[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:20

Sanne fijn dat het met Fifty zo lekker gaat, stoer hoor!

Saida ik kan me wel voorstellen dat het echt heel moeilijk voor jou moet zijn om Cipke en Grytsje zo te zien. Misschien is het gewoon beter als je helemaal niet meer gaat, ik kan me altijd beter van zoiets distantieren als ik het gewoon helemaal niet zie.

Iloontje Doei! alles goed met jou en Amanda?

Michelle idd wel grappig van die poep maar kan me voor stellen als je erop zit, dan dus idd van niet. Maar dat gaat vast goed komen met jou en Shannon!

Verders weet ik het nu ff echt niet meer Bloos

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:21

Hallo,
mag ik ook mee kletsen??
Ik ben ryanne
ben 15 jaar oud en heb een Haflinger en rij een Knabstupper. De eigenaar van mijn knabstupper heeft ene andalusier hengst gekocht in spanje en hij is helemaal zwart hij is echt zoo gaaf! Dus ik had een topic geopent en een van jullie zei dat ik hier ook maar eens moest mee kletsen Knipoog dat doe ik dan maar mooi Knipoog voor foto's van de andalusier Manchego link staat in me onderschrift,

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:23

Iedereen mag meekletsen!
Dus welkom!

Malin: Ahja, het went Knipoog ze zal er ooit wel overheen komen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:24

Ryanne welkom! Heel gaaf paard hoor die zwarte!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:30

Sanne -> Zit en houding is idd erg belangrijk, maar ó zo moeilijk!
Ik baal dat ik er niet mee kan oefenen buiten de lessen om, dat scheelt natuurlijk behoorlijk.
Ik kan ook niet meer elke week een les nemen, dat wordt me te prijzig.
Nouja, het komt vanzelf wel op m'n pad! Cool
Fifty had een dipje dus, nouja mag ook wel eens een dagje, toch?

Ilona -> Liefde is loslaten........ een waarheid als een koe idd.
Maar om het te doen is heel moeilijk!
Ik heb de boer en boerin eigenlijk ook beloofd om de zorg van Cipke op me te nemen zolang dat nodig is en op de dagen dat het mij lukt.
Dat maakt het ook zo moeilijk.......
En als ik eerlijk ben dat ben ik ook blij dat ik een paard heb die zo op het oog geen gebreken heeft.
Die schimmel is idd errug leuk!
Maar als ik jou was zou ik heel erg uitkijken met deze mensen!
In de paardenhandelswereld hebben ze namelijk niet echt een goede naam.
Je bent dus al druk aan het kijken naar een leuk paardje!
Heb ik ook gedaan, hoor!
Ondanks dat ik toen nog niet van plan was een eigen paard te kopen keek ik toch regelmatig bij stoeterijen, fokkerijen, marktplaats enz.
Ook gewoon regelmatig vragen wat de vraagprijs was en zo wist ik beter wat er te koop was, waar ik een beetje op moest letten, wat ik wilde en wat een normale prijs is.

Ingeborg -> Ik kan idd niet alles, zelfs niet loslaten......
Was dat maar zo, dat zou het een stuk gemakkelijker maken.

Suzanne -> Heb je weer eens foto's van de poesjes?

Michelle -> Oh oké! Ik begreep dat je bedoelde dat Flogging Molly binnenkort naar Nederland komt en je daar naartoe gaat.
Het gaat super met Shannon en jou lees ik! Pling

Margot -> Wat naar van je hond, en nog wel zo jong......
Wat mankeerde hij dan?
Idd best wel dubbel een nieuwe pup, maar aan de andere kant zal die het verdriet weer verzachten.
Een rottweiler! Geweldig leuk en mooi ras!
Wij hebben een rottweiler gehad, echt een onwijs lieve hond!
Wat een moppie op de foto's!

Elvira -> Doei! Welkom hier!

Aline -> Leuk gezicht is dat hè, die rond hupsende en crossende veulentjes?

Patricia -> Bailando heeft idd goed opgelet! Cool
Hoe oud is hij nou?

Fanny -> Volgens mij zou dat hoofdstel haar heel mooi staan!

Ik heb nog een fotootje ontvangen van mijn broer van zijn zoontje.
Kijk eens wat een lief klein purkie!
Afbeelding

Afbeelding

En wat vinden jullie van deze??? Haha!
Afbeelding

Het is een proefmodel, er komen nog extra pompe blèdes bij omdat het dan mooier toont onder het zadel.
Voor meer info en/of vooruit bestellen zie -> http://friezen.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=38193

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:42

Wat een droppie Saida!!

