Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hier de foto's

xxxNaatjuhxx schreef:De paarden zijn quarter horses en het zijn alleen hengsten en merries, ze hebben geen ruinen daar...
De paardjes zijn een beetje mager, maar de eigenaren doen alles wat ze kunnen om de paarden zo goed mogelijk te verzorgen.
Ze hebben erg weinig geld en de paarden zijn hun inkomen, deze paarden zjin absoluut niet verwaarsloosd of slecht verzorgd ! het is gebrek aan vitamine en slecht voer (ze krijgen alleen maisvlokken) dat ze zo mager zijn. deze mensen stoppen zo goed als al hun geld in de paarden, maar er is gewoon niet genoeg geld voor beter eten, halsters, goede zadels enz.
Hopelijk wordt die vacature wat! Je gaat er in elk geval niet bij neer zitten hoor ik al. Doorzetten hoor!
Bewust gekozen omdat Jippe altijd in vrouwenhanden geweest is en nou ja, voor mijn gevoel echt een vrouwenpaard is. Klinkt stom misschien. Maar ook de DA's waren tot nu toe vrouwen en dat gaat prima. De stalhouder (man dus) heeft eerst echt moeite met Jippe gehad. Komt natuurlijk veel groffer over enzo dan een vrouw (lagere stem, groffere bewegingen, al is het een prima kerel die een paard nooit geweld aan zou doen.) En deze hoefsmitse is echt wel kordaat en streng als het moet, maar heeft dus vandaag met zoete stem Jippe continu beloond en dat ging echt supertjes! Ik krijg nu ook steeds meer vertrouwen in hem (en hij in mij). Ja het begint nu echt mijn paardje te worden en begin ik te merken dat die klik die ik de eerste keer dat ik hem zag voelde ook waar is geweest. Ik heb toen aangevoeld wat voor dier het was (goudeerlijk, braaf, klein hartje, gevoelige natuur). Dat is door de val/ schrik etc wat op de achtergrond geraakt maar dat komt nu weer terug.
. En gewoon ja... ik heb wel zin in de winter (al vind ik wel dat de kruidnoten veeeeeeeels te vroeg in de winkel liggen.)
nou die heeft echt totaal geen schaamte gevoel zeg whahaha

was natuurlijk een ongelukje van je

haha onmogelijk om op te lopen
Amber is nog steeds niet de beste moeder. Ze heeft de pup wel geaccepteerd, maar gaat er regelmatig boven opliggen en als het drinkt schopt ze na een tijdje met de achterpoot de puppy weg. We hebben het idee dat het drinken wat pijn doe bij Amber, want dan gaat ze ook trillen en een beetje kreunen. Ze slapen wel steeds heel lief samen en de pup is verder gezond, weer goed op temperatuur en bovenal super schattig 
Hoe was het vandaag?
Ik wil sowieso dan weer een veulen of jaarling.
Nieuw topic, nieuw avatar 

Navarra drachtig
Krijgen jullie nou volgend jaar 2 Encanto baby's? Of was het met Shakira niet gelukt.

Jou katten zijn te grappig 
Is het aanbod wat ze je hebben gegeven niet interessant?

Hopelijk is het snel opgelost. Arm paard!
Laat je Garbosa haar manen groeien? Of houd je ze traditioneel?
*
Rustig aan he 
Lekker rustig tempo, lekker zakken met de hals, goed actief van achteren, lekker meedenken in de oefeningen. De galop was ook super. Ben nu aan het oefenen met halve grote volte linkergalop, 2/3 passen stappen, en dan halve grote volte rechtergalop. Normaal wordt ze daar super heet van, maar vandaag ging het heel beheerst. Mies_Apollo schreef:Even snel hoor...
maar laura! wat zeg je me nou! De Spice girls zijn wel het aller aller aller aller coolste vrouwengroepje wat ooit muziek heeft gemaakt!!*want 5ive heeft dat natuurlijk voor de mannen gedaan![]()
Ik vergeef je de misstap om een kotspoppetje bij de spice girls te zettenwas natuurlijk een ongelukje van je
Maar de Spice Girls vond ik verschrikkelijk
Vooral omdat iedereen ze geweldig vond, dan zoek ik graag wat anders om leuk te vinden