[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:42

Dat klinkt beter dan bji stalgenootjes van mij :o

Kindjes hadden koorststuipen en gewoon even buiten westen geweest... En dan niet naar de dokter gaan he?

Ik snap dat niet....

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:45

Na ja belachelijk dat snap ik ook niet hoor :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:46

Nee, maarja, zo zijn ze ook met de paarden, 1 staat er echt al RUIM een maand kreupel, en goed ook!

Nog steeds geen DA bijgeweest...

En met dat verhaal met dat veulen kreeg ik op mijn kop dat ik DA te snel had gebeld... Nou, eh sorry hoor :+

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:49

robijntjah: Dat snap ik helemaal niet ik heb 2 kids allebei nog jong en ik moet er niet aan denken dat er wat met ze gebeurd.
Bij twijfel ga ik gelijk naar de dokter en laatst bleek maar weer dat dat alleen maar goed is want mijn oudste van 5 had dus mooi een zware longontsteking( niks aan te merken alleen een beetje hangerig en een hele kleine piep, maar ja hij heeft astma dus dar was niet bijzonder). De dokter zei als ik alnger gewacht zou hebben dat hij dan in het ziekenhuis zou liggen. Hij is 3 weken ziek geweest.

Melis: Gelukkig dat je nu weet wat het is. Hoe ga je dat in de toekomst doen?? want hier zal hij altijd last van blijven houden. Heb je al ideeen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:53

Nee, ik snap dat ook echt niet, maarja, niet mijn kids en paarden godzijdank!

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:57

gelukkig ook niet de mijne. leuke paarden heb je trouwens vooral de pony is erg in trek bij mijn dochtertje hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:58

Hahaha dankjewel :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:04

Ja Petra, lees nog steeds af en toe mee :D.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:40

ff kort reageren.
melissa: hopen dat ie snel van de ergste pijn verlost is.
mooi filmpje, ik kende het nog niet. wel vakwerk hoor.
madelief: oei, zometeen moeten alle barokke bokkers hun ondergoed benoemen.... wel een erg leuk idee hoor.

nou, ik kap er weer mee, was vanmorgen om half 5 present en veel kou geleden vandaag. kom dus net onder de hete zonnebank uit.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:06

Woooow wat gaan jullie snel :O
Ik gaa maar eens alles bijlezen !

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:13

Jeetje wat gaan jullie hard zeg.
@Machonito, ik gaf mijn kinderen een soort homeopathische druppels.
Cynababy, tussistin of zoiets (sorry is al weer lang geleden)
Moet je even bij de drogist vragen.

Heb verder niet veel te melden.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:18

De hoef moet weer goed aangroeien.. en ja.. ik zal nooit meer op haar kunnen rijden,.. :'( Ze kan elk jaar nog wel veulentje krijgen enzo lekker het weiland in.. Ze heeft geen pijn als de hoef weer wat aangroeit. Ze heeft pijnstillers gekregen dusja hopenlijk gaat tweer wat beter. Morgen lekker t weiland in doen lekker ff plukken. Dekentje op en tadaa feikje is blij

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:24

MelisxFeikje: Gelukkig hoefde je haar niet te vervoeren! Hopelijk komt alles weer goed met haar. Als het aan de hoef ligt zou een hoefsmit toch ook iets moeten kunnen doen lijkt mij....
Tjillert: Leuk zo'n grote valentijnskaart!!! Mijn broertje heeft het ook maar druk met valentijn, maar wat is die erg zeg :=. Hij heeft naar drie meisjes zo'n grote kaart gestuurd en naar eentje ook een knuffelbeer (had ie van de zomer al voor dr gekocht maar kwam maar niet van geven...).
Cyrina: Dat is schrikken zeg! Hopelijk knapt ie weer net zo snel op als de vorige keer!
Frank: Lekker he zonnebanken :). Wij hebben dr eentje thuis en ik duik er ook regelmatig even een uurtje onder. Lekker warm en ben gelijk een ander mens als ik er onder vandaan kom. Ik heb altijd een beetje een last van een winterdip en zonnebanken is het perfecte medicijn :D.

