Kindjes hadden koorststuipen en gewoon even buiten westen geweest... En dan niet naar de dokter gaan he?
Ik snap dat niet....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
. Hij heeft naar drie meisjes zo'n grote kaart gestuurd en naar eentje ook een knuffelbeer (had ie van de zomer al voor dr gekocht maar kwam maar niet van geven...).
. Wij hebben dr eentje thuis en ik duik er ook regelmatig even een uurtje onder. Lekker warm en ben gelijk een ander mens als ik er onder vandaan kom. Ik heb altijd een beetje een last van een winterdip en zonnebanken is het perfecte medicijn
.
) om met meer regelmaat te komen posten en reageren! Maar jullie gaan zo ontzettend hard dat ik hoop dat ik een beetje bij kan blijven
masaro schreef:robijntjah: Dat snap ik helemaal niet ik heb 2 kids allebei nog jong en ik moet er niet aan denken dat er wat met ze gebeurd.
Bij twijfel ga ik gelijk naar de dokter en laatst bleek maar weer dat dat alleen maar goed is want mijn oudste van 5 had dus mooi een zware longontsteking( niks aan te merken alleen een beetje hangerig en een hele kleine piep, maar ja hij heeft astma dus dar was niet bijzonder). De dokter zei als ik alnger gewacht zou hebben dat hij dan in het ziekenhuis zou liggen. Hij is 3 weken ziek geweest.
Melis: Gelukkig dat je nu weet wat het is. Hoe ga je dat in de toekomst doen?? want hier zal hij altijd last van blijven houden. Heb je al ideeen???

. Er is nog niemand thuis en met al die inbraken hier (het aantal staat nu al op 9 of meer in twee weken...) wacht ik liever tot er iemand thuis is. Vanmiddag reed er ook al motorpolitie rond en toen ik net van stal af kwam kwam ik ook al een motoragent tegen en ook nog eentje op een fiets en twee te voet. Dus er is vast weer iets aan de hand geweest.... Ben blij als het over is (en als er nu iemand thuis komt...).
. Wel lief hoor dat je dr ophaalt!
. Leuk he jonge dochters (ik ben er zelf ook eentje
, mijn moeders mag me ook nog steeds wel is van het station halen als er geen bussen meer rijden
).
, hoop ik anders staat zo sneu alleen daar
hou er zelf ook niet van hoor
jullie horen het wel kan niet wachten
die vond je toch leuk?)
Zal wel een foto plaatsen als het zo ver is