Leuk dekje!! Als je een fries hebt..of bent tenminste
Ik heb er zelf niks mee(tja, ben een in groningen wonende drent met spaans paard Tong uitsteken)

Bailando is een tijdje geleden 4 geworden.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:50

Whaaaaaaaaaaa mensen, ik zit hier te stuiteren op mijn stoel. Hyper! Ik zag gisteren op marktplaats een oproepje van iemand die een lieve verzorger zocht en het was in Wedde. Dus ik dacht, agh, waarom ook niet, ik reageer gewoon. Vanochtend had ik een mail terug en wat blijkt, ze heeft 5 Lusitano's Wow! en ze zoekt iemand om ze te verzorgen en bij te rijden... en misschien zelfs mee te doen op shows. Of ik dat wat vond... Dus ik heb zo snel als ik kon terug gemaild, whaaaaa, dat is toch gewoon niet te geloven... Ik houdt jullie op de hoogte!!ik kan niet wachten tot ik weer mail krijg, ik hoop dat ik langs mag komen

Ilona: haha nee hoor wij doen het ook, bakken vol Knipoog hahaha, maar ik heb gisteren helaas geen massage gekregen, vriendlief was doodop, maar ik hou hem te goed voor vrijdagavond Haha!:D

Saida: Gefeliciteerd!! Wat een kleintje is het nog
Tuurlijk mag Fifty dat Ach gut Daarom ben ik ook niet lang door gegaan, hij moet er wel plezier in houden en als hij zijn dagje niet heeft, dan gaan we gewoon lekker kroelen!

Aline: Ze is zo schattig Lovers Ennuh bedankt voor de foto's Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

El4A: Welkom!

Mossel: Ah, wat een lieverdje!!!

Michelle: Haha, ik houd het bij het masseren van mijn vriend en poony Clown Kan je niet een ervaren paard meenemen met wandelen, zodat Shannon zich wat zekerder voelt?

Malin: Wat leuk, zo'n puppie-terug-kom-dag Nagelbijten / Gniffelen Hoe oud is Luna nou?

Ryanne: Welkom!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:11

sanne: AAAAAAH dat zou super zijn!!! Stond er geen telefoonnummer bij, kun je bellen!

Ik ga zoieso niet alleen buiten rijden (eerste keer) ze is al wel van het erf af geweest, voor onze band is het misschien beter met zn 2e te gaan, dan gaat ze op mij vertrouwen en niet op een ander paard.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:13

Er stond helaas geen telefoon nummer bij en ik ook niet in de mail die ze had gestuurd, dus ik moet rustig afwachten.

Voor een band tussen jullie 2-en is het inderdaad beter als ze zich volledig op jou kan richten. Ik hoop dan maar dat ze je snel helemaal vertrouwt en jullie rustig op pad kunnen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:17

Hopelijk krijg je snel een reactie! Zou echt gaaf zijn als je daar kon gaan rijden!

Ik ga het gewoon rustig opbouwen, steeds langere stukjes wandelen, moet mezelf ook trainen Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:18

Hahaha, slechte conditie ?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:37

haha nee dat zeker niet Knipoog Mijn conditie is met het rodeo rijden afgelope dagen zeker met sprongen vooruit gegaan Knipoog (al was die al niet slecht) maar ik heb gewoon een hekel aan lopen/rennen Tong uitsteken

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:41

Saida : Wat een schattig kindtje zeg !
En een onwijs cool Dekjeee Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:59

Ik mag langskomen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:59

wanneer?!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:06

Hallo iedereen!! Ik kom ook weer buurten, en wat snel we snel gegaan in die paar uur tijd hoor, weer super leuke berichten en foto's gezien! Ik moet amanda ook hoog nodig weer eens op de foto zetten. Maar komt wel goed, want benthe heeft me toe gezegd dat ze een keer foto's van mij en manda wil maken, en dan maak ik ook foto's van haar Haha! Vanavond stap ik er denk ik weer op om weer even serieus te rijden, heel het weekend ben ik bij vriendlief, dus dat word m dan niet..

Saida: Gefeliciteeeeeeeeeerd met die lieve kleine. Wat een droppie zeg, en zo'n lief mutsje op Lovers . Dat dekje vind ik wel erg stoer voor op een fries! En toevallig heb ik gister even gebeld voor wat meer informatie over die witte haha, gewoon voor de gein hoor Clown . Beetje kijken hoe of wat. En vaniwaarden is idd niet echt de meest geweldige handelstal om wat te kopen idd... Gelukkig ben ik daar wel van op de hoogte!

Elvira: Welkom hier! Leuk zeg, al die friezen! Heb je ook een paar leuke plaatjes voor ons Haha! ?

Patries; Leuk dat je ook even komt buurten, en nog wel met goede berichten ook! Fijn dat Ensueno en Bailando het zo goed doen OK dan!

Aline: Aah, zooo schattig die kleine!! Met van die lange, slungelige benen Haha!