Ik heb net even gereden met Atlas. Ik kreeg vandaag een berichtje van de eigenaar dat Atlas gister niet goed liep. Hij had toen wel de hele dag binnen gestaan dus ze wist niet zeker of het nu stijfheid was. Hij ging toen in iedergeval niet beter lopen. Dus ja ik maar opgestapt en de instructrice laten kijken hoe die liep. In stap liep ie helemaal goed en in draf merkte ik wel dat ie wat stijver was en dat gaf zij ook aan. Maar hij liep niet heel erg onregelmatig. Dus ik heb gewoon rustig aan gereden, lekker laag tempo en m goed zijn passen laten afmaken. Linksom ging ie al snel wat nageefelijker lopen, rechtsom wilde die niet inbuigen in de bocht en had ik al moeite hem recht te richten op de rechte stukken. Rechtsom is ook wel zijn moeilijke kant. Maar uiteindelijk ging ie wel netjes inbuigen in de hoeken en gingen de rechte stukken ook alweer wat netter. Galop heb ik maar niet gedaan omdat dat misschien toch te zwaar voor hem zou zijn. Ben wel blij dat ie in iedergeval al wat beter liep als donderdag nu maar hopen dat het weer beter gaat worden en we niet weer een tegenslag krijgen...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:47

Jeminee, wat gaan jullie hard! Maar de opening is prachtig! Bij deze neem ik me voor (dit is dus een goed voornemen :+ ) om met meer regelmaat te komen posten en reageren! Maar jullie gaan zo ontzettend hard dat ik hoop dat ik een beetje bij kan blijven :o

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:49

heeeeeeeeeee daantje leuk je weer te spreken en nu je belofte nakomen he

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:53

Ik ga m'n best doen :+ :))

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:32

masaro schreef:
robijntjah: Dat snap ik helemaal niet ik heb 2 kids allebei nog jong en ik moet er niet aan denken dat er wat met ze gebeurd.
Bij twijfel ga ik gelijk naar de dokter en laatst bleek maar weer dat dat alleen maar goed is want mijn oudste van 5 had dus mooi een zware longontsteking( niks aan te merken alleen een beetje hangerig en een hele kleine piep, maar ja hij heeft astma dus dar was niet bijzonder). De dokter zei als ik alnger gewacht zou hebben dat hij dan in het ziekenhuis zou liggen. Hij is 3 weken ziek geweest.

Melis: Gelukkig dat je nu weet wat het is. Hoe ga je dat in de toekomst doen?? want hier zal hij altijd last van blijven houden. Heb je al ideeen???

Zo ben ik ook als ik iets niet vertrouw hup gelijk naar de dokter vooral met een baby :o
dit doe ik ook met mijn paarden ik bel gelijk een da al is het om info tevragen (het zijn ook mijn kinderen) :P

van de week moet ik toch langs de dokter dan mag hij gelijk eventjes Jesse na kijken :o
tenzei hij 1 koorts krijgt dan hang ik gelijk aan de bel :o

Jolynn dankje ik ga het na vragen :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:35

Ik wil heeeel graag lekker gaan slapen, maar durft niet echt :=. Er is nog niemand thuis en met al die inbraken hier (het aantal staat nu al op 9 of meer in twee weken...) wacht ik liever tot er iemand thuis is. Vanmiddag reed er ook al motorpolitie rond en toen ik net van stal af kwam kwam ik ook al een motoragent tegen en ook nog eentje op een fiets en twee te voet. Dus er is vast weer iets aan de hand geweest.... Ben blij als het over is (en als er nu iemand thuis komt...).

