Hallo iedereen!! Ik kom ook weer buurten, en wat snel we snel gegaan in die paar uur tijd hoor, weer super leuke berichten en foto's gezien! Ik moet amanda ook hoog nodig weer eens op de foto zetten. Maar komt wel goed, want benthe heeft me toe gezegd dat ze een keer foto's van mij en manda wil maken, en dan maak ik ook foto's van haar
Vanavond stap ik er denk ik weer op om weer even serieus te rijden, heel het weekend ben ik bij vriendlief, dus dat word m dan niet..
Saida: Gefeliciteeeeeeeeeerd met die lieve kleine. Wat een droppie zeg, en zo'n lief mutsje op
. Dat dekje vind ik wel erg stoer voor op een fries! En toevallig heb ik gister even gebeld voor wat meer informatie over die witte haha, gewoon voor de gein hoor
. Beetje kijken hoe of wat. En vaniwaarden is idd niet echt de meest geweldige handelstal om wat te kopen idd... Gelukkig ben ik daar wel van op de hoogte!
Elvira: Welkom hier! Leuk zeg, al die friezen! Heb je ook een paar leuke plaatjes voor ons
?
Patries; Leuk dat je ook even komt buurten, en nog wel met goede berichten ook! Fijn dat Ensueno en Bailando het zo goed doen 
Aline: Aah, zooo schattig die kleine!! Met van die lange, slungelige benen
Mossel; Aagg goss!! Wat een leukerdjeee!!
Echt een klein droppie zeg! Dat het zo'n grote dijker word kan k me nog maar moeilijk voorstellen hoor!
Mies90: Dat meen je niet! Echt k.lote, maar ben van het weekend niet op stal
Ben toevalig net een weekend bij Jamie, dat zal je natuurlijk altijd weer zien................
Die kleine van do word morgen 1 idd! Ik hoorde het toevallig op stal. Heb van de week nog ff met dr "gespeeld". Ze had voor het eerst de eerste pasjes alleen gemaakt, zo lief!
En volgende week jou kanjertje jarig lees ik, tof man!
Heeeel veel succes morgen, spannend hoor, maar autorijden is wel leuk! 
Malin: Hey hey!! Hier alles goed hoor. Druk met school met examens enzo, en me stage afronden voor een cijfer. Daar zag ik best tegen op, het ging allemaal wat moeizaam op me stage de eerste maanden. Gelukkig gaat het nu stukken beter, en sta ik dik voldoende!
Jij en je kanjers gaan ook goed lees ik! Heb je geen foto van Dink in actie?
Mies_Ap: Veuliessss!
Wat groeien ze lekker zeg! Gaat goed met ze zie ik! Blijven die ook een paar jaar, of hebben ze inmiddels een baasje gevonden? En buitenrijden word nog meer trainen met je paardjelief denk ik
. Je hebt wel een pittig juffie uitgezocht 
Ryanne: Wat leuk dat je komt mee kletsen!
Ik vind dat zwartje echt geweeeeeeeeeldig
. En leuk dat je ook een haffie rijd, ik ook 
Sanne: Haha, bakken vol nog wel
Ik heb vriendlief via de telefoon al even geinformeerd dat ie me moet gaan masseren
En hoe is het mogelijk!!
. Misschien verzorg je straks wel 5 lusi's
Zou toch super zijn!!! Ik hoop het echt voor je!! * Ik lees net dat je mag langskomen!!!
. Goed nieuwwwss!! Succes!!