Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Farruquito schreef:ja, das is ook zo.
ff een vraagje...
jij had toch stal noordeneind?
waarom ben je gestopt?
mag via pm als je dat liever hebt...
kan me voorstellen dat de geboorte van je eigen veulen zoiets bijzonders is. Ik hoop dat het net zo´n prachtbeest als Wessel wordt! Als je slim bent laat je hem lekker bij Femke staan tot hij drie is!
Pitufo was ook niet verkeerd, je hebt het toch steeds getroffen met zulke bijzondere paarden.
van mij mag hij komen hoor! Lusitano, als alles volgens plan gaat blijftie ook lekker bij femke logeren tot hij 3 is
Maarja, dan moet hij er wel even uitkomen graag 
echt verschrikkelijk, had al tabletjes genomen, en constant op mezelf inlüllen dat het niet uitmaakt als het misgaat want het is maar TTT, maar toch was ik zo zenuwachtig dat ik van alle spanning in huilen uitbarstte terug op het CBR.. echt ik schaamde me dood.. stomme faalangst ook. Maarja, vrijstellingen zijn binnen, nu een veulentje !!!
) bij ons gekomen, 

Met de sneeuw wilde ze echt niet naar buiten hoor haha. Ze heeft trouwens de hond van Nouvel hier zo bang gemaakt dat hij zo bij Nouvel op schoot sprong, om vervolgens vanaf de trap alles maar in de gaten te houden :p
Zijn pezen door laten snijden is natuurlijk ook niet helemaal zonder risico ofzo.. zolang er maar gedaan wordt wat het beste voor hem is. 
Mooie dieren zijn het toch! (al zijn die van ons soms toch wel een beetje monsterachtig)
Ik vermaak me deze vakantie wel!
hier is nog helemaal niets...
,ik haat wachten..hahah
Is hij al ingereden?
)
Idra schreef:Wàt een mooie Fries zeg! Zo eentje wil ik ook nog wel op stal, wat een prachtig barok dierIs hij al ingereden?
ik denk dat ik hier een licht hysterisch bericht ga plaatsen dan ja