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 01:10

pffff,ik zit hier ernstig mijn best te doen om wakker te blijven...moet mn dochter ophalen van het stappen
*gaap*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 01:17

Hahahaha succes ;). Wel lief hoor dat je dr ophaalt!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 01:24

Ik denk dat ik maar even op de bank ga liggen en de eierwekker op een uurtje zet ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 01:35

Hahahaha goed idee ;). Leuk he jonge dochters (ik ben er zelf ook eentje :P, mijn moeders mag me ook nog steeds wel is van het station halen als er geen bussen meer rijden :=).

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 08:43

danielle: ook in dit nieuwe topic weer van harte welkom. dat gaat niet lukken dat bijhouden... de 1e paar dagen is het alweer zo ontieglijk hard gegaan, nu ist gelukkig ff wat rustiger haha
esther: toch beroerd he dat je je in je eigen huis onderhand niet meer veilig kunt voelen. bij mij is van de week de alarminstallatie afgewerkt. niet al te goedkoop hoewel het ook weer niet tegenviel maar het geeft toch een zekerder gevoel.
zo, nu ff ontbijten en dan een beetje aan t werk

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 08:55

gabrielle niet verslapen he, of ben je nu een hard gekookt ei :+ , hoop ik anders staat zo sneu alleen daar

en esther, leuk he dat je dan je moeder kan bellen als je de bus weer eens gemist heb :D
maar wat klote dat er zoveel inbraak is bah
wel fijn dat er wat meer politie op de been is, al doen die weinig tot niks he komen altijd te laat
:+
probeer gewoon lekker de deur goed dicht te doen en de ramen te sluiten en de radio hard aan te zetten dan komen ze niet
hoop ik dan he ;) hou er zelf ook niet van hoor

:+ :D

he frankie jij bent er ook weer vroeg bij hahaaha uitgeslapen

he essssssss heb je je paardje nog wel je zou hem toen toch verkopen of heb ik wat gemist

ben zelf nu wel wat opgeknapt,vroeg me bedje in geweest met flink wat medicijnen vanmiddag heerlijk naar me gekke paardje en dan op naar vanavond :D }> :P jullie horen het wel kan niet wachten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 09:13

amanda: Welke kleur wilde je eerst? Al mee gereden?

Madelief: Dat is wel een hele relexte baan! Klinkt goed!! De bak gaat allemaal vrij snel, als het staal komt voor jullie dan zijn we waarschijnlijk al een heel eind! Hopen dat je kan komen ( mag je shaggy wel even rijden ;) die vond je toch leuk?)
Dit is voor mij het 3e jaar dat ik ga carnavallen en het 1e jaar dat ik een aantal dagen ga (3) + serieus iets gekocht heb, ga naast in paardrijkleren ook nog als lola van de copacabana (dat liedje) dr is een zee thema..dus heb een paars jurkje en veren voor op mn kop :P Zal wel een foto plaatsen als het zo ver is :P
Oww heerlijk trainen met zo'n paard!! Het voelt zo super als je eerst een brok onder je hebt, maar zoals jij zegt als je ze dan kan leiden..rijd echt super!
Leuke valentijn vandaag!

Gabriella: Wat voor werk doe je dan? Echt op de stoeterij of?

ess: Bijrijden gezocht? Heb je fuego weer terug dan? (je onderschrift)

peet: Wat voor verassing??

Malin: Ow das wel in de buurt ja!

cyrina: ow das balen! Zeker omdat je het niet aan hem kan uitleggen dat het echt even beter is om stil te staan...en hij baalt natuurlijk!

frank: Owww goed idee!!! Lekker nou een beetje zonnen!

Vandaag weer lekker een bosritje maken!! Heb wel zin om weer even een beetje te crossen :P
En wel heel leuk...zeker 6 jaar geleden had ik een vriend (gewoon een vriend, geen liefde) maar contact verwaterde dus al even niet meer gezien, heeft hij me via hyves gevonden en nou gaan we vanavond poolen! Ben wel benieuwd hoe het met hem gaat..