Mossel; Aagg goss!! Wat een leukerdjeee!! Pling Echt een klein droppie zeg! Dat het zo'n grote dijker word kan k me nog maar moeilijk voorstellen hoor! Clown

Mies90: Dat meen je niet! Echt k.lote, maar ben van het weekend niet op stal Verdrietig Ben toevalig net een weekend bij Jamie, dat zal je natuurlijk altijd weer zien................
Die kleine van do word morgen 1 idd! Ik hoorde het toevallig op stal. Heb van de week nog ff met dr "gespeeld". Ze had voor het eerst de eerste pasjes alleen gemaakt, zo lief! Haha! En volgende week jou kanjertje jarig lees ik, tof man! Cool Heeeel veel succes morgen, spannend hoor, maar autorijden is wel leuk! Ja

Malin: Hey hey!! Hier alles goed hoor. Druk met school met examens enzo, en me stage afronden voor een cijfer. Daar zag ik best tegen op, het ging allemaal wat moeizaam op me stage de eerste maanden. Gelukkig gaat het nu stukken beter, en sta ik dik voldoende! Haha! Jij en je kanjers gaan ook goed lees ik! Heb je geen foto van Dink in actie? Cool

Mies_Ap: Veuliessss! Haha! Wat groeien ze lekker zeg! Gaat goed met ze zie ik! Blijven die ook een paar jaar, of hebben ze inmiddels een baasje gevonden? En buitenrijden word nog meer trainen met je paardjelief denk ik Haha! . Je hebt wel een pittig juffie uitgezocht Knipoog

Ryanne: Wat leuk dat je komt mee kletsen! Cool Ik vind dat zwartje echt geweeeeeeeeeldig Lovers . En leuk dat je ook een haffie rijd, ik ook Knipoog

Sanne: Haha, bakken vol nog wel ROFL Ik heb vriendlief via de telefoon al even geinformeerd dat ie me moet gaan masseren Duivel
En hoe is het mogelijk!! Haha! . Misschien verzorg je straks wel 5 lusi's Wow! Zou toch super zijn!!! Ik hoop het echt voor je!! * Ik lees net dat je mag langskomen!!! Haha! Haha! Haha! . Goed nieuwwwss!! Succes!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:08

Ik mag zondagmiddag langskomen Ja
Dus ik ben helemaal happy, nu maar hopen dat het klikt!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:12

Ilona lieve schat Tong uitsteken
Sam is een week ouder als Delilah dus dat betekent, sam en pat waren vorige week vrijdag jarig en ik zaterdag. maar ik zal het je vergeven haha. Sam heb ook paar stappen los gelopen maar toen ze merkte dat ze los liep liet ze zich snel weer vallen.
Hmm okee nou goed, dan zie ik je volgend weekend denk ik wel.
Gelijk ff de nieuwe aanwinst van Sabine bekijken haha.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:16

sanne: Gaaf!!! nog 3 nachtjes slapen! *fototoestel gaatmee*

Ilona: Tsjah het is weer is wat anders dan Encanto, die mocht wel wat meer pit hebben, achteraf begrijpelijk. Mijn veulen (ooit Tong uitsteken) wordt een perfect paardje!
Nu vind ik het stiekem ook wel leuk, zeker als ik dan over een tijdje zie wat we bereikt hebben samen!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:17

Ik ben bijna wel verplicht om een fototoestel mee te nemen geloof ik *LOL* Dus misschien doe ik dat ook wel Knipoog haha

Ik ga even boodschappen doen, en op de fiets dromen van wat komen gaan Muziek!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:30

sanne wat gaaf! zeker fototoestel mee!

ryanne, welkom Haha! jij mag ook zeker nog wel wat meer foto's van machengo plaatsen Knipoog

Saida: wat heb jij een uberlief neefje gekregen zeg! plaatje!
ik vind je dekje trouwens wel heeel gaaf Haha! op een fries dan.
Ik hou altijd wel van iets bijzonders!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:43

Saida, wat een droppie zeg!
Ryanne, welkom!
Hier wat fotos van de poekies:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:46

Sanne, oeeeh oeeeh oeeeh! Haha! Leeeeeuk hoor! enne, je foto toestel gaat maar mooi mee! Hoe oud zijn ze eigenlijk? En zijn het merrie's/ruinen/hengsten? Of moet je dat nog gaan zien Knipoog

Mies_Ap: Dat zou idd een perfect veulen worden hihi Clown . En als je straks kijkt wat je bereikt hebt kan je erg trots zijn denk ik Ja

Mies: Oeps Bloos Zat er even niet bij geloof ik..... Clown Maar nog gefelciteerd hoor!!! Lovers Leuke dag van gemaakt? En je moet Gues idd maar ff bewonderen Tong uitsteken

Soeske: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh wat LIEEEEEEEEF!!! Lovers . Niet meer plaatsen hoor!! Bloos Ik kan hier echt niet tegen Bloos Die wil je toch het liefst ALLEMAAL mee nemen naar huis Bloos! !! Wat een droppies zeg!! Hebben ze inmiddels wel allemaal een baasje?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:51

Iloon, kom maar halen hoor Knipoog
De 2 rooien hebben als het goed is een baasje, iig 1 rooie, gaat naar een vriendin van me, maar ze moet haar vriend nog overhalen die andere er ook bij te nemen :p

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:52

*Kijkt om een een hoekje*
Hebben jullie nog plek voor een ouwe gek met 2 haflingers ? Bloos Haha!