeelte.
Hoop echt dat ie zich een beetje gedraagt!

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:17

oooooh ik ken t.. hoge bergen diepe dalen haha, leuk dat je in groningen woont, ben r opgegroeid <3 wel fijn dat we met zn allen in t zelfde schuitje zitten.. blijft Mauro wel bij je tijdens t rijden of "boeft" hij ook??

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:26

Oke, leuk zeg! Woon er sinds 15 jaar nu en bevalt prima!
Tja, dat weet ik eigenlijk niet, heb 't nog niet vaak meegemaakt, ben pas paar keer weggeweest met hem en meestal naar een rustigere omgeving, hij is gewoon heel moeilijk bij de les te houden (echte jonge knul) en heb momenteel het idee als ik hem er bij wil houden dat ie omhoog wil,waar ik absoluut geen fan van ben.
Merk dat ik, nu ik ouder wordt, niet zo'n held meer ben en dat zal ie vast merken denk ik zo.
Hij wil wel een bok weggeven wat ik niet zo heel erg vind maar steigeren vind ik echt niet grappig.
Word ook doof van hem, hij blert echt hard, haha.

Charadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:39

grün s super!! fijne mensen :D nee, omhoog is niet fijn, al is dat mij 1 x gebeurt en ging heel relaxed eigenlijk.. mega hard naar voren en dan haaks de bocht om is ook wat minder weet ik uit ervaring pff..heb v die extra gripbeugels gekocht, super!!(na 2x in stof bijten)
achja, t zijn boefjes..lieve stoute boefjes..jij doet mee in sectie uh 10..toch?
oh leuk, als 2e, kan ik je miss zien..Spannend he!! ach als we maar lol hebben en vooral de paardjes ook(niet te veel natuurlijk
;) ) tja..ik ben ook nie meer zo snel...leeftijd zucht *\o/*

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:08

Haha hier ook al stress hoor!!!
Heb nou echt ineens zoiets van aaaah tis deze week al!! helluuuup haha..

Morgen nog een laatste keer lessen met Hinc dus hopen dat het lekker gaat! Heb de proef enkele keren geoefend zodat ik hem kan onthouden... met als nadeel dat mijn veel te slimme paard hem dus ook kent.. En de regie dus van mij over wil nemen.. Maar dan niet op het juiste moment maar dus alles net te vroeg. Echt onder het mom van maar ik weet het al hoor. pffff

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 20:33

Lekker weer ook om te oefenen... NOT

Heb na hem een maand rust te geven precies 3 x gereden... en zie het er nu ook niet meer van komen..
Ach er doen er 22 mee, dus kans is (zeker dit jaar, want hij staat er niet zo best voor als anders) groot dat ik niet bij de beste 12 eindig en dus niet hoef te rijden.