Limonade, je geduld wordt wel op de proef gesteld. Ik hoop dat het beloond wordt!
heikedenise
Geplaatst: 22-02-11 12:07
sorry voor al die ego berichten
maar zijn temp was 37.6 en hij heeft 2 hapjes gegeten en toen hoefde die zelf niet meer. we hebben lekker dik een half uur gestapt, en toen draafde die uit zijn eigen 2x aan naast me. en toen ik aankwam kon die alweer lief hinneken
nu vanavond weer even lekker stappen en kijken of die weer wat wil eten. en hopen dat utrecht snel beld
Edit: lees net de berichten van Denise: Sterkte meid!!! Dat is niet niks! Ik duim voor jullie.
Limonade
Geplaatst: 22-02-11 16:37
Denise, hoe is het nu?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ze gaat van mij worden!!
*tromgeroffel*
Het gaat om Sintra Een merrie van Chawwa. Momenteel is ze nog drachtig, dus het wordt pas rond oktober dat ze naar mij toe komt ( als het veulen is afgespeend ) Ooohh ik = blij
Nogmaals bedankt Chawwa, ik ga er vanuit dat je wel stiekem meeleest en heb even een paar foto's van je site gepikt aangezien dat stomme toestel het van mij het niet deed
BrankaZ
Geplaatst: 22-02-11 16:51
Gefeliciteerd!!!
madelief88
Geplaatst: 22-02-11 16:51
Wat een prachtige merrie, Astrid, gefeliciteerd! Hadden we niet geraden naar Chawwa? Of heb ik er alleen in m'n hoofd aangedacht Zoveel Lusitanofokkerijen zijn er niet haha Nog geduld hebben tot oktober, heel veel sterkte dan haha!
Denise, fijn dat ie de nacht goed doorgekomen is!
Limonade
Geplaatst: 22-02-11 16:56
Bedankt Ja je had Chawwa al eens genoemd, hahaha. Heb gelukkig mijn mond kunnen houden .... En tot oktober wachten, jaaaa dat wordt nog wat. Maar, was wel een voorwaarde hoor. Sowieso pas vanaf de zomer, omdat ik het voor die tijd nog te druk heb. En ik mag zo vaak langs komen als ik wil het is maar goed dat het bijna 1.5 uur rijden is, anders zat ik er elke dag
Astrid: gefeliciteerd!!! Pfoe dat is een tijdje aftellen, maar zo'n mooie merrie is het wachten wel waard. Haha ben benieuwd van de zomer als het veulen bijna komt of je dan 1,5 uur nog te ver vind !
Nouvel
Geplaatst: 22-02-11 17:30
wow Sintra! gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Ha, ik had goed gegokt (in the privacy of our home), gefeliciteerd met mooie Sintra! En kan me erg goed voorstellen dat dit geen stap is die Chawwa en Edwin makkelijk hebben gezet.
Limonade